Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2025 4:17

Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Gezocht: 997s/4s 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
928 S4 manual, ex 964 C2, ex 993 C2
Bericht Re: Gezocht: 997s/4s
Dergelijk lage km stand lijkt me niet perse een voordeel bij een MK 1 S.

13 apr 2025 11:49
Profiel
PorscheForum Rookie
Visser heeft prachtig spul staan en daar durf ik blind te kopen (bijna dan), maar dat zie je ook terug in de prijzen. Op lange termijn kan ik natuurlijk beter daarvoor gaan, dus moet het spaarpotje maar wat laten groeien. Of wellicht via het forum een keer.

Maar ben er eigenlijk nu wel even klaar mee. De gedachte bijna 45K weggepist te hebben aan een kapotte auto bij deze verkoper en wat er daarna zou gebeuren maakt me oprecht misselijk.

13 apr 2025 13:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Die laatste is Italiaanse import.. en dan zo’n km stand, alles kan natuurlijk:)

13 apr 2025 14:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bijnaeenelfje schreef:
…Maar ben er eigenlijk nu wel even klaar mee. De gedachte bijna 45K weggepist te hebben aan een kapotte auto bij deze verkoper en wat er daarna zou gebeuren maakt me oprecht misselijk.

Jammer om te lezen dat je de moed hebt laten zakken na één vervelende ervaring. Ik snap heel goed wat je bedoelt, je kent immers mijn verhaal van mijn eerste akk, dat zou ook gegarandeerd een miskoop geweest zijn. Maar ik zou jezelf er niet van weerhouden om je droom te realiseren. Ik snap ook dat elke akk weer geld kost, maar laat je er niet door uit het veld slaan. Gewoon op het gemak verder kijken.

13 apr 2025 17:12
Profiel
Moderator
911 Carrera S
mark996 schreef:
Die laatste is Italiaanse import.. en dan zo’n km stand, alles kan natuurlijk:)

Motoruren uitlezen en je krijgt een goede indicatie of de KM stand klopt :idea:

13 apr 2025 18:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
981 Cayman S PDK
Een overpeinzing: bore scoring gaat geleidelijk en geeft geleidelijk klachten die steeds erger worden. De meeste eigenaren rijden niet zo veel met de auto waardoor het bij de meeste waarschijnlijk niet opvalt, totdat het roken en olieverbruik echt heel erg is, en het tikken begint. Dat weten de handelaren en bagatelliseren dit derhalve.

13 apr 2025 19:05
Profiel
PorscheForum Rookie
Dat klopt denk ik. Want als je na een half jaar aanklopt met een kapotte motor heb je geen poot om op te staan. “Nee hoor, dat heb je zelf veroorzaakt “. Sta je dan.

14 apr 2025 14:15
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 Carrera S coupe handbak
Bijnaeenelfje schreef:
Visser heeft prachtig spul staan en daar durf ik blind te kopen (bijna dan), maar dat zie je ook terug in de prijzen. Op lange termijn kan ik natuurlijk beter daarvoor gaan, dus moet het spaarpotje maar wat laten groeien. Of wellicht via het forum een keer.

Maar ben er eigenlijk nu wel even klaar mee. De gedachte bijna 45K weggepist te hebben aan een kapotte auto bij deze verkoper en wat er daarna zou gebeuren maakt me oprecht misselijk.

Laat het de pret niet drukken. Ik heb hetzelfde meegemaakt in mijn zoektocht. Geef jezelf een schouderklopje; je hebt gedaan wat je moest doen en bent daar zelfs in bevestigd. En nu door!

14 apr 2025 15:29
Profiel
PorscheForum Rookie
Ik kijk even mee! Ik wil de TS natuurlijk niet dwars zitten, maar ik zoek exact het zelfde ( maar dan nog liever rood of geel ).

14 apr 2025 17:31
Profiel
ex 993 ex 996
Ben je net te laat
viewtopic.php?f=10&t=58886

14 apr 2025 18:14
Profiel
PorscheForum Rookie
I know! Helaas!

14 apr 2025 18:30
Profiel
M140i
Bijnaeenelfje schreef:
En ze bestaan toch al tig jaar en verkopen (naar ik aanneem) jaarlijk veel P's, als het echt zo slecht zo zijn zouden ze niet meer bestaan.

Daarom heb ik ook veel vertrouwen in Jet Cars. Wordt ook wel eens wat over gezegd, maar ze bestaan al tig jaar en daarom zijn ze vermoedelijk heel goed.

14 apr 2025 20:15
Profiel
PorscheForum Rookie
Voordeel van de twijfel gegeven. Doen we dus ook niet meer :) Er staat/stond overigens nog een andere speedyellow te koop.

14 apr 2025 21:04
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
erwin996 schreef:
Daarom heb ik ook veel vertrouwen in Jet Cars. Wordt ook wel eens wat over gezegd, maar ze bestaan al tig jaar en daarom zijn ze vermoedelijk heel goed.

:mrgreen: :res:

15 apr 2025 10:21
Profiel
PorscheForum Rookie
Bijnaeenelfje schreef:
Voordeel van de twijfel gegeven. Doen we dus ook niet meer :) Er staat/stond overigens nog een andere speedyellow te koop.

Yes maar dat is een 3.6 ?

15 apr 2025 14:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2