|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
LKPS
991 Carrera S Cabrio 2012
Ex-996.2 Carrera 4 Tip Cabriolet (2002)Sittard
|
Winterbanden 991.2 GtS
Hallo allemaal,
Zoals bij Voorstellen geschreven heb ik een andere 911 GTS ui 20!7, erg blij mee! Jonger, minder kilometers, past beter. Nu wil de winter doorrijden en vroeg mij af of ik beter winterbanden, voornamelijk bij nat weer en 5 graden, nodig heb. Het is kostbaar, een ongeluk of erger natuurlijk in alle opzichten meer. 4 Michelin PA4 kost 2340 inclusief montage, opslag en inleren rdk sensoren door Porsche center. Bovendien zijn het Center Lock wielen en weet niet of eenieder dit kan monteren. Daarnaast is er MHWheels, zij hebben diverse sets rond die prijs met tweedehands Porsche GTS of Turbo velgen op maat winterbanben (iets smaller), winterbanden, ook Michelin en met RDK sensoren. Als die goed genoeg zijn zou dit voor mijn gebruik voldoende zijn, PCG classic verwees mij er zelfs naar, PCG zelf niet, die kende hen niet.
Wat vinden jullie? MHWheels bekend, betrouwbaar? Naast mm diepte is natuurlijk ook dot code van belang, maar als dat klopt, zou dit ok en voldoende zijn? En kun je rdk zelf inleren?
Alvast zeer bedankt!
Groeten, Leo
|
28 nov 2024 1:34 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Re: Winterbanden 991.2 GtS
Vorige jaar 4 nieuwe wielen met winterbanden en sensoren voor mijn Panamera Turbo S bij MHWheels gekocht. Prijs was goed (veel goedkoper dan dealer), originele wielen die opgekocht zijn bij een dealer in Duitsland. De DOT was erg recent en de sensoren werkte na enkele km's rijden. Erg netjes geholpen. Een aanrader. Succes
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
28 nov 2024 14:02 |
|
|
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
voor zover ik weet, als er TPMS sensoren op zitten die al eerder gebruikt zijn, dan is het gewoon rijden en doen ze het vanzelf na een paar 100 meter. Als het nieuwe TPMS sensoren zijn dan moeten ze bij mijn weten wel worden ingeleerd. Kun je alleen zelf doen als je PIWIS hebt. Maar dat weet MH Wheels ook, die hebben dat misschien ook wel
|
28 nov 2024 15:55 |
|
|
disciple
981 Cayman S PDK
|
Is een goed adres idd
|
28 nov 2024 17:02 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
De wielen waren gloednieuw en de sensoren hoefde niet ingeleerd te worden. Vraag me niet hoe het kan maar het was/is wel zo
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
28 nov 2024 17:28 |
|
|
LKPS
991 Carrera S Cabrio 2012
Ex-996.2 Carrera 4 Tip Cabriolet (2002)Sittard
|
Vandaag telefonisch contact gehad met Mark, de eigenaar vermoed ik qua naam en service. Inderdaad zeer correct en kundig. Precies zoals jullie zeggen. TPMS weet hij alles van, ook het inleren ervan indien nodig. Velgen zien er mooi uit, enig punt zijn de banden. Deze hebben nog ruim voldoende profiel zijn echter Dot productie 2018. Met winterbanden zegt men altijd 6 jaar dus dat zit op de grens. Nu heb ik Pirelli zomerbanden, achter 2023 en voor nieuw. Vraag mij af of dit in vergelijking bij gebruik boven nul graden dan wel veel uitmaakt? Wat vinden jullie?
Bedankt,
Leo
|
28 nov 2024 18:07 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|
|