Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 07 jun 2025 19:28

Antwoord op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Formule 1, Seizoen 2025 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2025
Even een paar quotes uit het NOS artikel over het incident:

Citaat:
George Russell sprak er schande van: "Ik heb dit nog nooit meegemaakt in de F1. Het leek alsof hij het expres deed. Maar zoiets kun je niet maken. Er staan in deze sport levens op het spel, we moeten een voorbeeld zijn voor kinderen."

Verstappens reactie op de woorden van de Brit: "Ik zal de volgende keer zakdoekjes voor hem meenemen."

De actie van Verstappen kwam behoorlijk uit de lucht vallen. Het leek een optelsom vanwege incidenten eerder in de race. Of zat de frustratie bij Limburger nog een laagje dieper? Dit seizoen zijn de McLarens superieur en lijkt prolongatie van de wereldtitel een kansloze missie. De afgelopen dagen benadrukte Verstappen dat hij helemaal niet met de titel bezig was. "Gelukkig heb ik in het verleden genoeg gewonnen."

Citaat:
De actie van Verstappen kwam behoorlijk uit de lucht vallen. Het leek een optelsom vanwege incidenten eerder in de race. Of zat de frustratie bij Limburger nog een laagje dieper? Dit seizoen zijn de McLarens superieur en lijkt prolongatie van de wereldtitel een kansloze missie. De afgelopen dagen benadrukte Verstappen dat hij helemaal niet met de titel bezig was. "Gelukkig heb ik in het verleden genoeg gewonnen." Die houding past niet bij Verstappen. Met ijzeren hand dicteerde hij de afgelopen jaren de Formule 1. Zou deze coureur genoegen nemen met plek twee of drie? In de race kwam de oude vechtersmentaliteit weer naar boven al leek de elleboog richting Russel meer de mentaliteit van een slechte verliezer.

Verstappen: "Ik heb er geen spijt van. Je moet in het leven niet te veel spijt hebben. Daarvoor is het leven te kort."

Dat laatste is dan weer ERG jammer. Als je een vent bent dan realiseer je je dat je "in the heat of the moment" een stomme actie hebt gedaan en dan zeg je "dat was een beetje dom" :!: Of gaat Kelly dat nu binnenkort zeggen over het incident? :mrgreen:

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

02 jun 2025 10:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Twente
Zie hier een soort van sorry (maar dan alsof hij in de politiek zit):
https://www.instagram.com/p/DKZFL6pIVwo ... e=ig_embed

02 jun 2025 10:52
Profiel
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
GOED dat hij toch tot bezinning is gekomen :thumleft: en zijn fout toegeeft.

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

02 jun 2025 11:46
Profiel
Sint-Niklaas (B)
https://www.youtube.com/watch?v=arkuVIyFtOc

Lollipop zijn summary van de GP in Barcelona, top gedaan!

04 jun 2025 15:05
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Ik kijk graag naar Jolyon Palmer's analyses, maar ik verbaasde me deze keer enorm over de hypocrisie (die helaas in de UK wel meer voorkomt).
De beelden laten duidelijk zien dat Charles op Max in rijdt, en niet alleen werd dit niet eens onderzocht door de raceleiding, Jolyon doet het ook af alsof het normaal is. Daarna doet Russell een "Maxje' en tikt Max in de bocht aan, ook daar komt niks aan commentaar of actie van, maar als Max vervolgens precies zo'n zelfde tikje veroorzaakt (door wat gas te geven en niet te sturen), net als de twee ervoor zonder enige schade of impact, dan is de wereld te klein en wordt er over 'diskwalificatie' en 'rode mist' geschreven... :scratch:
Ja, was het dom en onnodig? Absoluut, maar ik denk dat de 10s straf en 3 strafpunten terecht en gepast zijn.

05 jun 2025 1:59
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 205 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9