Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 23:57

Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
witte wijzerplaten Porsche 997 S en 4 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Beltar schreef:
'k heb zojuist de 997 voor een week afgeleverd in de garage... :cry: :cry:

:shock: :shock:
Voor een week :?:
Toch niet de krukaskering...... :? :roll:

05 dec 2005 11:15
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 S /2006
Bericht 
Beltar schreef:
'k heb zojuist de 997 voor een week afgeleverd in de garage... :cry: :cry:

Ik kan hem nog afzeggen, kost me misschien mijn aanbetaling. Of laat hem alleen maar wassen en stofzuigen?

05 dec 2005 11:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Alé Beltar, gooi het in de groep
:?, ik heb juist naar het containerpark gereden en mijn persoonlijk containerpark es opgeruimd, kwestie van het bos door de bomen te zien.

Geen witte wijzerplaten tegen gekomen helaas

05 dec 2005 12:31
Profiel
PorscheForum Rakker
997 S /2006
Bericht 
Ja Beltar, niet mee blijven zitten, kan een traumatome veroorzaken. Kom huil maar even uit. Ging je cabrio niet meer dicht met die sneeuw? :cry:

05 dec 2005 12:55
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Hohowhow zei de kerstman....

't is niet zo erg, en toch...

Al van de 2e dag (dus april 2005) gaf hij soms (gemiddeld 1x/ 1000km) een foutmelding.
Tijdens het rijden valt de naald van de watertemperatuurmeter naar 0 en geeft ie in het lcd scherm: indicator failure.

Als je stopt en herstart is alles weer ok.
Dat zijn zo van die electronische gimmicks die niet gemakkelijk op te lossen zijn.

Vandaar een weekje verlof bij de dealer.
Porsche Stuttgart ging er ook eens zijn hoofd over breken.
Ik laat wel iets weten als ze de oplossing gevonden hebben.

06 dec 2005 12:14
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Je rijdt momenteel toch zeker wel een auto van evenredig niveau, als leenauto van je dealer mag ik hopen? :?: :roll:

06 dec 2005 13:44
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
ER schreef:
Je rijdt momenteel toch zeker wel een auto van evenredig niveau, als leenauto van je dealer mag ik hopen? :?: :roll:

Bij onze dealer krijg je inderdaad altijd een auto tervervanging met "PO" erin...

Een luPO of een POlo :roll: nu is het een POlo!!

06 dec 2005 14:32
Profiel
PorscheForum Rakker
997 S /2006
Bericht 
Oef, ik kreeg het er koud van.

06 dec 2005 14:55
Profiel
Rosmalen
Bericht 
Voor vervoer naar huis tijdens een onderhoudsbeurt: Oké, prima oplossing.

Maar voor het langdurig missen omdat er onder Garantie "iets niet helemaal pluis" is? Daar zou ik toch wat van zeggen. Je hebt tenslotte niet voor niets zo'n mooie en dure auto gekocht.

Nadat ik in Duitsland een tweedehands Boxster had gekocht moest daar even later óók onder de Gebrauchtwagen Garantie wat aan gebeuren. Voor het ontbreken van onze Boxster (voor 2 weken) kwam er uit Duitsland iemand een nieuwe 996 brengen, om het leed te verzachten!

Afbeelding

Ook jouw dealer heeft vast wel een demo-model staan waarmee hij jouw onvrede over de situatie kan proberen te sussen...... :wink:

En No kidding he: dit is géén ongebruikelijk en zeker niet overdreven verzoek aan het adres van je dealer! Hier hoort hij zelf mee te komen.

06 dec 2005 14:59
Profiel
PorscheForum Rakker
997 S /2006
Bericht 
Hmm, je zou het verwachten en denken dat je 'n Porsche als vervangwagen meekrijgt, maar ook ik heb niet die ervaring. Bij Rolls krijg je ook geen andere Rolls mee. In jouw geval lijkt mij dat een "schlimme" commerciele geste van je Du dealer om 'n 996 als vervanger tegeven.

