Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 02 aug 2025 18:30

Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Hallo 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Ex Panamera Hybrid 2015 991.1 4S cabrio 2013 Ex Macan S 2019 ex MB GLE Coupe 2022 Cayenne S Coupe 2025
Bericht Re: Hallo
mark996 schreef:
Jep, maar die willen dan weer een 911, en meestal cabrio.. dus die maar erbij nemen (de 911 dan he :))

die 911 heb ik al dus toch die van 30 maar dan :lol:

14 aug 2019 17:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Tsja, nu heb ik ook geen argumenten meer..:)

14 aug 2019 18:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex Panamera Hybrid 2015 991.1 4S cabrio 2013 Ex Macan S 2019 ex MB GLE Coupe 2022 Cayenne S Coupe 2025
Na 2,5 jaar in een "verkeerde" auto te hebben gereden krijg ik as donderdag mijn nieuwe P Cayenne S coupe.
zodra ik wat foto's heb zal ik ze plaatsen.

22 jul 2025 11:32
Profiel
PorscheForum Junkie
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Puur uit nieuwsgierigheid: waarom heb je gekozen voor een coupé-versie van een SUV? Zonder een oordeel te willen geven, maar mij ontgaat 'n beetje het "nut" van een coupéversie van een SUV. Ik snap sowieso de aantrekkingskracht van SUV's niet goed, maar vooruit: je zit wat hoger en hebt veel praktische ruimte. Om vervolgens dat laatste teniet te doen door een aflopende daklijn. Anyway, ik laat me graag informeren door mensen die bewust deze keuze maken. Misschien zie ik iets over 't hoofd.
PS foto's doen 't altijd goed :wink:

22 jul 2025 22:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Polydeukes schreef:
Puur uit nieuwsgierigheid: waarom heb je gekozen voor een coupé-versie van een SUV? Zonder een oordeel te willen geven, maar mij ontgaat 'n beetje het "nut" van een coupéversie van een SUV. Ik snap sowieso de aantrekkingskracht van SUV's niet goed, maar vooruit: je zit wat hoger en hebt veel praktische ruimte. Om vervolgens dat laatste teniet te doen door een aflopende daklijn. Anyway, ik laat me graag informeren door mensen die bewust deze keuze maken. Misschien zie ik iets over 't hoofd.
PS foto's doen 't altijd goed :wink:

de lijn van een coupe vind ik mooier dan de "normale" versie en wij zijn met zijn 2en kinderen de deur uit en toch comfortabel kunnen rijden/reizen. Was laatst naar de F1 met de 911 en dan is in 9 uur naar Oostenrijk in de 911 ook niet echt comfortabel. Normaal ga ik met mijn vrouw op vakantie naar Oostenrijk dan doen we er 3 dagen over. Naar deF1 was mijn oudste zoon mee die wilde natuurlijk beetje knallen.

foto's volgen kan hem morgen ophalen

23 jul 2025 12:08
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2