Aanstaande maandag start door heel Europa een actie waarbij een week lang extra veel snelheidscontroles worden gehouden. Ook de Nederlandse politie doet mee aan deze 'Roadpol(ice) Speedmarathon'. Met name vrijdag de 19e wordt er extra intensief gecontroleerd. Dus Flitsmeister aan en gaan...
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
Re: Vanaf 15 april: week extra snelheidscontroles
Het grootste deel van de verkeersdoden in Nederland valt op gemeentelijke wegen (55% van het totaal aantal verkeersdoden), gevolgd door provinciale wegen (18% van het totaal) en wegen van het Rijk (11% totaal). Bron: https://swov.nl/nl/fact/verkeersdoden-7-hoe-het-aantal-verkeersdoden-verdeeld-over-de-verschillende-soorten-wegen Dan hoop ik vooral en veel flitsers tegen te komen bij scholen, winkels, sportcentra en uitgaansgelegenheden. Overal waar veel mensen lopen.
_________________________________________ “ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein
08 apr 2024 17:32
Wimpie67
ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
Dat is te lastig, denk ik. Betere resultaten (meer- en hogere boetes) op snelwegen.
_________________________________________ Wim
08 apr 2024 18:42
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Er zijn zo'n 28 mobiele flitsers voor snelheid in NL beschikbaar .... zal dus wel loslopen met die (extra) controles
09 apr 2024 8:55
Binko
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Ik tel er op een reguliere dag al 11 die min of meer synchroon actief zijn en ze kunnen natuurlijk ook laseren. https://m.flitsservice.nl/
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum