Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 04 mei 2026 13:56

Antwoord op onderwerp  [ 143 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Koopjes van het ogenblik - Deel XII 
Auteur Bericht
Moderator
The Last of the Mohicans ~ 993
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XII
2012
2 ton.
USA geleverd.
€ 50K

Ik vind ‘t niks om (ook maar) over na te denken …

02 mei 2026 22:37
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Iemand een mening over deze zwarte met beige interieur, schuifdak en handbak?

https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/por ... ppf-carpla ?

03 mei 2026 15:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Collectie eenvoudig en effectief: Porsche 911 SC Targa 1980 Jeep CJ7 4 cil. (V8 coming) 1982 Citroën 2CV6 Spécial 1986
Omgeving Eindhoven
Ja ik, klap die spoiler in als hij stilstaat! :ba:

03 mei 2026 18:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Mening, altijd haha. Te beige, had 2 tone moeten zijn. Zwarte bovenkant, zwart stuur. Persoonlijk vind ik dit niet alleen niet mooi (teveel beige), maar het lichte interieur (dashboard) reflecterrt in de voorruit. Iets wat heel irritant kant zijn. Deze begon 3/4 jaar geleden voor 85. Ik zei toen al veel te duur (en heb tot nu gelijk gekregen) en zelfs 80 vind ik teveel. Iedereen denkt dattie met een handbak een uniek exemplaar heeft en adverteert ook graag zo. Ze staan echter vaak erg lang te koop dus dat valt wel mee. Waarom te duur naar mijn mening; hij heeft niks qua opties. Het interieur als genoemd en ik vind een daklicht juist een minpunt. Klein pluspunt; geen achterruitenwisser. Haal erg nog maar 5K vanaf. Want je wilt minimaal een (schakelbare) sportuitlaat en dan komt er zo nog 3500 bij. Weet iemand trouwens wat die rare puist achterop in het midden van de ruit is?

03 mei 2026 19:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Taycan CT 4S, ex 997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Lijkt mij een ex US of UAE (zie de onderhoudsboekjes in het Engels). De puist is denk ik voor de US radio/navi ontvangst.

En het is een basis 991 met ook nog een incourant interieur, ik zou lekker verder zoeken tenzij je dit voor 10k onder de marktprijs kunt kopen (want bij latere verkoop krijg je dit weer allemaal te horen..).

03 mei 2026 19:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Goed gespot, in een oudere advertentie heeft nog z’n originele stuur en niet deze 991.2. Hoeft natuurlijk niet slecht te zijn, maar een smaak ding. In een advertentie uit ‘23 zie je wel oranje knipperlichten aan de zijkant, iets wat USA modellen vaak hebben. Vaag autootje.

03 mei 2026 20:15
Profiel
PorscheForum Rookie
Porsche 911 3.8 Carrera S 2013 72000km Antraciet goud bruin
€ 76.000,00
https://link.marktplaats.nl/m2392416486 ... ialbuttons

Dit is er ook zo een.
Mooie uitvoering maar geleverd in Korea, raak je nooit kwijt voor een goede prijs als particulier.

03 mei 2026 20:17
Profiel
PorscheForum Rookie

Wij vinden dat Amerikaanse danwel Arabische schadeimport met een vrij smaakgevoelige kleurstelling…

Dit is echt een auto van het kaliber goedkoop is duurkoop.

03 mei 2026 20:18
Profiel
PorscheForum Rookie
Sly schreef:
€ 76.000,00

Dit is er ook zo een.
Mooie uitvoering maar geleverd in Korea, raak je nooit kwijt voor een goede prijs als particulier.

Had ook al contact met hem gehad.

Je ziet het vaak aan de kleurstelling met dat beige interieur of nog erger rood..

Er stond de afgelopen maanden ook een knalblauwe 997.2S met een beige interieur te koop voor weinig (uiteindelijk 44k) maar die raakte hij ook niet aan de straatstenen kwijt. Was ex Abu dabhi.

Laatst bijgewerkt door ebosch op 03 mei 2026 20:20, in totaal 1 keer bewerkt.

03 mei 2026 20:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Misschien ontgaat het me een beetje, maar er staan toch veel mooiere exemplaren voor vergelijkbaar geld op Marktplaats, deze bijvoorbeeld. https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/por ... 3-automaat

03 mei 2026 20:19
Profiel
PorscheForum Rookie
Basvdheijden schreef:
Misschien ontgaat het me een beetje, maar er staan toch veel mooiere exemplaren voor vergelijkbaar geld op Marktplaats, deze bijvoorbeeld. https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/por ... 3-automaat

Bijna het dubbele gereden. Wel inderdaad een fraai exemplaar!

03 mei 2026 20:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Er valt mij ineens iets op aan een oudere advertentie icm het stempelboekje. Ik heb achter deze auto aangebeld 3 jaar terug. Hij stond toen te koop bij (ik dacht) een volvo dealer ergens righting Harderwijk in die buurt, voor 65.000. De achterkant had een rode reflector zoals een 4 heeft. Ik had toen met Motron gebeld en die zeiden dat iemand hem uit Amerika had meegenomen hier naartoe en vanwege de ‘bumpers’ (die lelijke kleine dingen die ze daar hebben naast de kentekenplaat) de achterkant had vervangen voor die van een 4 omdattie dat mooi vond. Ik vond dat een raar verhaal want een 4 is toch breder. Hoe past dat dan? Enfin, dus ik bel terug naar die volvo dealer; auto verkocht. Ja snap ik voor die prijs. Inmiddels heeft iemamd hem dus teruggebouwd naar iets wat meer origineel is. Behalve het stuur.

Laatst bijgewerkt door UPP op 03 mei 2026 20:29, in totaal 1 keer bewerkt.

03 mei 2026 20:25
Profiel
PorscheForum Rookie
ebosch schreef:
Sly schreef:
€ 76.000,00

Dit is er ook zo een.

Je ziet het vaak aan de kleurstelling met dat beige interieur of nog erger rood..

Er stond de afgelopen maanden ook een knalblauwe 997.2S met een beige interieur te koop voor weinig (uiteindelijk 44k) maar die raakte hij ook niet aan de straatstenen kwijt. Was ex Abu dabhi.

Die blauwe ja....stond vorige week een paar dagen bij Witmer voor een meeneemprijs van 49k, blijkbaar ingeruild door hen. Was direct verkocht....blijft een vreemde wereld.

03 mei 2026 20:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Dank! Beige zou inderdaad two-tone moeten zijn en geen goede opties.

03 mei 2026 20:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Op zoek naar betere optie

03 mei 2026 20:47
Profiel
PorscheForum Rookie
Sly schreef:
ebosch schreef:
Sly schreef:
€ 76.000,00

Dit is er ook zo een.

Die blauwe ja....stond vorige week een paar dagen bij Witmer voor een meeneemprijs van 49k, blijkbaar ingeruild door hen. Was direct verkocht....blijft een vreemde wereld.

Bizar idd. Aldus kentekencheck.nl had hij daar ook al eerder te koop gestaan.

Dus misschien teruggekocht?

Gek dat mensen hem dan voor 5k meer met expliciet in de tekst “meeneemprijs geen garantie” bij een handelaar wel willen.

Gebrek aan sportstoelen, uitlaat, bose en de (in mijn optiek) vieze kleurencombinatie deden het niet voor mij.

Maar door de prijs heb ik zeker een keer of 5 getwijfeld om te bellen toen hij nog voor 44/45 stond :-)

03 mei 2026 21:02
Profiel
PorscheForum Rookie
ebosch schreef:
Sly schreef:
ebosch schreef:
Sly schreef:
€ 76.000,00

Dit is er ook zo een.

Bizar idd. Aldus kentekencheck.nl had hij daar ook al eerder te koop gestaan.

Dus misschien teruggekocht?

Gek dat mensen hem dan voor 5k meer met expliciet in de tekst “meeneemprijs geen garantie” bij een handelaar wel willen.

Gebrek aan sportstoelen, uitlaat, bose en de (in mijn optiek) vieze kleurencombinatie deden het niet voor mij.

Maar door de prijs heb ik zeker een keer of 5 getwijfeld om te bellen toen hij nog voor 44/45 stond :-)

Klopt, vorig jaar stond die daar voor 48 volgens mij als meeneemprijs met wat werk.
Dus is wel iets mis mee, ...of althans niet de moeite waard wsl maar iedereen die de markt een beetje volgt ziet dit toch. Zou iemand zo n auto nou spontaan kopen...

03 mei 2026 21:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Zeker wel. Kennis van me heeft een 997.1 C2 gekocht omdattie em zag staan en dacht die koop ik. Niet iedereen verdiept zich erin.

03 mei 2026 22:25
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 143 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6