Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 jun 2025 10:49

Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
911 is a joke ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
'05 997 Carrera S cab
Nuland, jonguh!
Bericht Re: 911 is a joke ...
MarcoB schreef:
... deze microfoon ...

Oh jaaaaa! Wat goed dat je dat zegt! :thumleft: Die had ik al wel eens voorbij zien komen (ik denk op Renlist), maar was me toch weer ontschoten. Ik ga hem meteen bestellen; dat zwarte bolletje voor de middelste klok van de aftermarket microfoon is ondertussen toch meer en meer een doorn in mijn oog:

Afbeelding

11 feb 2025 21:13
Profiel
PorscheForum Rakker
'05 997 Carrera S cab
Nuland, jonguh!
Zo, ook weer eens tijd voor een updateje hier. Ondertussen twee jaar en 18 dkm verder.

Veel wezenlijk onderhoud was al voor de verkoop gedaan, dus onderhoudskosten zijn minimaal: laatste APK + beurt + oliewissel + remvloeistof voor rond de EUR 500,- Enige " onverwachte" dingen tot nu toe zijn wat lampjes geweest (binnen en buiten). Weinig tijd voor updates door familieomstandigheden, wel wat kleine dingetjes recent gedaan:

Instaplijsten binnen vervangen en die buiten gefatsoeneerd

Oud en nieuw:
Afbeelding
Klaar:
Afbeelding
Afbeelding

Ik had eerst bij een Amerikaanse website een voorgesneden wrap set besteld voor de deurlijsten (binnen en buiten), maar dat was vrijwel niet fatsoenlijk te monteren en je bleef een overgang zien op de uitsnedes (met name aan de passagierskant bij het parapluvak). Dus binnen maar nieuwe besteld en buiten weer "fabrieksmat" en minder bekrast gemaakt met .... jawel ... een Kruidvat wonderspons!

Nieuwe koplampsroeierkapjes

Van verchroomd (verder nergens chroom aan de voor- of zijkant) naar zwart. Geen foto's van voor, maar dat kennen we wel. Ik had ze ook kunnen spuiten in Sealgrau, maar ik heb wel meer zwarte accenten aan de buitenkant dus vond dit prima.

Afbeelding
Afbeelding

Verder poets je hem eens een keer en rij je wat. Nog steeds mooi speelgoed.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Er liggen nog wat dingetjes op de plank (letterlijk): de door MarcoB al genoemde microfoon, EMC2 "Carrera 4 onderskirts" en zo nog wat dingetjes ... Kortom: ik rommel vrolijk verder.

28 jun 2025 10:45
Profiel
PorscheForum Rakker
911SC targa '82 996.2 40 jahre limited edition
Drenthe
Leuke update!

28 jun 2025 18:09
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4