Zoals de titel al aan geeft zoek ik (liefst gebruikte) Fuchs replica velgen voor een 986. 8J voor en 10J achter. De bekende propeller versie met grijze propellers (kan ik evt ook spuiten).
Iemand idee waar te vinden? Ik was onlangs net te laat op MP voor een mooie set incl banden.
_________________________________________ The most dangerous nutt on any of my vehicles is the one that holds the throttle, me!
09 jul 2024 9:35
Surfroy01
986 2.7 Tiptronic
Le coin de pays bas
Re: Fuchs replica 18" voor 986 gezocht
Voorzien, nog wel van originele, voor een hele schappelijke prijs. Rubber is besteld (Michelin Pilot Sport) en hopelijk snel eronder lepelen.
_________________________________________ The most dangerous nutt on any of my vehicles is the one that holds the throttle, me!
01 aug 2024 17:08
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Kom maar door met de foto’s
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
01 aug 2024 17:37
Surfroy01
986 2.7 Tiptronic
Le coin de pays bas
Zou voor het mooi iets verlaagd moeten worden.
09 aug 2024 8:28
Surfroy01
986 2.7 Tiptronic
Le coin de pays bas
Maar dan kans op aanlopen achterwielen ben ik bang........
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum