Led-verlichting upgrade & Pioneer DAB autoradio Porsche 987
Wegens de verkoop van mijn Porsche Boxster (negen acht zeven) bied ik een prachtige upgrade kit aan. Ik heb deze slechts een paar weken op de auto gehad.
Het is een fraaie set die ik het liefst in zijn geheel verkoop aan een gelukkige eigenaar van een Boxster/Cayman (987), in plaats van de onderdelen los te verkopen.
De set bestaat uit:
Led verlichting
- LED Achterlichten met dynamische richtingaanwijzers (nieuwprijs was €675)
- LED Dagrijverlichting met LED-bar - CAN-bus compatibel (nieuwprijs was €400)
- Hoogwaardige Hilox H7 LED-lampen voor de koplampen, CAN-bus compatibel (nieuwprijs was €200).
Autoradio:::
- Mooie Pioneer 2-din SPH-DA230DAB autoradio met touchscreen, Android Auto en Apple CarPlay (nieuwprijs was €400).
De Pioneer autoradio is comaptibel met de Boxster/Cayman (911) door de volgende extra accessoires:
Porsche Inbouwpaneel: voor de radio
2-DIN Frame Paneel Porsche 911 (997) / Boxster (987) / Cayman (987) - Kleur: Anthraciet, inclusief montage accessoires ter waarde van €120,00.
ISO-kabel | verloopstekker voor autoradio voor Porsche 911 / Boxster / Cayman ter waarde van €40,00.
Daarnaast zit er bij de autoradio
- Hoogwaardige handsfree microfoon ter waarde van €20,00.
- DAB Antenne ter waarde van €20,00.
- USB Dock kabel voor het aansluiten van externe muziek ter waarde van €20,00.
Deze items zijn nu allemaal apart te koop via: marktplaats,
ik weet niet of ik daar de link van mag posten hier?Nadat ik mijn auto heb verkocht, heb ik deze items een tijdje als aandenken bewaard. Nu ben ik er echter klaar voor om iemand anders er blij mee te maken.
Meer foto's te zien op marktplaats.