Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 5:42

Antwoord op onderwerp  [ 401 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Porsche droom stukje opgeschoven. 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Bericht 
911-lover schreef:
Bla bla

Omdat niemand die typefout serieus neemt natuurlijk....

Maar jij wel blijkbaar. Goed van je!!!

06 dec 2005 17:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Niet teveel afdwalen he :) .

06 dec 2005 17:18
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
911-lover schreef:
En niemand die iets zegt over die

MILJOEN

Kilometers , maar wel over wel of niet 5 versnellingen :?:
Soms voel ik me echt :bang:

Niet doen; nergens voor nodig Koen!
Ik weet niet hoe het op de 968 zit, maar de oude Porsches hebben een teller met 5 digits voor gereden kilometers....
Dan kan je toch nooit alleen afgaan op de teller-stand?
De mijne stond op 86000, maar is ie dan 1 keer rond, 2 keer of 10 keer?
Vandaar dat ik daar niet op reageerde.

Wat me idd wel opviel is dat ik in 911&Porsche world vaker gezien heb dat de 930 met een 4-bak is geleverd; Bedenk wel dat een 5-bak begin jaren zeventig absoluut geen gemeengoed was.

06 dec 2005 17:21
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
912 schreef:
911-lover schreef:
Hier stond een citaat dat niet uit dit topic kwam en irrelevant was op dit thema

Omdat niemand die typefout serieus neemt natuurlijk....

Maar jij wel blijkbaar. Goed van je!!!

Als we met die gedachtengang gaan werken moeten alle kritieken op advertenties volledig ge-elimineerd of op z'n minst geminimaliseerd moeten worden en als typfouten omschreven worden.
PS : wie legt er gas in een wagen van +35 jaar dewelke in alle jaren samen amper 100.000km gereden is. (geen 3000 per jaar. Dan kan de benzine er wel af denk ik , en anders moet je geen P kopen als je die 300liter benzine op jaarbasis nog niet kan betalen. En sinds wanneer leggen ze in Californië een gasinstallatie in zulke wagens of hebben ze die er hier ingelegd en waarom ? )
Misschien toch een typefout en zijn het 300.000 KM :?:
En misschien is de prijs ook wel een typefout, of de versnellingen :?:
Het jaartal misschien ook of het aantal voorbezitters :?:
Alsjeblieft zeg :bang: :bang: :bang:
Als er van u iets komt is het meestal een cru reactie.
Duidelijk dat niet elke Porscherijder een optimist en levensgenieter is.
Please get a live

My 2 Cents

Laatste update 22/10/2013

06 dec 2005 17:24
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Bericht 
En jij denkt nog steeds werkelijk dat er gas in ligt....

(proest..... :lol: )

06 dec 2005 17:28
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
912 schreef:
En jij denkt nog steeds werkelijk dat er gas in ligt....

(proest..... :lol: )

Jij kent de wagen blijkbaar beter , dus al twee dingen die in de ad staan en helemaal niet kloppen (volgens jou).
Tja , dan zijn we al aan het praten over een misleidende niet correcte aanbieding (als ik je dus moet geloven).
Wat klopt er wel :?: :bang:

06 dec 2005 17:34
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Bericht 
Luister Koen, als het om (hele) oude auto's gaat weet de helft van de verkopers vaak niet wat ze aanbieden.
Details kloppen niet, feiten zijn onwaar, verdraaid of niet van toepassing. Het enige wat vaak nog een beetje in de richting komt is de huidige kleur (geintje).
Daarnaast zeggen foto's helemaal niets. Met andere woorden, zulke advertenties zijn leuk om te bekijken maar discussies starten op basis alleen van die info is geen doen. Je zal de wagen in het echt moeten gaan bekijken en je huiswerk doen of laten doen...

Laatst bijgewerkt door 912 op 06 dec 2005 17:50, in totaal 1 keer bewerkt.

06 dec 2005 17:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
911-lover schreef:
Jij kent de wagen blijkbaar beter , dus al twee dingen die in de ad staan en helemaal niet kloppen (volgens jou)

Ik ken de wagen helemaal niet maar wil met jou wel een weddenschap aangaan betreffende deze twee dingen. OK? Als zowel de kilometerstand klopt als dat'ie op gas rijdt mag je een dagje raggen in mijn 912, zoniet dan leen je mij jou auto voor 24 uur...

06 dec 2005 17:47
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
911-lover schreef:
Luister Belg, als het om (hele) oude auto's gaat weet de helft van de verkopers vaak niet wat ze aanbieden.

