Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:40

Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Porsche Cayman 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Boxster 981 2.7 Handbak
Bericht Re: Porsche Cayman
Klopt, dan nog niet reuze veel keuze .. :-) Indien goedkoop, zal die snel weg zijn.. Een S met handbak is al lastig te vinden.. < 50 k (unfallfrei dan < 70 kkm?)

29 mei 2024 20:31
Profiel
PorscheForum Rookie
981 Cayman S (2014)
Limburg
PieterPaul schreef:
Beste Porsche rijders, hopelijk snel weer een Porsche eigenaar. Na mijn 356C verkocht te hebben (in 2013) ben ik nu aan het kijken naar een Cayman.

Ik woon zelf in Limburg, zijn er in het zuiden bijeekomsten van nieuwere Porsches toevallig? Ik zou graag de verschillende Cayman modellen (981,718 en wie weet 987.2) willen vergelijken.

Groet,
Pieter Paul

Nou, snel een Cayman gekocht. Het is de witte die eerder in dit bericht is vermeld. Ik heb meerdere Caymans bekeken en de witte was ondanks de hoge kilometer stand de beste. Heb net in de Limburgse heuvels een rondje gemaakt. Alles aan de auto is geweldig. Ook de afwerking is top kwaliteit. Dit wordt een leuke zomer!

01 jul 2024 15:17
Profiel
PorscheForum Rakker
981 Cayman S PDK
Gefeliciteerd! Goede keuze lijkt me. Ik heb er ook maar een gekocht.

01 jul 2024 16:00
Profiel
PorscheForum Rakker
981 Cayman S PDK
Ben wel benieuwd: welke heb je nog meer bekeken?

01 jul 2024 19:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 981 2.7 Handbak
PieterPaul schreef:
PieterPaul schreef:
Beste Porsche rijders, hopelijk snel weer een Porsche eigenaar. Na mijn 356C verkocht te hebben (in 2013) ben ik nu aan het kijken naar een Cayman.

Ik woon zelf in Limburg, zijn er in het zuiden bijeekomsten van nieuwere Porsches toevallig? Ik zou graag de verschillende Cayman modellen (981,718 en wie weet 987.2) willen vergelijken.

Groet,
Pieter Paul

Nou, snel een Cayman gekocht. Het is de witte die eerder in dit bericht is vermeld. Ik heb meerdere Caymans bekeken en de witte was ondanks de hoge kilometer stand de beste. Heb net in de Limburgse heuvels een rondje gemaakt. Alles aan de auto is geweldig. Ook de afwerking is top kwaliteit. Dit wordt een leuke zomer!

**
Gefeliciteerd - wordt nog druk met de witte 981's in de buurt hier , een keer een rit maken !

01 jul 2024 19:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 981 GTS
Omgeving Maastricht
Ritje lijkt me een goed idee al dan niet gecombineerd met cars and coffee in het Zuiden.

04 jul 2024 19:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 981 2.7 Handbak
Reed net door Maastricht Wyck met een witte 981 Boxster (GT)S direct achter me toevallig, wat een geluid maakte deze, hoorde mijn eigen auto bijna niet meer :mrgreen: Moest helaas afslaan de wjk in .. Effe leuk samen gereden een stuk.. ! Iemand van hier?

07 jul 2024 17:15
Profiel
PorscheForum Rookie
981 Cayman S (2014)
Limburg
Autoke schreef:
PieterPaul schreef:
PieterPaul schreef:

**
Gefeliciteerd - wordt nog druk met de witte 981's in de buurt hier , een keer een rit maken !

Thanks! Ritjes? Zeker! 2e helft Juli schijnt het wat langer mooi te worden, misschien kunnen dan een ritje doen.

10 jul 2024 8:36
Profiel
PorscheForum Rookie
981 Cayman S (2014)
Limburg
Gebe schreef:
Ritje lijkt me een goed idee al dan niet gecombineerd met cars and coffee in het Zuiden.

Wanneer en waar is de volgende cars en coffee in het Zuiden?

10 jul 2024 8:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayman S
Zie viewtopic.php?f=16&t=44098&start=1575

René

10 jul 2024 9:18
Profiel
PorscheForum Rookie
981 Cayman S (2014)
Limburg
disciple schreef:

Ik heb vooral online op mobile .de gekeken. Ik ben langs een licht blauwe 718 gegaan in Mülheim. Die was echter niet goed onderhouden (banden waren gewoon slicks). Ik was nog aan het dubben over een 718 4-cyl of een 981 6-cyl model. Na een proefrit met een 6-cyl S model met sport uitlaat was het voor mij duidelijk. De 981 die ik heb gekocht heeft veel kilometers, maar is goed onderhouden door alle eigenaren. Alleen de eigenaar van de auto zaak die het verkocht (en ook enkele maanden er in reed), heeft de service beurt van afgelopen Mei niet laten uitvoeren, dus die staat nu in de planning bij Porsche Maastricht.

10 jul 2024 10:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Zou naar Pordon in Echt gaan.

10 jul 2024 12:18
Profiel
PorscheForum Rakker
981 Cayman S PDK
PieterPaul schreef:
disciple schreef:

Ik heb vooral online op mobile .de gekeken. Ik ben langs een licht blauwe 718 gegaan in Mülheim. Die was echter niet goed onderhouden (banden waren gewoon slicks). Ik was nog aan het dubben over een 718 4-cyl of een 981 6-cyl model. Na een proefrit met een 6-cyl S model met sport uitlaat was het voor mij duidelijk. De 981 die ik heb gekocht heeft veel kilometers, maar is goed onderhouden door alle eigenaren. Alleen de eigenaar van de auto zaak die het verkocht (en ook enkele maanden er in reed), heeft de service beurt van afgelopen Mei niet laten uitvoeren, dus die staat nu in de planning bij Porsche Maastricht.

Had ik ook. Proefrit met 981 Cayman (S) met sportuitlaat gedaan, helemaal om. Als je die eenmaal hebt meegemaakt is er geen weg meer terug. 718 is ook gaaf, maar mn voor degenen die nog nooit in een 981 hebben gereden.

10 jul 2024 13:00
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera S Cabrio 2012 Ex-996.2 Carrera 4 Tip Cabriolet (2002)
Sittard
RS-R schreef:
Zou naar Pordon in Echt gaan.

Of naar Porsche Centrum in Aachen, ook top in mijn ervaring.

11 jul 2024 10:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 981 2.7 Handbak
Ter info voor de locals!! Goed bevallen vorige keer, iets met een Porsche (981) treintje misschien :mrgreen: , waren toen met 2 stuks al.. 5 stuks moet kunnen wellicht !

viewtopic.php?f=16&t=58366

13 jul 2024 12:23
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2