Hierbij stel ik mij voor, ik ben Arno kom uit omgeving Amersfoort. Heb vorig jaar mijn 1e Porsche gekocht. Deze in Berlijn opgehaald en heerlijk naar huis gereden.
In het begin wat kleine dingen netjes gemaakt zoals interieur reinigen en de klima knoppen vervangen.
Daarna met het onderhoud begonnen, alle koelslangen vervangen, draagarmen en waterpomp ivm lekkage.
Toen dat klaar was naar de RDW en kenteken aangevraagd.
Na het kenteken werdt het tijd om hem opties wat liefde te geven
GT4 look bumper gemontereerd en de rest van de auto klaar maken voor nieuwe lak.
Nu dus wachten totdat de spuiter klaar is om weer op te bouwen. Heb nog wat onderdelen liggen voor de opbouw.
981 uitlaat gekocht en zwart laten coaten.
Laatst bijgewerkt door smotz op 27 apr 2024 9:46, in totaal 1 keer bewerkt.
27 apr 2024 9:12
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Re: Porsche Caman 987 project
Prachtig hoor! Blijft kleur hetzelfde?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
27 apr 2024 9:33
smotz
Re: Porsche Caman 987 project
Ja blijft de originele kleur
27 apr 2024 9:42
porschenot
ex 993 ex 996
Re: Porsche Caman S 987 project
Je bent gelukkig zelf niet erg handig Veel veilige kilometers
27 apr 2024 11:07
Spastblast
997.1 Carrera S coupe handbak
Re: Porsche Caman S 987 project
Gefeliciteerd! Leuk om te zien hoe je het aanpakt. Fleurt Midden NL weer wat van op
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum