Re: Nieuwe toekomstige Porsche rijder
Van mijn kant zal ik ook maar weer eens een update geven.
Ik lees wel mee maar post eigenlijk nooit....
Wispelturig als ik ben, voor mijn directe omgeving geen verrassing, ben ik geheel tegen mijn eigen voornemens ingegaan en heb toendertijd geen 981 maar toch een 997 4s gekocht
Voornaamste reden was dat ik besloten had toch voor een daily porsche te gaan en aangezien ik best wel verliefd was op de auto van mijn neefje was de keuze snel gemaakt toen ik tegen mijn huidige auto aanliep.
Aangekocht begin 2019 en nu dus bijna 5 jaar verder, 5 jaar vrijwel dagelijks op pad geweest met de 997 en van iedere minuut genoten.
Eigenlijk ook geen noemenswaardige problemen gehad op een kapotte accu en wat normale slijtagedelen na.
Door wat veranderingen wordt de 997 sinds dit jaar niet meer als daily gebruikt en had ik het plan om hem te verkopen.
Maar goed, nogmaals, ik kan nogal wispelturig zijn
Ik heb er nog eens goed over nagedacht maar ik wil de 997 helemaal niet missen, hij gaat een tweede leven krijgen als roadtripper.
Lekker over de europese wegen kronkelen in gezelschap van vrienden en zoons.
Nu staat er bijna 160K op de klok, en dat heeft toch wel wat sporen achter gelaten.
Aangezien de 997 nu dus een soort semi pensioen tegemoet gaat wil ik hem de verdiende TLC gaan geven, technisch is de auto in prima staat dus het zal voornamelijk cosmetisch zijn.
Eerst nog even voor een beurt over twee weken en daarna ga ik op mijn gemak de puntjes aanpakken om hem weer helemaal netjes te maken.
Ik zal tegen die tijd in de project sectie een topic aanmaken om jullie op de hoogte te houden.
Tot slot nog een foto van de oude krijger op bezoek bij zijn "vrienden" van de politie.