A Porsche Safari is born - K-Jet ombouwen naar EFI
Auteur
Bericht
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Re: A Porsche Safari is born - een jaar verder.
Afgelopen weekend heb ik weer flink kunnen sleutelen aan mijn 924 Safari. Ik had gehoopt de conversie naar EFI af te kunnen ronden, maar dat is helaas niet gelukt. Het blijkt toch een stuk meer werk dan verwacht. Vooral omdat ik het netjes wil doen, maar ook omdat er verrassend veel uitzoekwerk bij komt kijken – zelfs met een "kant-en-klare" kit.
Op naar volgend weekend!
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
Re: A Porsche Safari is born - K-Jet ombouwen naar EFI
Top en zo leuk dat je weer videos maakt en post, Johann!
08 apr 2025 17:22
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Ik had gehoopt dit weekend de ombouw af te ronden, maar dat is helaas niet gelukt. De komende drie weken zal ik nauwelijks tijd hebben om te sleutelen, dus waarschijnlijk wordt het ergens in mei voordat ik weer met de Safari kan rijden.
Tot over enkele weken!
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
13 apr 2025 22:40
Basic
Porsche Boxster 987
Rijswijk ZH
Thanks Johann, altijd weer een plezier om naar een aflevering te kijken
15 apr 2025 11:58
Clueless
991.2 C4 GTS, 944 Safari
Ex: Panamera S E-Hybrid
Zaanstad
Welke bandenmaat gebruik je? Ik heb 215/75R15 onder mijn 944 en dat past eigenlijk niet. Bij scherpe bochten loopt het zaakje aan.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum