Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 feb 2025 9:44

Antwoord op onderwerp  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Steun de Upgrade van Porscheforum.nl (donateurs gezocht) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Steun de Upgrade van Porscheforum.nl (donateurs gezocht)
Ik volg Cazzo. € 17500 is makkelijk haalbaar via donaties vanwege de actieve leden. Als dat niet kan dan is een abo van € 25 per jaar onvermijdelijk.
In België zegt men: "Verniet go de zon oep". Voor de meerderheid onder jullie moet dit vertaald worden naar: Gratis gaat allen de zon op. Dus, kan het niet spontaan en vrijblijvend ingezameld worden, dan maar lidgeld.

06 feb 2025 16:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Sint-Niklaas (B)
bedrag is probleem uiteraard niet, maar ik zie twee praktische bezwaren.

Kan iemand die (nog) niet betaalt hier dan bvb. Wel nog meelezen maar niet posten cq vragen stellen?

Ook de donatie stroom zal dan grotendeels stilvallen denk ik. Maar dat wordt uiteraard grotendeels ondervangen door de jaarlijkse abonnementsformule.

06 feb 2025 16:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Een abonnement is altijd een oplossing, maar hier hangt dan wel weer een hele administratie aan vast.

Zo moeilijk lijkt het mij niet. Als je regelmatig het forum bezoekt en daar plezier aan beleeft, al dan niet door je te mengen in (soms oeverloze maar wel onderhoudende) topics, maak dan gewoon ff wat over. Ik zie het gewoon als een verlengstuk van mijn hobby en gezien het prijskaartje dat aan deze hobby hangt kan het eerder door mij berekende bedrag er ook nog wel af. Nogmaals ik kan niet in een ieders portemonnee kijken, maar dit moet toch te regelen zijn met z'n allen zonder het ingewikkeld te maken met eventuele sponsoren en/of abonnementen?

06 feb 2025 16:59
Profiel
993 4S
Zo sta ik er ook in, maar praktisch gezien staan we op 36% en de forumleden die willen doneren zullen dat grotendeels al gedaan hebben.
Bij een abo heb je min of meer vaste inkomsten, want ook na deze upgrade zal er altijd geld nodig blijven voor onderhoud en copieuze diners voor de mods :mrgreen:

06 feb 2025 18:14
Profiel
PorscheForum Rakker
993 4S, VTX1800N Twente
Het is begrijpelijk dat er twijfels zijn over de haalbaarheid van de donatieactie, vooral omdat het proces langzaam verloopt. Het zou geweldig zijn als het met donaties gaat lukken. We hebben leden die waarschijnlijk al jaren niet hebben ingelogd, leden die sporadisch inloggen en zeer actieve leden. Een aanname van mij is dat de laatste groep waarschijnlijk het meest zal doneren.

Het zou fantastisch zijn als we het benodigde bedrag alleen met donaties kunnen verzamelen. Daar twijfel ik wel aan... binnen welke termijn is het bedrag bijeen.

Persoonlijk zou ik het forum graag reclamevrij houden. Een jaarlijks bedrag zou ik geen probleem vinden, want onze hobby kost nu eenmaal geld, zoals eerder is gezegd.

06 feb 2025 18:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Misschien brutaal, maar de leden die hebben ingelogd de laatste drie maanden indien nog geen donatie een vriendelijk verzoek dit nog te doen....?

Abbo wordt niks, mensen haken dan af en nieuwe leden zullen het een drempel vinden.

Immo zonder reclame sponsors zal het moeilijk worden te overleven, het zijn andere tijden tegenwoordig. En dit kun je ook beperken zonder schreeuwerige reclames, daar kun je ook regels voor opstellen.

06 feb 2025 20:37
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Donatie gedaan. Zeker geen echt actief lid meer, maar lees heel af en toe mee, en plaats eens per jaar nog ‘s wat (met name over BMW’s en Audi’s enzo :-)). Het Porscheforum moet blijven!

06 feb 2025 21:10
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
csteenbe schreef:
Misschien brutaal, maar de leden die hebben ingelogd de laatste drie maanden indien nog geen donatie een vriendelijk verzoek dit nog te doen....?

Ik dacht ook aan zoiets, maar dan ingelogd in de afgelopen 3 weken of zoiets. Die groep zal toch groter zijn de dan de eerder genoemde 200 die in 24 uur actief was. Grotere groep, lager bedrag.

07 feb 2025 6:53
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 S Coupé, ex 996 MKII
Beetje laat maar donatie gedaan!

07 feb 2025 7:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Collectie eenvoudig en effectief: Porsche 911 SC Targa 1980 Jeep CJ7 4 cil. (V8 coming) 1982 Citroën 2CV6 Spécial 1986 Volvo V70R 2.3 1997 (te koop)
Omgeving Eindhoven
Same here. Done!

07 feb 2025 8:24
Profiel
PorscheForum Rookie
donatie gedaan,
ik lees hier al jaaaren dagelijks mee, geweldig forum, nu nog een Porsche kopen, dit kan nog wel even duren.
laat het aub niet vervallen in gesponsorde zooi, met veel wegklikken etc. groeten Pieter, bmw rijder

07 feb 2025 11:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 3.2, Ex. 964 C4, Boxster S 981, 997S en 964 C4
Roerdalen
Wat aan de late kant, maar ook een donatie gedaan.

10 feb 2025 9:36
Profiel
PorscheForum Rookie
Zojuist ook een donatie gedaan.

10 feb 2025 17:18
Profiel
PorscheForum Rakker
911SC targa '82 996.2 40 jahre limited edition
Drenthe
Kan je niet eerst toch een mail naar alle gebruikers sturen met een betaallink naar de donatie en de uitleg wat er moet gebeuren? Ik denk dat toch veel mensen uiteindelijk dit topic niet tegenkomen, omdat ze niet specifiek alle nieuwe berichten bekijken.

Beetje in het gezicht eventueel, maar zou wel helpen lijkt me.

12 feb 2025 18:45
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Upgradering van Porscheforum.nl
Clueless schreef:
Zijn hier geen leden die de kosten kunnen helpen drukken? Ik ben zelf IT'er en zou best eens willen kijken naar hoe de migratie naar het discourse datamodel gaat. Ik heb zelf ook een aantal bare-metal en cloud hosts draaien en mogelijk dat mijn ervaring kan helpen bij het opzetten van een omgeving.
En als ik niet de gewenste kennis heb dan is er vast wel iemand anders.
Besparen op uitgaven is de snelste winst.

Is het niet een idee om hier nog naar te kijken? Ik ben ook IT'er en zou zeker kunnen helpen. Het lijkt ook niet onmogelijk om het zelf te doen als ik zo kijk naar de guides. Proberen kan altijd.

12 feb 2025 19:41
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 911 3.2 1987 ex 987.1 S 3.2 2005 981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
Of een leuke veiling organiseren? Forummers stellen items ter beschikking, en de opbrengst gaat naar het Forum…of stickers, wijn, e.d. iop het forum verkopen voor het goede doel. Ik bedenk maar wat…

13 feb 2025 0:22
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Tuck-under schreef:
Kan je niet eerst toch een mail naar alle gebruikers sturen met een betaallink naar de donatie en de uitleg wat er moet gebeuren?

De leden die na het starten van deze actie lid zijn geworden hebben allemaal een PB mogen ontvangen - hiervan slechts een sumier aantal een donatie gedaan ... wat wellicht te begrijpen is omdat ze nog niet weten wat voor waarde het forum voor hun heeft :roll:

Ik heb geen idee of we relatief makkelijk iedereen een e-mail kunnen sturen ...

Wimpie67 schreef:
Of een leuke veiling organiseren? Ik bedenk maar wat…

Voel je vrij om een (Porsche geralateerde?) veiling op te zetten - je bent dan zeker de eerste niet :wink:

13 feb 2025 8:45
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 167 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7