Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 01 okt 2025 8:19

Antwoord op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Teleurstellende ervaring met Porsche Centrum Twente 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Teleurstellende ervaring met Porsche Centrum Twente
erwin964c4 schreef:
Niet persoonlijk bedoeld,maar ik kan wel begrijpen dat ze de koop wilden ontbinden ,manmanman wat een gezever om niks.ik ben geen fan van porsche centrum twente,verre van ,maar dit gehuil om die kromme velg,en ja hij zal een keer iets meegemaakt hebben. Maar dat willen ze herstellen ,of wilden of hebben ze al gedaan. Nu is het gewoon een geldkwestie geworden en vind ik het sneu dat iemand zo ver wil zakken
De auto is niet totall los geweest he,misschien een keer verkeerd een stoep geraakt of weet ik veel wat.
Maar dit zo op de spits drijven? Nee dan ben je echt niet goed bezig in mijn ogen
Fijn dat jij er ook een mening over hebt – al voegt die in dit geval net zoveel toe als het “gezever” waar je over klaagt. Uiteindelijk gaat het niet om meningen, maar om het simpele feit dat een Porsche Centrum zich aan afspraken en regels moet houden.

30 sep 2025 13:47
Profiel
PorscheForum Rakker
991.2 C4 GTS, 944 Safari Ex: Panamera S E-Hybrid
Zaanstad
erwin964c4 schreef:
Niet persoonlijk bedoeld,maar ik kan wel begrijpen dat ze de koop wilden ontbinden ,manmanman wat een gezever om niks.ik ben geen fan van porsche centrum twente,verre van ,maar dit gehuil om die kromme velg,en ja hij zal een keer iets meegemaakt hebben. Maar dat willen ze herstellen ,of wilden of hebben ze al gedaan. Nu is het gewoon een geldkwestie geworden en vind ik het sneu dat iemand zo ver wil zakken
De auto is niet totall los geweest he,misschien een keer verkeerd een stoep geraakt of weet ik veel wat.
Maar dit zo op de spits drijven? Nee dan ben je echt niet goed bezig in mijn ogen

"Niet persoonlijk bedoeld" :shock:

30 sep 2025 14:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Niet persoonlijk bedoeld, dus eigenlijk wel. Net zoals " wil niet moeilijk doen, maar" of " met alle respect"

Ik zou ook niet zover gaan maar ik snap wel dat mensen bij hun principes blijven. Een afspraak is een afspraak. En als dit onderwerp je niet bevalt dat lees je het toch niet, het is niet verplicht om alles te lezen.

30 sep 2025 19:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
We leven in een democratie, dus in principe heeft iedereen het recht om een mening te hebben en te delen. Ook al is het soms wat ongemakkelijk voor de ene of de andere.

30 sep 2025 21:47
Profiel
PorscheForum Rookie
Nou als ik de laatste post van pesl lees vindt ik dat zeker geen gezever, sterker ik zou hetzelfde doen!
Verder hoor ik overigens altijd goede verhalen van PCT en het is ook logisch dat ze hier niet gaan reageren want dat werkt gewoon niet.

30 sep 2025 23:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
991.1 gts
tholen
Wat ik me nu nog afvraag. Er zat een slag in de velg.
Dan is de velg toch niet echt stuk? Die kunnen ze prima weer richten. De wang van een brede velg kan makkelijk iets onbalance krijgen.
Kijk een scheur lassen en zo oke, dat zou ik ook niet willen. Maar als ze alle velgen mee wat onbalance weg moeten gooien is ook wel zonde. Waar haal jij vandaan dat dit niet zou mogen? Want dan mag een bedrijf dat ook niet doen zou je denken.

01 okt 2025 0:09
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 131 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6