Auteur |
Bericht |
John
Cayenne
|
Is idd. een leuke club met zeer mooie auto's, der is in juni een gezamelijk evenement geweest, was zeer de moeite waard.
BTW mooie dingen die historische elfers (en twaalfers).
|
30 nov 2005 20:36 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
korting
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
30 nov 2005 20:58 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
... Geinig dit ja.... Enne, groepskorting bij een club van 600+ leden?
|
30 nov 2005 21:22 |
|
|
John
Cayenne
|
Re: korting
Tuuuuuuuuuuuuurlijk, der zijn veel stelletjes lid hoor, de ene keer komt hij en de andere keer Zij (of hij), of beiden tegelijk, enne niet vunzig denken nu heh na mijn betoog
Maar ik zal het is voorleggen op de Algemene Ledenvergadering in Februari 2006.
|
30 nov 2005 21:55 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
|
30 nov 2005 22:07 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Re: zoeken
Toen ik dit onderwerp zag dacht ik: NIET reageren
Maar deze kan ik niet laten liggen: DAT KLOPT INDERDAAD HELEMAAL MARK :!:
Het is even doorbijten een paar jaar, maar dat hebben die 200 "niet-A-leden" er ook graag voor over gehad
Er zijn momenteel zo'n 300 A-klasse leden dus je hebt wel een hele hoop hulp
Binnen de club wordt nauwelijks gesproken over de "status" van je lidmaatschap. Is gewoon geen thema. En ook niet verwonderlijk want hoe weet je of iemand "ECHT" lid is, of ERE, of A
|
30 nov 2005 22:30 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Re: zoeken
|
01 dec 2005 3:15 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
gedeeltelijk off-topic...hoewel...'t gaat tenslotte over meneer v Engelen...
Meneer van Engelen , ik heb Uw wijze raad van de A-tocht opgevolgd, en ga maandag naar Motron,(alu dopjes).
|
01 dec 2005 8:06 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Soms hééééééééééél moeilijk, niet
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
01 dec 2005 9:56 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Inderdaad. Dus als je kiest voor het PF, dan dien je ook te kiezen voor een relatie met de NPC en andersom
Tja ..... als er geen onderscheid merkbaar is/zou zijn, waarom wordt het dan wel gemaakt
Zal dus toch wel zijn.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 dec 2005 17:42 |
|
|
FS1
|
Laat mij raden: ventieldopjes?
|
01 dec 2005 20:51 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Heeft hij jou ook al gedwongen......
|
01 dec 2005 21:09 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Re: zoeken
Heel eenvoudig! Diegenen met dienblad en het zwarte rokje met wit schortje voor zijn de 'A' leden
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
01 dec 2005 21:33 |
|
|
FS1
|
Bij de Targa Florio-rit.... Mooi detajel, maar naar ik begreep diefstalgevoelig.
|
01 dec 2005 22:00 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Vast draaien met een tangetje
Mijn ervaring is overigens dat die dingetjes vanzelf vast gaan zitten ...
.. koper van je ventiel en aluminium van de dopjes verdragen elkaar niet zo
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
01 dec 2005 22:08 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
|
01 dec 2005 22:13 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
HTC vs LTC
Chemische corrosie treedt op wanneer metalen worden aangetast door de zuiver chemische inwerking van bepaalde elementen of verbindingen. In de chemische industrie wordt dit verschijnsel in een aantal vormen aangetroffen, daarnaast is de meest voorkomende vorm de aantasting van metalen bij hoge temperatuur zonder medewerking van vocht (hogetemperatuuroxidatie of HTC). Ook bij lage temperaturen kan chemische corrosie optreden (LTC).
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
01 dec 2005 23:13 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Wat mij betreft van buiten wel, meneer van Engelen...maar als ik een keer teveel geld heb, zou ik alleen nog eens graag zo'n GT3RS-stuur (suede met geel stiksel ) kopen, om ook de binnenkant af te maken.
We zien wel, waar ik in de toekomst tegenaan loop...
|
02 dec 2005 7:50 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
@Jurgen,
Nu ben ik al veel mensen tegengekomen met veel geld, maar teveel
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
02 dec 2005 8:06 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Met "teveel" bedoel ik...over, om te gebruiken voor "onnodige" zaken...
...hoewel...een stuur heb je best nodig...toch?
( je merkt...ik ben voor mezelf een excuus aan 't zoeken voor... )
|
02 dec 2005 8:27 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
De sint en de Kerstman komen, en dan heb je nog zoiets als nieuwjaar. Reden genoeg om jezelf een stuurtje cadeau te doen.
Ik veronderstel dat het nu een verschrikkelijk drukke periode is bij jullie. Dus een schouderklopje, nadien kan zeker geen kwaad.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
02 dec 2005 8:56 |
|
|
Rene914
914 2.2T '70Beuningen (gld)
|
nieuwe auto's, ja dat herken ik wel, maar oude mannen dat is weer wat overdreven.
Ik zie eigenlijk veel jonge honden die zichzelf en hun auto's uitlaten.
Vooral circuit evenementen vind ik aantrekkelijk. De NPC is hier ook sterk mee vertegenwoordigt.
Mocht je id worden zie ik je vast wel een keer.
Ps PF en NPC zijn goede aanvullingen op elkaar, volgens mij bijt dat niet, al krijg ik van sommige wel die indruk
Groeten, Rene
|
03 dec 2005 22:54 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Zit ie er al op Rene?
|
04 dec 2005 13:40 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
04 dec 2005 20:07 |
|
|
Rene914
914 2.2T '70Beuningen (gld)
|
Tuurlijk, prominent voorop, achter was niet zoveel plaats (zie album)
|
04 dec 2005 23:35 |
|
|