993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8
Sorry Hans, zal t niet meer doen, en je behandelen met het respect dat je op jouw leeftijd verdient
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
12 apr 2025 17:08
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
molen934 schreef:
Weet nog dat collega’s met 57 in de pre Vut gingen
Dat heb ik nog paar keer meegemaakt. Als ik nu nog bij een bank zou werken en die regeling bestond nog
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
12 apr 2025 18:23
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
In België gaan spoorweg ambetantenaren (rijdend personeel) en de gemiddelde flik nu nog op 56 jaar met pensioen hoor. In het leger zijn / waren er nog gunstigere statuten, vader (luchtmacht weliswaar) van een ex-vriendin was voor zijn 50ste al op pensioen. Dat kan nu niet meer.
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
16 apr 2025 13:43
Stiruam
'05 997 Carrera S cab
Nuland, jonguh!
Zeker zonde! Maar als je op je 83e nog in een Countach met minimaal 180 km/h over de snelweg gaat, doe je toch ook wel iets goed. Mijn pa komt met zijn Nissan Juke nooit boven de 100 ...
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum