Auteur |
Bericht |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Carrera GT
|
02 dec 2005 10:57 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik hoor hier wel eens andere geluiden...maar ík vind 'm prachtig...met een schitterende huil
|
02 dec 2005 13:16 |
|
|
LiB
996/2001Axel
|
Potdorie wat een auto.
Ik zag er vorige week nog 1 bij CarreraMotors in Gent, tijdens de Cayman introductie. Stond te wachten op aflevering aan z'n baasje. Ik ben niet vaak jaloers, maar deze keer........
Was trouwens al de 4de die ze af mochten leveren!
|
02 dec 2005 13:32 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Inderdaad, mooi filmpje, maar ik blijf het geen mooi model vinden
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
02 dec 2005 13:38 |
|
|
F@RGO
|
auto buiten categorie,
vind het toch speciaal , vooral in basaltzwart,
jammer van dat pookje...
|
02 dec 2005 13:41 |
|
|
F@RGO
|
de voorzijde vind ik wel een beetje passé,
maar de achterzijde vind ik supermooi
|
02 dec 2005 13:44 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Met de reportage van Top Gear in mijn achterhoofd is alsof ze hier over een volledig andere wagen praten.
Daar vertelden ze dat het een wagen zonder hulpjes is (zoals esp) en dat het een vreselijk moeilijke wagen is om echt vlot mee te rijden door de brute kracht. Zelf Stig had een halve dag nodig om de wagen gewoon te worden.
Deze persoon praat over een wagen met ESP en zelfs al is die uitgeschakeld zegt hij dat de wagen zeer goed te handelen is en dat je er perfect zeer vlot mee kan rijden
Of het zijn twee verschillende wagens , of bij Top Gear konden ze de auto niet de baas
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
02 dec 2005 14:45 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Heb ik een paar maanden geleden in gereden, is echt niet normaal zo veel power!
|
02 dec 2005 14:54 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
het is een auto die ik steeds meer ben gaan waarderen, maar dat pookje die zou er al uit gaan voordat ik er de eerste meters mee zou gaan rijden.
(maar ja de kans dat het ooit een auto word die ik zal hebben )
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
02 dec 2005 18:12 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Dat valt echt in de cat. what the hell were they thinking...
|
02 dec 2005 18:30 |
|
|
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Pookje is net gaaf, is toch een knipoog naar de 917
|
02 dec 2005 18:43 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
misschien dat met die info(dat wist ik niet)ik het een heeel klein beetje kan waarderen, maar toch liever niet.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
02 dec 2005 19:10 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Het pookje moet idd. refereren aan de 917 en de 904
Deze Porsche's hadden ook een houten knop.
Dit houten knopje is overigens van speciaal hout, welke lichter is dan carbon en titanium.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
02 dec 2005 20:08 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Het zal die auto's wel gestaan hebben. Bij de Carrera GT geeft het echter een Halfords gevoel...
|
02 dec 2005 20:23 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
kijk das dan ook wel weer leuk, weer wat wijzer.
het heeft niks te houden ik bedoel geen kracht dus carbon en titanium zijn dan overbodig.
ik ben bijna om maar nog net niet
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
02 dec 2005 20:28 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Ik zou hem echt niet van de oprit afduwen en dat houten pookje nemen we graag op de koop toe! kan me die huil van de CGT van Perridon tijdens de VCM 2004 nog voor de geest halen, kippenvel!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
02 dec 2005 20:36 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
en over hoeveel gram gewichtsverschil praten we dan?
Neen , bij deze wagen hoort dan toch liever een Carbon pokje van een paar gram zwaarder. Met dat vermogen en vooral gewicht van die wagen zal dat het verschil dus echt niet maken. Zelfs niet voor mensen die het gras horen groeien.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
02 dec 2005 20:39 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Deze man kan trouwens wel een aardig potje sturen!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
02 dec 2005 20:50 |
|
|
F@RGO
|
Hebben julllie al eens dat stuur goed bekeken,
das het standaard stuur van de 996 of toch bijna,
konden ze daar nu eens geen hip stuur insteken ook,
dat zijn zo van die stomme dingen die ik wel spijtig vind in zo een dure kar.....
Dat pookje en dat stuur weerhouden mij om.......grapje
|
02 dec 2005 22:39 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
wat dan lichtgewicht multiplex of zo
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
02 dec 2005 22:44 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Dit vind ik toch wel het beste filmpje dat ik al van de CGT gezien heb. Je hoort hier de motor lekker huilen en op zo een bergbaantje alles geven is ook niet alledaags. Je zal je auto maar even uitlenen aan zo een journalist
Hij kan wel sturen, maar ik zou er toch niet gerust in zijn.
Weet iemand hoe je dit filmpje kan saven ?
Gr,
Rufie.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
03 dec 2005 13:20 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Saven op apple was geen probleem, speelde af in realplayer, toen onder menu op save target (of zoiets) gedrukt. Werkte prima!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
03 dec 2005 14:10 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Eerst ga je naar http://www.downloadgooglevideos.com/ ,of je vist het juiste bestand uit je cache.
Dan download je een FLV player van bijvoorbeeld http://www.martijndevisser.com/2005/10/flv_player_updated.html
Na downloaden van het filmpje wijzig je de bestandsnaam in " bestandsnaam.flv", nu kun je het afspelen in de FLV player
Succes
|
03 dec 2005 15:27 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Quote uit de officiele Carrera GT brochure:
Der Aluminium-Schalthebel mit Holz-Schaltknauf ist überigens eine Reminiszenz an den legendären Porsche 917 - um die Siegchancen bei diesem Fahrzeug in Le Mans zu erhöhen, griffen unsere damaligen Ingenieure über Nacht in die Trickkiste und verwendeten zur Gewichtseinsparung Balsaholtz. Das 3-Speichen-Lederenlenkrad mit farbige Porsche Wappen ist manuell 40 mm axial verstellbar.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
Erick
.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
03 dec 2005 19:12 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Balsa weegt inderdaad 2x niks. Maken modelbouwers van die radiografisch bestuurde vliegtuigjes van.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
03 dec 2005 19:44 |
|
|