Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 aug 2025 6:10

Antwoord op onderwerp  [ 1080 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44
De drang 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
981 Boxster S
Bericht Re: De drang
Paul, had ik je al verteld dat die toyota een peugeot motor heeft met een distibutieriem die in de olie draait? Heb gehoord dat dat een heel goed en betrouwbaar concept is. :thumleft:

14 aug 2025 22:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 4S
Mooi zo. En als het toch fout gaat krijgt de inkoper de schuld. Jij weet hoe het werkt :)

15 aug 2025 7:46
Profiel
Haha! een Toyota!! :mrgreen:
Good one!!
Wijs mij een Toyota en ik wijs jou een gepensioneerde eigenaar die denkt hip te zijn in zijn CH-R draagvleugelboot 8)
"Wet belt" is ook zoiets dat ooit wel in orde zal komen maar dat nu nog zeker te vermijden is want ze vallen als vliegen. 't Moet wel héél goedkoop zijn om te fabriceren want alle constructeurs springen erop. Zo ook VW met hun Ford Transit derivaat: de nieuwe T7 van VW, die we eigenlijk niet meer de nieuwe T7 mogen noemen van VW, waarschijnlijk uit eerlijke schaamte :oops:

D'r is een tijd geweest dat -als ik naar de Aldi ging- ik d'office met de toen aanwezige Porker ging. Ooit eens een artikel gelezen over "die imbecielen die hun laatste centen in hun auto staken om er dan mee naar de Aldi te rijden omdat hun geld op is". Voelde me niet persé aangesproken maar als dat genoeg is om mensen op te draaien doe ik daar graag aan mee. Aldi otoh heeft me ook nog nooit teleurgesteld.

En ja, de Mac. Normaal laat ik 't liever lang en breed hangen in de Pizza-Hut, maar ik probeer op mijn lijn te letten 8)

15 aug 2025 10:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Ik ben dan weer meer een Lidl klant.

Waarom, het is 200m dichter bij huis dan den Aldi en ik heb mijn laatste centen uitgegeven aan mijn porker (waarmee ik naar de winkel ga als de fiets niet toereikend is met al die bakken bier die ik moet versleuren) dus spaar ik zo geld uit.

Op de parking van de Lidl zet ik mijn grijs beest dan goed in t'zicht en stap mijn mijn versleten short, afgeschenen t-shirt en sleffers naar binnen. De blikken zijn dan hartverwarmend en sommige zelfs vol medelijden. Ocharme die buitenslaper, en hij is nog aan de drank ook.

Dat laatste is waar ... ik drink sloten koffie, het pure spul dus zonder de suiker (de Fairglobe responsible coffee kan ik aanraden vanwege het heerlijke verantwoordelijkheidsgevoel).
2 bakken bier in de frunk komen de wegligging ook ten goede, zo heb je meer gewicht op de vooras. Scherp sturen gaat ontegensprekelijk beter MET alcohol. De gemengde sla op de achterbank is te verwaarlozen.

Trouwens, dit forum heeft invloed op mijn leven. Zo heb ik de Pizza Hut opnieuw leren kennen, of moet ik dan herkennen zeggen, door Tilt! Nu moet ik hem nog aan de Fairglobe koffie krijgen en dan heb ik van mijn kant ook een goede daad verricht.

15 aug 2025 14:23
Profiel
Sint-Niklaas (B)
GinnFizz schreef:
"De avonturen van Tilt!"
Verkrijgbaar in pocket, hardcover en backdate (met ingebouwd geurtje) uitvoering.

Iemand actief in de uitgevers- of editing branche hier? Een bloemlezing van dit topic, print on demand & de inkomsten / winst voor de forum upgrade?

Een lach, een traan en de immer onnavolgbare avonturen van Tilt! Een verhaal over Porsches die al dan niet jaren in restauratie zijn bij soms louche figuren, zeldzame one off flipperkasten, wonen in een brandweerkazerne inclusief "De Paal", liefde voor honden, Transporters op wielen waarvan zelfs John Van de Rijt denkt, goh goh goh, zelfs te groot voor mijn Urus.

(zoals we in Vlaanderen zeggen, ik heb al een serieuze scheet gelachen met zijn posts)

(en als mijn lief in haar sleffers (in Le Knokke zeggen ze tussenteentjes) mijn sleutels denkt te moeten pakken, nope meid, compleet onverantwoord om mee te rijden.

15 aug 2025 15:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1080 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44