Helaas is de enige drang hier momenteel de overlevingsdrang
Tilt was voorzien om op 8 november geopereerd te worden aan zijn slokdarm. Na jaren (sinds mijn 20) last gehad te hebben van reflux had er zich een
barett gevormd van 17 (!) cm. Veel te lang blijven mee lopen natuurlijk, maar ik ben niet gek van dokters en ziekenhuizen. Het is niet anders. Daarbij, ik ben toch Tarzan en zodoende ongenaakbaar, toch?
Ongenaakbaar my ass.
Een hoopje miserie verliet het ziekenhuis op 9 november.
Lang verhaal kort: miserie troef dus. Het is hier al meer dan een maand van de ene operatie naar de andere scan. 13 kg afgevallen, pijn, etc...
Een ongeluk komt nooit alleen en sinds zaterdag is er een voos gevoel in mijn rechteronderbeen (= pijn & manken) bijgekomen waar (blijkbaar) bijkomend onderzoek voor nodig is, én ondertussen ben ik ook de fiere eigenaar van liesbreuk nr.2 (nadat ik 4 jaar geleden al eens een liesbreuk had aan de andere kant).
Soit, 't is hier een autoforum dus gelieve niet te reageren op alle shizzle van hierboven.
Hier een verhaaltje dat ik in principe al effe wou doen maar door omstandigheden is het er nog niet van gekomen...
Nummerplaat is WSRGKHLT geworden en in principe zou ik al lang een foto genomen hebben van de 2 tegen elkaar (LFTGKHLT), maar ja, omstandigheden...
Anyway, jullie weten hoe ik altijd zit te blazen van hoe ik "zomaar een auto koop omdat het geheel me aanstaat, niet echt wetende welke opties erop zitten, etc..."
Wel, het is zover: ik heb een kale kip gekocht
Ik kreeg mijn eerste teken toen ik de auto ging ophalen en wou instappen. De vorige eigenaar was een pak kleiner dan ik dus ik wil die zetel achteruit schuiven dmv die knoppen op de zijkant maar "no can do". Is handmatig meneer.
Nu ja, eigenlijk vind ik dat makkelijker dan dat trage schuifsysteem, maar tegelijkertijd had ik zoiets van "oh-oh".
Maar dan... Er staat echt niets op. Automatisch dimmende binnenspiegel, nope. Regensensor, nope. Parkeersensoren, nope. Achteruitrijcamera, nope.
ALS er iets op staat heeft het te maken met speeeeeeeeeeeed & sound...
De originele Zweedse eigenaar zal dus een strikt budget gehad hebben en wat hij te spenderen had gaf hij aan de motor.
De auto zelf, tja, daar is dus helaas bitter weinig mee gereden de laatste maand, maar wordt dus af en toe toch eens ingezet als troost. Nog steeds geen cent spijt van, ook al blijkt het 'n kale kip te zijn. Uiteindelijk is het nog steeds een C2S. Ik zie 'm staan en ben nog steeds smoorverliefd. Hopelijk breken er snel betere tijden aan
Voor iedereen die twijfelt: een 991.2 is da bomb! Toeslaan!!