Nog steeds geen p gevonden die aan mijn eissies voldoet (voornamelijk prijstechnisch
) Auto die ik wel zou willen zit 10mille boven mijn vooraf vastgestelde budget...
Aan de ene kant probeer ik verstandig te blijven aan de andere kant ben ik bang, vooral een paar maandjes na aanschaf, het gevoel te krijgen
dat ik t o c h voor die ene topauto die 100% aan mijn eisen voldeed had moeten gaan....kunnen jullie me nog volgen?
Was redelijk van overtuigd om serieus na deze te kijken en indien ok, koop af te sluiten....911 (964 -30jahre turbo car., remmen, 75tkm met vraagprijs van Euro 39.900)
Na de aanbieder gescreend te hebben met positief resultaat, de betreffende dealer gecontacteerd om afspraak te maken. Krijg ik reeds de volgende morgen met verontschuldiging, te horen dat hij deze morgen (gister) toch besloten had de auto n i e t meer te verkopen of aan te bieden, maar voor eigen gebruik te houden !!
Financieel had deze 964 perfect in mijn straatje gepast en zou deze , gezien zijn zeldzaamheid - ook in deze staat- , kunnen leven dat het geen 993S zou zijn geworden...
Schade schade alles ist vorbei, want een vergelijkbare te vinden zal zeer moeilijk worden....
Kent iemand: BCS VOLCKAERT NV gemeente HAALTERT in Belgie ?? Of de betreffende 4S die daar gestald staat ??
[/img]http://foto.autozone.be/fotosauto/POR/web450x300/2529404.jpg[img]
Laatste vraag.....import uit Zwitserland is dit lastiger dan uit EU landen??[/img]