Ik ben sinds 1999 een Porsche rijder, heb er al zat gehad.
Hier een kleine opsomming van de diverse types en dan moet je denken aan meerdere in diverse bouwjaren en types.
914 (2.0)
924 (S)
944 (1 en 2, S, S2, Turbo)
968
Boxster 986/987/981 (S)
911 (3.0SC, 3.2 Carrera, 3.6 964, 997 Carrera S, 991.2 Carrera S)
Na verloop van tijd went alles (vind ik) en vind je het gewoon om zo'n "ding" in de garage te hebben staan.
Gisteren moest ik voor mijn werk naar DE, in plaats van de Leasert mee te nemen nam ik de 911 mee.
Het weer was in eerste instantie niet best en ik dacht, wat een dombo ben ik ook, rijden in de regen en in de file is niks.
Toen het weer ,nadat ik een kleine 200 km had gereden, begon op te klaren en het wat rustiger werd kon ik de 911 aardig de sporen geven.
In de middag toen ik naar huis reed eerst een stuk binnendoor gereden en op de autobaan sloot ik gelijk achter een 992 aan die ook lekker door reed.
Toen ik het laatste stuk de A3 opdraaide richting NL en daar achter een nieuw type BMW M3 aansloot kon mijn dag niet meer stuk.
Deze rijder had er ook wel zin in, natuurlijk alles met de nodige voorzichtigheid, maar toch werd gemakkelijk 2x de toegestane snelheid in NL behaald.
Met een grijns op mijn gezicht reed ik na een poosje bij mij de straat in.
Mamaloe had de poort al voor mij open gedaan, de 911 kon weer naar binnen en ik was hele grote blij.
Het bord eten smaakte nog veel lekkerder dan anders leek het wel, mijn vrouw keek mij aan en zei "je hebt genoten of niet"
Hahahaha jazeker, ik ben een bevoorrecht mens, ik moet deze dingen vaker doen, heerlijk, verwend of niet, zeg het maar.