06 dec 2005 15:42
Profiel
Rosmalen
Bericht 
Ach ja, ze hadden ook wat goed te maken...... :lol:

06 dec 2005 16:21
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
ER schreef:

En No kidding he: dit is géén ongebruikelijk en zeker niet overdreven verzoek aan het adres van je dealer! Hier hoort hij zelf mee te komen.

De dealer rijdt natuurlijk zelf altijd met een p, maar daar mag je zelfs geen proefrit mee maken. Daarvoor moet je naar Drogenbos (het testcentrum voor P-Belgie) :cry: :cry:

06 dec 2005 19:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
corry schreef:
Hmm, je zou het verwachten en denken dat je 'n Porsche als vervangwagen meekrijgt, maar ook ik heb niet die ervaring. Bij Rolls krijg je ook geen andere Rolls mee. In jouw geval lijkt mij dat een "schlimme" commerciele geste van je Du dealer om 'n 996 als vervanger tegeven.

Bij RR komen ze hem thuis omruilen....net als bij Lexus.
Bij P mag je zelf langs komen (is best leuk voor het contact) en ach vandaag een Seat Cordoba meegekregen wat normaal ook een PO is :lol:.
Heb ik niet zoveel moeite mee, want dan weet ik weer wat er zo bijzonder aan een P is(b.v. de acceleratie en het "respect" van de overige weggebruikers)

06 dec 2005 19:35
Profiel
Rosmalen
Bericht 
D-Dreamer schreef:
Heb ik niet zoveel moeite mee, want dan weet ik weer wat er zo bijzonder aan een P is(b.v. de acceleratie en het "respect" van de overige weggebruikers)

Tschja, als we zó gaan beginnen...... :roll:

Wisten jullie dat er ook mensen zijn die altijd nieuwe schoenen kopen die eigenlijk één maat te klein zijn???

Omdat deze mensen het zó heerlijk vinden om 's avonds thuis te komen en eindelijk die vervelende schoenen uit te kunnen trekken, en de benen heerlijk op tafel te kunnen leggen.

Zelfde redenatie-tactiek! Let wel: we hebben het niet over een beurtje van een dag of wat (wat iedereen sowieso moet laten uitvoeren op zijn tijd).
We hebben het hier over een gebrek aan een nagenoeg nieuwe auto, onder de volledige garantie. En hierdoor moet de klant die hagelnieuwe auto "even" een weekje missen? Belachelijk! Je staat volledig in je recht om een gelijkwaardige vervangende auto te eisen voor dit akefietje dat door de fabrikant is veroorzaakt. We hebben het niet over te verwachten onderhoud of schade door de klant 'aangebracht'.

Maar ieder zijn meug. Wanner jij zo kickt op het contrast tussen je Porsche en een VW Polo, dan zou ik als dealer de volgende keer jou een afgeragde 2CV meegeven: voor een nóg grotere kick!!! :wink:

06 dec 2005 19:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
niet boos worden tis maar een geintje :lol:
Maar onder ons... bij een mankement onder garantie (lang- of kortdurig) is het normaal dat je voor vervangend vervoer niet hoeft te betalen.
Maar ja of dat dan gelijk een soortgelijke wagen moet zijn....ik weet niet of dit hard te maken is. Ik ben al blij dat ik de 50 km niet naar huis hoef te lopen :lol:

06 dec 2005 19:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
ik heb een tijdje met een polo gereden van RS motor in afwachting levering auto, bij levering heb ik niet moeten betalen voor de vervangwagen,
toch ook wel een mooie geste, vermelden waard.

Wel is de dealer niet zo happig om es zijn wagen uit te lenen, tja, een echte koper gaat dan wel naar drogenbos, maar handiger is anders natuurlijk.

06 dec 2005 21:06
Profiel
Rosmalen
Bericht 
F@RGO schreef:
ik heb een tijdje met een polo gereden van RS motor in afwachting levering auto, bij levering heb ik niet moeten betalen voor de vervangwagen,

Dat bedoel ik nou FARGO!

Iedere dealer heeft een zogenaamde "ïk wacht op een nieuwe"" auto staan. Een Porsche occasion van 4 - 6 jaar oud met nét iets te veel kilometers op de teller.

Waar denk je dat deze auto voor is? Juist; de persoon die een nieuwe auto heeft besteld en eigenlijk per direct erin wil rijden. Om die klant tóch tevreden te stellen gedurende de 6 maanden dat hij moet wachten (én wellicht ook al betaald heeft), wordt hij in de gelegenheid gesteld om in die 6 maanden tóch Porsche te rijden.

Vindt je het dan zo vreemd dat wanneer die nieuwe auto uiteindelijk arriveert, en ook nog een grof gebrek vertoont, waarvoor hij meer dan een week de garage in moet, dat jij dan OOK gewoon in een Porsche wilt blijven rijden? Niet meer dan normaal zou ik zeggen. :!: :!:

06 dec 2005 23:17
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
F@RGO schreef:
toch ook wel een mooie geste, vermelden waard.

Wel is de dealer niet zo happig om es zijn wagen uit te lenen, tja, een echte koper gaat dan wel naar drogenbos, maar handiger is anders natuurlijk.

Daarom rammelt die polo nu zekers... :twisted:

06 dec 2005 23:32
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Grapje, 't is een proper bakske!

06 dec 2005 23:33
Profiel
PorscheForum Rakker
993_4S
Bericht 
Idd, ER. Het hoeft niet perse een vergelijkbare auto te zijn (Boxster is ook goed :twisted: ) maar om een week met een Lupo of Polo afgescheept te worden als je net een nieuwe 911 hebt gekocht die een garantiegeval is, zou ik ook niet apprecieren.

Toen mijn auto laatst 3 dagen bij de dealer stond kreeg ik een nieuwe 328i touring mee. vond ik een goede deal. 8)

06 dec 2005 23:34
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Afspraken zijn bij de dealer wel een probleem.

Eerst mocht ik de wagen vorige week om 18u binnenbrengen,.... oeps sorry, we hebben vergeten dat je een vervangwagen wilde... gtvr gtvr

Nu heb ik hem maandagmorgen om 8u gebracht (45' rijden heen en dan nog terug) en om 10u ging de telefoon..." we moeten zaken herprogrammeren, en daarom hebben we ook de 2e sleutel nodig, zou u die zo spoedig mogeloijk kunnen binnenbrengen?.... Weer 1.1/2 u kwijt en de helft van mijn vrije dag naar de....

06 dec 2005 23:37
Profiel
PorscheForum Rakker
993_4S
Bericht 
dan zou ik dus zeggen: zak maar in de str*nt.
het is garantie, hun schuld en kl*te geregeld.

'meneer, de 2e sleutel ligt klaar bij de receptie van mijn werk. ze weten dat u komt'.

De garoetuh! Je bent gekke henkie toch niet? het lef van de automafia :?

Laatst bijgewerkt door 993_4S op 06 dec 2005 23:40, in totaal 1 keer bewerkt.

06 dec 2005 23:39
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
ach kappers zijn iedere maandag vrij :wink:

wel slecht geregeld iig

06 dec 2005 23:40
Profiel WWW Facebook 
Rosmalen
Bericht 
993_4S schreef:
dan zou ik dus zeggen: zak maar in de str*nt.
het is garantie, hun schuld en kl*te geregeld.

'meneer, de 2e sleutel ligt klaar bij de receptie van mijn werk. ze weten dat u komt'.

De garoetuh! Je bent gekke henkie toch niet? het lef van de automafia :?

Helemaal mee eens! Laat ze potverdrie maar wieberen!!!! Omdat ZIJ een auto leveren die niet naar behoren functioneert, zit JIJ met de shit te kijken!!!

En eh, die 328i touring is inderdaad géén slechte optie (zeker in vergelijking met de POLO). :wink:

06 dec 2005 23:43
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Marco schreef:
ach kappers zijn iedere maandag vrij :wink:

wel slecht geregeld iig

Dat denken ze bij de dealer duidelijk ook...
Maar een leuk etentje aan zee zat er dus niet meer in :cry: :cry:En een niet al te blije vrouwe beltar cadeau... :wink:

06 dec 2005 23:44
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende