Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 feb 2025 18:23

Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 
VetCoolMan! 2025 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht VetCoolMan! 2025
Beste allemaal,

Stichting Geluk en Vrijheid organiseert dit jaar op zaterdag 14 juni de 21ste editie van de Vet Cool Man. De doelgroep voor dit evenement zijn gezinnen met een chronisch of ongeneeslijk ziek kind in hun midden. Deze gezinnen een dag zorgeloos laten genieten is het doel van de Stichting Geluk en Vrijheid.

Ook dit jaar zal vanaf vijf ziekenhuizen in Nederland koers worden gezet naar het TestCentrum van de RDW in Lelystad. Aan boord chronische zieke kinderen die worden getrakteerd op een onvergetelijke dag. Ouders volgen per touringcar. In Lelystad wacht een warm onthaal en worden de gezinnen compleet verwend, hoogtepunt van de dag: het op hogere snelheid meerijden in de Porsche over de kombaan. Het terrein van de RDW bouwen wij om tot een soort festivalterrein waar van alles te doen is, zoals muziek, eten en drinken, kindertheaters, springkussens en ander vermaak.

Zonder Porscherijders is het niet mogelijk om de Vet Cool Man te organiseren. Daarom is uw hulp ook dit jaar weer hard nodig. Lijkt u het leuk om een steentje bij te dragen aan de Vet Cool Man 2024 om deze doelgroep een fantastische dag te bezorgen? Dan kunt u zich vanaf nu nschrijven op onze website op http://www.vetcoolman.nl/porscherijders. Oud-deelnemers zullen van ons automatisch een mail ontvangen wanneer de inschrijvingen openen. Nog niet eerder deelgenomen, maar wel graag de mail ontvangen? Stuur even een mail naar porsches@vetcoolman.nl en ik zorg dat je ook op de lijst komt.

Hopende jullie aankomend jaar weer in grote getale te mogen begroeten!

Met vriendelijke groet,

Karel Wijnen
Stichting Geluk en Vrijheid

09 feb 2025 15:39
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
'05 Porsche 997 Carrera S cab, '03 Supercharged BMW Z4 3.0i cab en de '14 gezinspukkel.
Op de boerderie (bij Den Bosch)
Bericht Re: VetCoolMan! 2025
De mail niet afgewacht en meteen weer aangemeld. Mooi evenement voor de kinderen, maar zeker ook voor de Porsche rijders. :thumleft:

09 feb 2025 16:38
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 911 3.2 1987 ex 987.1 S 3.2 2005 981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
Eindelijk kan ik! Meteen ingeschreven…

09 feb 2025 18:02
Profiel
PorscheForum Rakker
993 4S, VTX1800N Twente
Ook weer ingeschreven. Jaarlijks een fantastisch evenement! Nu hopen dat de vertreklocatie ook Zwolle zal zijn.

09 feb 2025 18:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Geluk en Vrijheid schreef:
Lijkt u het leuk om een steentje bij te dragen aan de Vet Cool Man 2024 om deze doelgroep een fantastische dag te bezorgen
.

Hopelijk is het 2025 (net ingeschreven) anders ben ik te laat voor 2024 :D

09 feb 2025 20:22
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Ook ingeschreven :thumleft:

09 feb 2025 20:39
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997.1 "GT3", ex 986S
Ook dit jaar weer ingeschreven uiteraard

09 feb 2025 22:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
997.1 Carrera S coupe handbak
Super leuk om mee te doen, heb ik vorig jaar mogen ervaren.

Wel een vraagje @Karel Wijnen:
Vorig jaar was het rijden op de kombaan nogal een aanslag (steenslag). Er was niet (voldoende?) geveegd, als ik het goed heb. Ik kom graag weer, als ik kan, maar wordt daar nog wat aan gedaan? Weer een nieuwe voorruit betalen maakt het immers wat minder feestelijk.

10 feb 2025 15:09
Profiel
PorscheForum Rookie
Wat een prachtig initiatief, ik hoop mij in te kunnen schrijven

10 feb 2025 17:35
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera Coupé Irisblauw
Rotterdam
Ja dat is mooi, ik kan er dit jaar weer bij zijn! Inschrijving gelukt..!

11 feb 2025 18:33
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 911 3.2 1987 ex 987.1 S 3.2 2005 981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
Het lijkt me heel bijzonder, ben erg benieuwd!

11 feb 2025 21:03
Profiel
PorscheForum Rakker
SpeedGelb 987.2
Kaatsheuvel
Ik heb mij ook ingeschreven. Ben benieuwd hoe mij zo'n evenement gaat bevallen

In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

12 feb 2025 11:18
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Spastblast schreef:

Vorig jaar was het rijden op de kombaan nogal een aanslag (steenslag). Er was niet (voldoende?) geveegd, als ik het goed heb. Ik kom graag weer, als ik kan, maar wordt daar nog wat aan gedaan? Weer een nieuwe voorruit betalen maakt het immers wat minder feestelijk.

Was het echt de kombaan? Want die is zo schuin dat er geen steen blijft liggen. Op de baan had ik geen last. Op het vlakke deel liggen inderdaad best veel steentjes

13 feb 2025 15:00
Profiel
PorscheForum Rakker
'05 Porsche 997 Carrera S cab, '03 Supercharged BMW Z4 3.0i cab en de '14 gezinspukkel.
Op de boerderie (bij Den Bosch)
Het is mij vorig jaar ook opgevallen. In de kombaan zit je inderdaad gemiddeld zo hoog dat daar niks blijft liggen. In mijn beleving waren het de vlakke delen; het terrein waar je stil stond (dus alle Porsches op een rijtje) en ook het laatste stuk van de toerit naar het terrein. Kortom: een paar sessies met een veegwagen oid zouden geen overbodige luxe zijn geweest.

13 feb 2025 16:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Citaat:

Ik ben pacecar-rijder bij VCM en dan rij je dus de hele dag met een baancommissaris van de RDW. Wat een van hen vertelde is dat het onderhoud aan het circuit al jaren is geminimaliseerd. Als namelijk het vliegveld open zou gaan, wordt het circuit gedeeltelijk bij het vliegveld getrokken voor extra parkeerplaatsen, kantoren ed. De RDW gaat dan dus weg uit Lelystad. Ze doen echt alleen het hoognodige aan onderhoud en het circuit wordt ook al een paar jaar minder zwaar ingezet.

13 feb 2025 18:33
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
997.1 Carrera S coupe handbak
ruud964 schreef:
Spastblast schreef:

Was het echt de kombaan? Want die is zo schuin dat er geen steen blijft liggen. Op de baan had ik geen last. Op het vlakke deel liggen inderdaad best veel steentjes

Het betrof m.n. het rechte stuk tussen de 2 kombochten. Pats, pats, pats. Volgende rondje: pats, pats, pats, barst in de ruit. Kon er nog wel mee rijden, maar met een barst van 20/30 cm kon er wel een nieuwe ruit in.

Verder wel erg geslaagd.

13 feb 2025 18:37
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 16 berichten ]