Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 23:55

Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
witte wijzerplaten Porsche 997 S en 4 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Bericht 
naaste keer kom je om de nfs dan maar zekers
kan ik dan naar het containerpark met de avantime :wink:

07 dec 2005 0:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Beltar schreef:
Afspraken zijn bij de dealer wel een probleem.

Eerst mocht ik de wagen vorige week om 18u binnenbrengen,.... oeps sorry, we hebben vergeten dat je een vervangwagen wilde... gtvr gtvr

Nu heb ik hem maandagmorgen om 8u gebracht (45' rijden heen en dan nog terug) en om 10u ging de telefoon..." we moeten zaken herprogrammeren, en daarom hebben we ook de 2e sleutel nodig, zou u die zo spoedig mogeloijk kunnen binnenbrengen?.... Weer 1.1/2 u kwijt en de helft van mijn vrije dag naar de....

Hier heb je het al, de 996 was een veel betere Porsche dan die nieuwe 997 :twisted: :wink: :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

07 dec 2005 0:28
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
ppp 356 schreef:
Beltar schreef:
Afspraken zijn bij de dealer wel een probleem.

Eerst mocht ik de wagen vorige week om 18u binnenbrengen,.... oeps sorry, we hebben vergeten dat je een vervangwagen wilde... gtvr gtvr

Nu heb ik hem maandagmorgen om 8u gebracht (45' rijden heen en dan nog terug) en om 10u ging de telefoon..." we moeten zaken herprogrammeren, en daarom hebben we ook de 2e sleutel nodig, zou u die zo spoedig mogeloijk kunnen binnenbrengen?.... Weer 1.1/2 u kwijt en de helft van mijn vrije dag naar de....

Hier heb je het al, de 996 was een veel betere Porsche dan die nieuwe 997 :twisted: :wink: :lol:

...zegt mijn vrouw

07 dec 2005 8:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Zal wel in orde komen .
Desnoods blijf je maar met de polo rijden
:lol: :wink:
dan krijg je misschien geen boete aan 58 km/h :P

07 dec 2005 8:50
Profiel
PorscheForum Rakker
997 S /2006
Bericht 
Zal ik dan toch maar die 996 houden (parfait etat) en die 997 afzeggen? Bij mijn ex-dealer in Be was het nog erger. Daar moest je betalen :!: voor een vervang auto

07 dec 2005 10:41
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
corry schreef:
Zal ik dan toch maar die 996 houden (parfait etat) en die 997 afzeggen? Bij mijn ex-dealer in Be was het nog erger. Daar moest je betalen :!: voor een vervang auto

Nee, corry, de 997 is de meest fantastische p tot nu, een échte verslaving... hopelijk kom ik geen muur of boom tegen want met de sportbutton on, kan ik er minder en minder aan weerstaan om achter ieder hoekje een powerslide(tje) te doen...
Vermits dit vanzelf gaat, ga je altijd wat sneller en sneller... ik hoop dat ik mijn rechtse een beetje in toom leer houden...
Die duivelse 997 haalt het slechtste (beste???) in mij naar boven...

07 dec 2005 11:12
Profiel
PorscheForum Rakker
997 S /2006
Bericht 
Overigens ER schreef over gratis vervangauto als een soort RECHT gekoppeld aan de VOLLEDIGE GARANTIE.

Vrees dat de praktijk anders is, nergens staat in de Garantie VOORWAARDEN dat je daar recht op hebt.

Je blijft afhankelijk van een commerciele gebaar (en dan nog betalend of niet) van je dealer. Hij hoeft helemaal niet voor een vervangwagen te zorgen.

07 dec 2005 11:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3