Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 14:41

Antwoord op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Gran Turismo 4 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Peter 3.2 schreef:
@Rob: U got mail
Peter-moet veel trainen-3.2

Valt wel mee hoor!
Jij hebt "behoorlijke :shock: " tijden gereden! :twisted: :x :evil:

Ik moet tussen Kerst en Oud en Nieuw ook maar weer aan de slag!!!!

14 dec 2005 18:55
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Eindelijk heb ik tijd!
Zodadelijk even genieten van "Grand Valley" in mijn Ruf RGT!

14 dec 2005 22:34
Profiel Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
Zodadelijk even genieten van "Grand Valley" in mijn Ruf RGT!

Ben benieuwd naar je tijden.......... :lol: :wink:

14 dec 2005 22:42
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Ik moet tussen Kerst en Oud en Nieuw ook maar weer aan de slag!!!!

Ik had gemeend dat het tijdens die periode topdrukte bij jullie op de zaak zou zijn :roll:

14 dec 2005 22:49
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Ik heb een misverstand, ik speel dus in arcade mode time trail,
We doen zonder computergestuurde hulp en met Medium sport tyres!
Dit omdat het realistischer is. En de sport tyres omdat we dan allemaal dezelfde gebruiken.

14 dec 2005 23:04
Profiel Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Olaf schreef:
Ik had gemeend dat het tijdens die periode topdrukte bij jullie op de zaak zou zijn :roll:

Nee hoor, van 25 december 2005 tot en met 1 januari 2006 is de altijd zaak gesloten! :ba:
Nog een paar daagjes kleunen.... :wink:

14 dec 2005 23:17
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
Ik heb een misverstand, ik speel dus in arcade mode time trail,
We doen zonder computergestuurde hulp en met Medium sport tyres!
Dit omdat het realistischer is. En de sport tyres omdat we dan allemaal dezelfde gebruiken.

Mr. Boosten, ik heb mijn tijden ook gereden in de ARCADE mode, ook voor de TIME TRAIL gekozen, maar daarna natuurlijk wel ff de boel lopen OPPIMPEN!!!!
Paar extra pktjes, beetje weight reduction, soft tyres..........., voor iedereen te doen en dus de mogelijkheid om de "beste" setup te krijgen!
Kan je adviseren dat ook te doen! :mrgreen: :wink:

14 dec 2005 23:20
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Laten wij dat niet doen :D!
Ik wil voor een zo standaard mogelijke Porsche (Ruf) gaan, dus gewoon geen hulp, geen extra PK's en Medium Tyres, en uiteraard hetzelfde gewicht en de standaard instellingen :)

't zal wel dat u zo'n tijd hebt neergezet ;)

Mijn 1e tijd: 1'14'XXX

14 dec 2005 23:40
Profiel Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
Laten wij dat niet doen :D!

Mijn 1e tijd: 1'14'XXX

Ja, laten wij dat vooral juist wel doen!

Proberen-voelen-testen-aanpassen- that's the game to improve!Tenzij ik de enige ben, die daar zo over denkt (meerderheid beslist natuurlijk :wink: ).

Mijn tijden zijn inderdaad met een gepimpte Ruf (zoiets a la Jurgen :lol: :wink: ).

Jouw eerste tijd 1:14:XXX is neem ik aan toch niet bij de Grand Valley........., want dan ga ik inderdaad ook alles weer eens terugzetten op standaard :mrgreen: !

15 dec 2005 0:47
Profiel WWW
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Ja, laten wij dat vooral juist wel doen!

Proberen-voelen-testen-aanpassen- that's the game to improve!Tenzij ik de enige ben, die daar zo over denkt (meerderheid beslist natuurlijk :wink: ).

Mijn tijden zijn inderdaad met een gepimpte Ruf (zoiets a la Jurgen :lol: :wink: ).

Jouw eerste tijd 1:14:XXX is neem ik aan toch niet bij de Grand Valley........., want dan ga ik inderdaad ook alles weer eens terugzetten op standaard :mrgreen: !

Ik ben het helemaal met je eens; ook omdat ik daarin mijn tijden gisteren heb gereden natuurlijk....
Zo te zien zijn mijn tijden trouwens erg scherp 8)

Rob, you've got a PB !