Wel beleeft blijven Hollander :evil: :roll: , kom zeg, je kan ook gewoon Koen of 911-Lover schrijven :res:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

06 dec 2005 17:48
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Bericht 
Altijd gedacht dat de Belgen zo fier waren op hun afkomst en het volk der Belgen... Ambiorix....

06 dec 2005 17:49
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Hangt van de nuance af. :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

06 dec 2005 17:52
Profiel WWW
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
ppp 356 schreef:
911-lover schreef:
Luister Belg, als het om (hele) oude auto's gaat weet de helft van de verkopers vaak niet wat ze aanbieden.

Wel beleeft blijven Hollander :evil: :roll: , kom zeg, je kan ook gewoon Koen of 911-Lover schrijven :res:

Helemaal mee eens, maar ga dan ook niet terugkatten met "Hollander".:res:

06 dec 2005 17:52
Profiel WWW
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Was om mijn standpunt duidelijk te maken, maar ik denk wel dat je dat begrepen hebt :wink:

06 dec 2005 17:56
Profiel WWW
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
ppp 356 schreef:
Was om mijn standpunt duidelijk te maken, maar ik denk wel dat je dat begrepen hebt :wink:

Uiteraard.
Als oud-Zeeuws-Vlaming heb ik "Reserve-Belg" altijd als een geuzennaam beschowd.

06 dec 2005 17:58
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
Paul :thumleft:

En verder ga ik over dit thema :silent:
"Alles Klar" :wink:

06 dec 2005 18:04
Profiel WWW Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
911-lover schreef:

Jij kent de wagen blijkbaar beter

Nee, hij heeft gewoon de foto's gezien.

Zoals ik al schreef: de LPG tank is wel erg mooi weggewerkt. M.a.w. op de foto's is duidelijk te zien dat deze noch in de kofferruimte ligt, noch op de plaats van het reservewiel, noch achter de voorstoelen (waarvan ik overigens betwijfel of daar een tank zou mogen liggen). Ergo: de auto rijdt iig niet op LPG.

06 dec 2005 18:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Maar even nog een vraag he, weet niet of je deze goed kan beantwoorden maar toch. Wat is eigenlijk de degelijkste/minste onderhoud/minste kosten Porsche 911/912 Welk jaartal/motor??

06 dec 2005 18:51
Profiel Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
bartol1988 schreef:
Wat is eigenlijk de degelijkste/minste onderhoud/minste kosten Porsche 911/912 Welk jaartal/motor??

Als bovenstaande een serieuze overweging is om te bepalen voor welke je moet kiezen, dan zou ik doorsparen....

Klassieke auto's kosten altijd meer als je er zo mee omgaat als de meeste liefhebbers tenminste

06 dec 2005 19:06
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Nee je moet het anders zien. Het gaat mij erom wat nou het goedkoopst is als je alles bij elkaar op teld. Zodat je het onderhoud en dergelijken extra goed kan laten uitvoeren. En het is de auto van mijn vader en mij straks dus men vader kan ook het enige geld in het laatje brengen....

06 dec 2005 19:38
Profiel Facebook 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Citaat:
En het is de auto van mijn vader en mij straks dus men vader kan ook het enige geld in het laatje brengen....

Sorry, maar hier moet ik voor passen :? :?

06 dec 2005 20:37
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Als we er 1 kopen he :?

06 dec 2005 20:57
Profiel Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
bartol1988 schreef:
Wat is eigenlijk de degelijkste/minste onderhoud/minste kosten Porsche 911/912 Welk jaartal/motor??

Dat moet zijn de 911, en wel de 997 uit 2005 en volgende maand uit 2006! 8) :wink:

@Bartol: :idea: Ga met Barwaut eens lekker een biertje drinken en vraag hem het hemd van zijn lijf over de 912! Kom je veel verder mee! :wink:

07 dec 2005 0:25
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Ja ik bedoel inclusief aankoop.

07 dec 2005 10:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Maar als ik alles een beetje lees is de 911 3.0sc van ong 1978-1983 het degelijkst, kwa prijs relatief gezien minder..?

08 dec 2005 15:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Bericht 
bartol1988 schreef:
Maar als ik alles een beetje lees is de 911 3.0sc van ong 1978-1983 het degelijkst, kwa prijs relatief gezien minder..?

Je zoekt een utopie. Een type serie zegt niets over die ene individuele auto die je wil aanschaffen. Je kan hele goede auto's treffen en hele slechte ZONDER dat je het in de gaten hebt.

Natuurlijk kan in het ALGEMEEN gezegd worden dat een bepaald type minder problemen geeft maar dat moet dan maar net blijken voor jou ene wagen...

Met andere woorden: volg je hart, keur en koop die wagen die je wil hebben. Anders gaan je Porschedromen in rook op.

08 dec 2005 16:48
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 401 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende