Re: Hellraiser's 996 Turbo
Echt historiek heb ik nog niet, detectivewerk zal pas kunnen beginnen als de auto en papieren hier zijn denk ik
Is een van de 300 US-spec GT2's.
Volg de auto al van ergens half 2022, dan stond er in een fb-groep dat er een GT2 gesloopt zou worden.
Heb toen contact gehad met de afbraak waar hij stond maar die waren vrij Ebay-minded en voornamelijk local pickup gericht
en wouden hem niet verkopen "as is" op dat moment.
Stilletjesaan begonnen er toen vanalle onderdelen van de wagen op Ebay te verschijnen waaronder mn zijpanelen, middenconsole etc.
Toen weer de verkoper proberen contacteren maar geen reactie meer tot verleden jaar
"we have listed the body shell"
Maar toen vroegen ze er nog 9.500 USD voor en in eerste instantie had ik zoiets van misschien maar niet aan die prijs.
Had hem wel bij m'n favorieten gezet en over het laatste jaar was de prijs gezakt naar 7500, 6500 en verleden maand naar 5000.
Toen kreeg ik een aanbieding van Save 20%, dus zaten we nog maar op 4000 USD, had toen al ongeveer een idee wat shipping zou kosten
na mijn ervaring met de 991 en (niet in een zatte bui deze keer) op buy it now geklikt.
Alle andere onderdelen van de auto die ze ondertussen ook op hun account gezet hadden waren vrij goedkoop (lees 150 USD voor een deur,
60 USD voor een zijspiegel, 15 USD voor een set scharnieren etc.) dus heb ik die er ook maar gelijk allemaal bijgekocht.