15 dec 2005 10:10
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
:shock: :shock: :shock:

holy holy holy shit!

Patrick, wat heb je gedaan man.......... :shock:

Nieuwe UPDATE met GT4 TIJDEN :!:

Dit gaat ons een hoop vrije tijd kosten! :? :roll: :cry:

15 dec 2005 10:46
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Sorry, ik bedoelde 2'14.XXX ;) op Grand valley

Als we gaant unen, zou ik graag in de GT mode willen spelen zodat ik mijn wagen compleet naar smaak af kan stellen!

Beslis nu alles want anders zijn we tijden neer aan het zetten die niets te betekenen hebben!

15 dec 2005 12:17
Profiel Facebook 
Melbourne
Bericht 
Rob Herfst schreef:
:shock: :shock: :shock:

holy holy holy shit!

Patrick, wat heb je gedaan man.......... :shock:

Dit gaat ons een hoop vrije tijd kosten! :? :roll: :cry:

Ja, de lat is verlegd! :D
Maar het kan echt nog sneller. Ik heb op beide cricuits nou zo'n 10 rondjes gereden en aan de ghost-car kan ik merken dat ik op een aantal punten nog tijd laat liggen. Langzamer in, en sneller uit is waar ik nu op moet gaan letten, en dan denk ik dat er nog zo'n 5 tot 8 seconden te winnen is op beide circuits.

Maar laat ik eerst maar eens een tijd neerzetten op de andere circuits. Vooral 'Tsukuba wet' vond ik totnutoe een ramp...

R.M.Boosten schreef:
Als we gaan tunen, zou ik graag in de GT mode willen spelen zodat ik mijn wagen compleet naar smaak af kan stellen!

Beslis nu alles want anders zijn we tijden neer aan het zetten die niets te betekenen hebben!

Aangezien er al tijden staan is het toch het handigst om de eerder voorgestelde normen aan te houden? Ik vind het trouwens ook makkelijker, want hoe minder af te stellen, hoe makkelijker je bij een volgende poging weet wat de (beste) afstelling is/was. In time trial is er nl niks af te stellen.

Laatst bijgewerkt door patrick911 op 15 dec 2005 12:58, in totaal 1 keer bewerkt.

15 dec 2005 12:54
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht 
patrick911 schreef:
Langzamer in, en sneller uit is waar ik nu op moet gaan letten, en dan denk ik dat er nog zo'n 5 tot 8 seconden te winnen is op beide circuits.

Ja heren, een P. rijden is nog te zien als een spelletje, maar echt racen op het circuit :? :? is toch wel anders.......

succes om Patrick in te halen. Vooral voor Rob!

Mauk

15 dec 2005 12:57
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Kan ik die ghostcar ook uitzetten?
Hij irriteerd mij mateloos want hij belemmert het zicht!

15 dec 2005 12:57
Profiel Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
Sorry, ik bedoelde 2'14.XXX ;) op Grand valley
Als we gaant unen, zou ik graag in de GT mode willen spelen zodat ik mijn wagen compleet naar smaak af kan stellen!

:idea: Mijn voorstel:
Laten wij het voor deze vijf circuits houden op ARCADE, TIME TRAIL en wel PIMPEN!
Na zondag 8 januari 2006, kiezen we één nieuw circuit waar iedereen zich dan een weekje of twee/drie kan uitleven in de GT-mode om echt de aller scherpste tijd neer te kunnen zetten!

15 dec 2005 12:59
Profiel WWW
Melbourne
Bericht 
R.M.Boosten schreef:

Ja, dat kan. Vooral als je dicht bij dat ding in de buurt zit is het inderdaad irritant. Via 'options' geloof ik. De muziek trouwens ook, want na een uurtje ben je dat ook goed zat.

15 dec 2005 13:00
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
R.M.Boosten schreef:

Die moet je ook achter je laten! :mrgreen: :lol: :wink:
(kan inderdaad uitgezet worden!)

15 dec 2005 13:01
Profiel WWW
Melbourne
Bericht 
Mauk schreef:

Ja heren, een P. rijden is nog te zien als een spelletje, maar echt racen op het circuit :? :? is toch wel anders.......

