Auteur |
Bericht |
hoek0201
|
Topgear Cayman S video
|
07 dec 2005 10:13 |
|
|
don_carrera
P O R S C H ENUTH
|
Re: Topgear Cayman S video
ze zijn er goed over te spreken he....
ik vind het ook maar een gedrog...
wordt denk ik een flop...
gr m
_________________________________________ HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E
NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.
|
07 dec 2005 10:42 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
En ik denk net het omgekeerde.
Da het een zeer goede zet is van Porsche
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
07 dec 2005 12:08 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: Topgear Cayman S video
Integendeel. Het wordt DE moneymaker van Porsche. Productiekosten lager dan de Boxster, maar de prijs ligt hoger. En ze zullen er zeker een hoop van verkopen. De aandeelhouders kunnen gelukkig zijn...
|
07 dec 2005 12:23 |
|
|
chiel
993 '95
|
Ik ben het eens met Devils son... en persoonlijk vind ik ook nog eens een mooie auto!
|
07 dec 2005 12:56 |
|
|
F@RGO
|
this video is temp not available
|
07 dec 2005 13:14 |
|
|
evh928GT
928 GT 1989Veghel
|
Het commerciel gezien een goede stap van Porsche maar zelf vind ik dat Clarkson wel een beetje gelijk heeft.
Je moet hem niet te serieus nemem, maar waarom niet het beste uit een auto halen?
_________________________________________ Eens wat anders dan een 911
|
07 dec 2005 13:29 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik ook
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
07 dec 2005 20:06 |
|
|
Epicurus
*in between Porsches*
ex 993 C2 coupe
ex 993 C2 cabrio
ex 964 C4
|
Wordt geen succes denk ik;
|
08 dec 2005 9:09 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Re: Topgear Cayman S video
Het zal afwachten worden, ik zelf vond dat de genodigden bij de voorstelling, niet laaiend enthousiast waren. Ze zullen het moeten hebben van een nieuw publiek denk ik.
Langs de andere kant, de A-klasse is ook niet met veel enthousiasme onthaald geweest, daar kwam dan nog bij dat het wagentje zee angstig was voor rendiertjes Ondanks dit alles is het toch uitgegroeid tot een van de betere verkopende modellen bij Mercedes.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
08 dec 2005 9:14 |
|
|
Jort
Groningen
|
't is een schone, zoals de zuiderburen het zouden verwoorden.
Overigens, er is genoeg ruimte voor verbetering. Als Techart (geschat) 380pk uit het blok kan halen, zullen de Stuttgarters er in de toekomst ook wel wat bijplussen. Samen met een sperdiff..
|
08 dec 2005 14:17 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
De Cayman kan me volledig bekoren. Indien ik moet kiezen tussen de Boxster en de Cayman, dan weet ik het onmiddellijk : de Cayman. Heeft net dat tikkeltje meer dan de Boxster. Vooral die brede heupen achteraan, het prachtige interieur, aanvaardbare kofferruimte en een geweldige baanligging ondanks het ontbreken van sperdifferentieel.
Doe mij maar een mooie gele met die prachtige Techart velgen er op.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
08 dec 2005 14:28 |
|
|
corry
997 S /2006
|
Ja is mij ook niet tegen gevallen. De keuze tussen Boxster en Cayman lijkt mij niet moeilijk. De dealer had er op het introduktie week-end 8 verkocht. 8 kopers van BMW en 1 ex Boxster. Dus nieuwe markt.
Toch moet Porsche niet te veel van die Caymans etc. verkopen (er was ooit zelfs sprake van een model ONDER de Boxster), gezien het een down-grading van het merk betekend.
Jaguar gaat daar nu kapot aan door die goedkope type X als leasebakken te brengen. Leuk voor de modalen, maar het klasse-merk is weg genivelleerd, en stappen uit. Het merk ligt op straat.
_________________________________________ Puts a smile on my face every day
|
10 dec 2005 16:33 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Maar geef toe dat je het verschil niet ziet tussen een baby Jag en een Groet Rover.
Dat hebben ze bij de Cayman niet
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
10 dec 2005 16:56 |
|
|
Epicurus
*in between Porsches*
ex 993 C2 coupe
ex 993 C2 cabrio
ex 964 C4
|
Ben het met Corry eens;
Wendelin heeft na de 'zwarte' dagen van midden jaren negentig (samen met externe adviseurs van o.m. Toyota natuurlijk) een paar uitstekende stappen gezet, maar moet nu uitkijken dat ze niet doorschieten.
De Cayman zie ik daarin niet als een probleem, m.i. is er voor dat model geen echte toekomst náást de 911 (997), TENZIJ de 911 aangepakt gaat worden (Upgrade dan wel te verstaan...!) en DAT zou natuurlijk wel spannend worden. Vraag is dán weer wat de potentiële Boxster kopers zullen gaan doen...
Concluderend; de 'afstand' tussen de modellen Boxster-Cayman-997 is m.i. te klein, er móet daar minstens 1 de dupe van worden.
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
|
10 dec 2005 17:05 |
|
|
corry
997 S /2006
|
Zou eerder zeggen geen verschil tussen een baby Jag en Ford Mondeo, want daar ligt het nu.
_________________________________________ Puts a smile on my face every day
|
10 dec 2005 17:07 |
|
|
corry
997 S /2006
|
Pas op, we spreken hier altijd nog over de Cayman S Er komt binnenkort de instapversie!!!!! van Cayman. De 911( 997) zal straks standaard de 3.8 ltr motor krijgen om de afstand iets op te rekken.
_________________________________________ Puts a smile on my face every day
|
10 dec 2005 17:15 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Ik vind de cayman mooi, maar de elf, mooist... en dat is verschil...
Als er een dag is dat mijne portemonee de elf niet kan betalen, zal ik maar wat graag in een cayman rijden, zeker weten.
Als ik jonger was en nog geen budget voor een 11 zou hebben , k zou niet wachten, direct een cayman!
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
10 dec 2005 17:15 |
|
|
corry
997 S /2006
|
En dan elke dag met je neus plat gedrukt tegen de etalageruit van de Porsche dealer kijken naar de 911 die je eigenlijk wilde hebben. Doet mij denken aan de Honda Shadow motorrijders die elke ochtend vol spijt voor de etage staan van de Harley dealer.
_________________________________________ Puts a smile on my face every day
|
10 dec 2005 17:21 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Natuurlijk, maar dat hoort bij de fun, dat heb ik ook gedaan:
1. 965 van 5j
2. 993 targa van 1j
3. 996 cabrio van 2.5j
4. 997S cab nieuw!!!!
Ondertussen heb ik toch al 10j p-fun!
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
10 dec 2005 17:23 |
|
|