Kort antwoord is helemaal niets. De pdc werkt gewoon. Komt een kleine auto in beeld die keurig de afstand bij elke PDC sensor aangeeft. De nieuwste Mr12Volt werkt perfect met de ingebouwde microfoon. Als je al achteruitrijcamera (OEM) hebt werkt dat ook. Ik had al de camera van de inbouw van de Isudar dus dat werkte ook direct. Met afstandlijntjes en met stuur meebewegende richtingslijntjes. Er zit een gigantische equalizer in waar je zelfs de banden zelf van kan bepalen. Gebruik ik niet. Veel te veel gedoe. Met een trucje kan je het Mr12Volt logo vervangen door je eigen logo. Bijvoorbeeld Porsche schild. Ga ik nog doen. Op de een of andere manier is surround niet beschikbaar om aan te klikken voor de TV ingang. Dat snap ik nog niet. Heb een vraag uitstaan. Maar gezien het feit dat dat hij gewoon grijs is zal dat ongetwijfeld gewoon niet kunnen. Het enige wat mij nog gaver lijkt is als het autootje die de PDC aangeeft een P is en niet een generieke auto. Heb de vraag al gesteld.
Los van de prijs (die is fors tov de Isudar) is het een echt mooie oplossing. De UI is natuurlijk hetzelfde. CarPlay blijft gewoon Carplay. Maar vier dingen zijn gewoon super. Het doet zich voor als TV. Volume werkt gewoon mee met de PCM en niet apart. Geen gedoe met de info knop. Kwaliteit van geluid is optimaal, geen aux-in kwaliteit.
Die kabels erachter wegwerken is overigens wel een hel. Is net wat meer dan bij de Isudar. Ben er meer dan een uur mee bezig geweest.
Wat betreft harde schijf, die gebruik ik toch niet. Nooit muziek op gezet en de navigatie van de PCM gebruik ik toch niet. Ik doe alles met CarPlay. Overigensmie het vervangen super simpel. PCM eruit. Klepje boven open. HD vervangen. Klaar.