Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 jun 2026 9:03

Antwoord op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Luxe probleem. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
993 4S
Bericht Re: Luxe probleem.
Hans44 schreef:
Het probleem bij Bilstein is over het al gemeen de (te) harde veer. Ik heb nu 3x een PSS10 gehad onder verschillende Porsches (waaronder een 993) en altijd na een paar duizend km omgebouwd naar een zachtere veer van "jawel": Intrax. Nu een Bilstein Clubsport onder de 997. Mooi systeem met in- en uitgaande slag verstelbaar. Ook hier afgelopen winter Intrax veren onder gemaakt en meteen meer comfort zonder verlies op grip of overhellen. Ook op circuit en NS prima. Bij een volgende set zou ik ook kiezen voor Intrax. Prijzig maar wel kwaliteit en geen massaproduct en naar wens te laten bouwen. Daarnaast snelle service bij revisie en problemen.

Het volledig custom bouwen vind ik het grote voordeel van Intrax.
Ik wil een 1K2 set, met ARC en BT en externe reservoirs, gewoon voor de looks 8)
Moet kunnen volgens mij, volgende week maar eens met Donald gaan praten.
Tractive is ook een optie, maar die doen volgens mij alleen maar elektronisch verstelbare sets. Ik wil liever analoog, maar dan weer niet op de grond liggen om de demping in te stellen...

19 jun 2026 15:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik weet niet of bekend is: Madeno in Tholen, is top voor het custom bouwen van onderstellen, ze gebruiken in basis voor de "goedkopere" sets Bilstein en voor de duurdere Ohlins, sets worden customised met ofwel merk veren, ofwel naar gewenste specs gemaakte custom veren.
Heb daar echt van alles zien staan, van race/ rallywagens (ze begeleiden-supporten ook race/ rally teams) tot Ferrari's, Porsches, Bentley, Rolls Royce etc

19 jun 2026 20:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Jazeker, Madero is en zeer goed adres. Ooit eens mijn dempers van mijn 993 RS daar laten reviseren. Veel autosport ervaring

19 jun 2026 20:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Regio Utrecht
Heb paar jaar geleden bij Madeno Bilstein B6 custom made laten maken voor de 993S. Zeer tevreden over.

19 jun 2026 21:42
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 154 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7