Dat zou interessant zijn om te zien in hoeverre goed zijn in het ene ook te maken heeft met het andere. Ik bedoel, met kart-wedstrijdjes kan ik meestal wel goed meekomen, maar ik denk dat ik in een echte Porsche GT3 weinig tot niks klaar zou spelen. Heeft natuurlijk ook met lef te maken; zo'n spelletje is toch echt anders dan dat je erin zit.

Zo was er gisteren op Discovery weer die aflevering van 5th gear, waar in Tiff tegen de maker van GT4 racete. Ondanks dat die Tiff in het echt wel kan rijden, won ie dit spelletje niet. Volgens hem deels ook omdat je in een echte auto voelt dat de kont om komt zetten, en dat heb je op de PS2 natuurlijk niet.

Wel grappig; volgens de maker is de Nordschleife in GT4 tot op 15mm nauwkeurig... :o

Laatst bijgewerkt door patrick911 op 15 dec 2005 13:07, in totaal 1 keer bewerkt.

15 dec 2005 13:05
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Mauk schreef:
succes om Patrick in te halen. Vooral voor Rob!

:idea: Wanneer kom jij eens een uurtje sturen in de Playseat.....?

Wedden dat dan een dag later dat ding ook bij jullie in de woonkamer staat! :mrgreen: 8) :lol: :wink:

15 dec 2005 13:06
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Zelf heb ik gewoon een oude autostoel met DFP :P
Maar, hoe kan ik de ghostcar uitzetten?
En we spelen trouwens met Medium Sports tyres he ;)

15 dec 2005 13:21
Profiel Facebook 
Melbourne
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
En we spelen trouwens met Medium Sports tyres he ;)

Ik heb de tijden op soft sports gezet; mede doordat ik had gelezen:

Rob Herfst die eerder schreef:
Mr. Boosten, ik heb mijn tijden ook gereden in de ARCADE mode, ook voor de TIME TRAIL gekozen, maar daarna natuurlijk wel ff de boel lopen OPPIMPEN!!!!
Paar extra pktjes, beetje weight reduction, soft tyres..........., voor iedereen te doen en dus de mogelijkheid om de "beste" setup te krijgen!
Kan je adviseren dat ook te doen! :mrgreen: :wink:

15 dec 2005 13:27
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zwijndrecht
Bericht 
Rob Herfst schreef:
:idea: Wanneer kom jij eens een uurtje sturen in de Playseat.....?

Wedden dat dan een dag later dat ding ook bij jullie in de woonkamer staat! :mrgreen: 8) :lol: :wink:

'k probeer te voorkomen dat mijn kinderen aan deze verslaving te onder zullen gaan. Betekend dat ik zelf ook steving in mijn schoenen moet staan en de verleiding dien te weerstaan.
Aan de andere kant...... als het buiten de deur is....... En je hebt een zakkie Croky paprika chips bij de hand (heb je daar eigenlijk nog wel tijd voor tijdens zo'n race, of bestaan daar geen pitstops?????

Mauk

15 dec 2005 14:22
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Mauk schreef:
'k probeer te voorkomen dat mijn kinderen aan deze verslaving te onder zullen gaan. Betekend dat ik zelf ook steving in mijn schoenen moet staan en de verleiding dien te weerstaan.
Aan de andere kant...... als het buiten de deur is....... En je hebt een zakkie Croky paprika chips bij de hand (heb je daar eigenlijk nog wel tijd voor tijdens zo'n race, of bestaan daar geen pitstops?????Mauk

Mmmm, chips en racen.... :roll: :? , lijkt mij een beetje op wat ik hier laatst ergens las:

Olaf, die \"elders\" schreef:
hmmmmmm biertje-chips
:arrow: het oranje penis syndroom :roll: :wink:

Je bent tussen Kerst en Oud en Nieuw van harte welkom Mauk!
Ik maak dan wel ff een fototje voor je kinderen......pap in de racestoel! :mrgreen: :lol: :wink:

15 dec 2005 15:22
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zwijndrecht
Bericht 
Oh, vandaar....... :? :? :? :?
Ik dacht dat het aan mijn oranje onderbroeken lag...... Levert de Zeeman toch nog redelijke kwaliteit voor een lage prijs :D

Tussen kerst en oud en nieuw...... Hmmmm, als ik wat uurtjes over heb, bel ik je even.

Mauk

15 dec 2005 15:56
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 242 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende