Welkom hier en, heb je ondertussen al iets op het oog?
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
08 dec 2005 0:24
Massa
Back in business again! (996 turbo '02)
Welkom !
1 tip.
Neem er rustig de tijd voor.
Haastige spoed is zelden goed.
Veel kijken en hopen dat je met een beetje geluk tegen een goeie aan loopt. En, laten keuren....
_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)
10 dec 2005 1:47
D-Dreamer
Boxster S 2001
Rozenburg
Welkom en laat vooral je gevoel (lees hart) de doorslag geven.
10 dec 2005 10:12
Robert911
ex 964 Porsche Cayenne Turbo Marbella
Bedankt voor het welkom
Allemaal bedankt voor het welkom, en voor het aanbieden van te koop staande auto`s.
Ondertussen ben ik er uit, het word een 993, de 4 s of 2 s vind ik het mooist (de kont) maar de € 10.000/ € 15.000 die deze modellen meer kosten zie ik er niet vanaf.
Dus als er mensen zijn in Belgie die een goede 993 te koop hebben met de door de dealer ingevulde boekjes/rekeningen en uiteraard er geen bezwaar tegen hebben dat de auto word gecheckt door een porsche dealer dan hoor ik dit graag. De voorkeur gaat uit naar een donkere kleur.
_________________________________________ Create your own future
10 dec 2005 12:20
V-spec
996 C4
Breda
1) alsnog welkom
2) snel gedaan binnen 5 dagen van een drietal 'totaal verschillende 911-s' te komen tot je keus
3) succes!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum