Re: 718 vs 981 Nieuwere auto inruilen op oudere!?!
Ging het nu uiteindelijk om die rode 981S van ZF? Want ik vind dat die inderdaad niet gek geprijsd staat voor een vol exemplaar. Je ziet nog wel eens dat sommige bedrijven proberen GTS geld te vragen voor een dik uitgerust exemplaar (ca 60k) maar die moet je lekker laten staan want ze komen ook echt goedkoper voorbij. Soms inderdaad alleen even wachten.
Mijn overweging was hetzelfde; ik wilde graag een goed gevulde 981S omdat mij dat de sweetspot in het aanbod leek. Ik heb hem nu sinds februari en het is een redelijk briljant ding. Heb er al bijna 10000km mee gereden, wat niet helemaal de bedoeling was maar wel goed bevallen is (niet de dagelijkse auto hier). Van opties zoals PASM, PSE, Chrono (PADM), en de sportstoelen heb je gewoon erg veel plezier. Bovendien voorkom je zo dat er na x aantal maanden een exemplaar langskomt wat net wel al die opties heeft en het weer gaat knagen

Enige wat ik af en toe mis is TPMS (maar dat lijkt te retrofitten) en Burmester audio. Dat laatste is super zeldzaam, vind er maar eens eentje die dat heeft én alle andere opties..