_________________________________________ Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi?P O R S C H E
08 feb 2024 22:10
Vlaanderen
944 Turbo
Achterhoek
Re: FILMPJES - het vervolg -
Dat is het leuke van GB: traditie boven alles totdat ze er achter komen dat ze toch wel achter liggen. Zij waren ook de laatsten die vasthielden aan de stoomtrein.
Ik snap ergens wel de kick van 300+ km/u rijden op de autobahn, maar ik blijf dit soort filmpjes met samengeknepen billen kijken als ik zie hoe groot het snelheidsverschil is met die andere weggebruikers. 1 onoplettende automobilist die plots naar links gaat en het is afgelopen. Maar misschien ben ik oud aan het worden
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
25 feb 2024 14:29
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Helemaal eens met Polydeukes. Zeker op een tweebaans autoweg vind ik dat (>200 km/u) erg link weggedrag. In Duitsland is het slechts zelden geschikt om super hard te rijden, meestal is het gewoon te druk en is het risico op een ongeval te groot.
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
25 feb 2024 14:42
rene leclerc
718 cayman
En toch wordt er naar gekeken en hebben ze veel abonnees.
25 feb 2024 15:42
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Het zal geen verrassing zijn voor jullie dat de Cayman, Boxster en 911 veel onderdelen in gemeen hebben, maar ik vond de uitleg en analyse in dit filmpje erg goed. Er zijn namelijk veel meer gelijk tussen de twee modellen dan dat ze van elkaar afwijken.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
09 maart 2024 8:20
Geronimo78
Een oud collega van mij (Maurice) is een youtube kanaal begonnen waar hij auto's reviewed. Regelmatig behandelt hij ook Porsches. Recent heeft hij met mijn 996 gereden
Er gaat nog veel moois komen maar Maurice is nog op zoek naar een 996 GT3RS of Carrera GT om te reviewen. Maurice heeft erg veel rij (circuit) ervaring en ik kan uit eerste hand vertellen dat hij erg rustig en respectvol omgaat met de auto's die hij reviewed. Kan en wil je Maurice helpen, neem contact meet hem op of laat het mij weten
Grtz
Jeroen
14 maart 2024 18:40
rene leclerc
718 cayman
Hij doet het best goed. Maar ik ben een blijf een Nederlander. De ene keer is het Porsche en de andere keer is het Pors. Hij heeft een nieuwe youtube abonnee.
14 maart 2024 19:24
Polydeukes
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Ik vind het echt supertof dat mensen hun dromen najagen en doen wat ze leuk vinden, maar tegelijkertijd zijn er zo ontzettend veel auto-review-kanalen dat het lastig is om je nog te onderscheiden. Maar hij heeft al wel echt hele toffe auto's gereviewed, jaloers! Hahaha! Ik wens Maurice veel succes! Misschien kan hij het beter in het Fries doen, dan ben je wel uniek Ik ga 'm volgen.
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
15 maart 2024 9:58
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Hoorde ik nou PorS?
Wel een leuke review verder
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
15 maart 2024 11:45
Arnoud69
991 Carrera 4S Cabrio (06/14)
Targa 911 SC (01/81)
RSR “achtige” (10/74)
Ex Boxster 718 S (09/17)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum