|
|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
 |
Gaat het echt niet goed met Porsche?
| Auteur |
Bericht |
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
 Re: Gaat het echt niet goed met Porsche?
Interessant artikel: Laatste economische ontwikkelingen PorscheDus we kunnen een nieuw model verwachten dat gepositioneerd wordt in de markt boven de 911
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
| 02 jun 2025 10:25 |
|
 |
|
Toby
997.1 CarreraMRDH
|
"Topvarianten van de 911" is toch iets anders dan "model gepositioneerd boven de 911"? Klinkt voor mij eerder als iets nieuws turbo-achtigs.
|
| 02 jun 2025 16:27 |
|
 |
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
OK, dan interpreteer jij die mededeling anders als ik die beoordeel. We gaan het zien!
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
| 02 jun 2025 19:53 |
|
 |
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Weinig zinvol om nog boven de 911 een model te positioneren lijkt me. Binnen de groep heb je immers nog Lamborghini, Bentley en Rimac, al is dat laatste eerder een engineering bedrijf dan een auto constructeur.
_________________________________________ MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS
|
| 02 jun 2025 20:02 |
|
 |
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; 997.2 4S Cabrio
|
Idd. En als een bedrijf alle zeilen moet bijzetten om te overleven, is het meestal geen goed idee om een nieuw experiment aan te gaan… ik interpreteer het ook als de volgende evolutie van de 911
|
| 02 jun 2025 20:37 |
|
 |
|
erwin996
M140i
|
In het segment van de Macan is die keuze er toch niet, die is toch alleen electrisch?
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
| 02 jun 2025 23:27 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
 |
|