|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
autobedrijf luik nieuwe pekela/993
Auteur |
Bericht |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Heb ik nooit goed begrepen wat je nu aan dat schorsen hebt, die paar euro die je er op bespaart lonen mi de moeite ook niet. Als je wilt besparen door niet te rijden kun je haar het beste verkopen lijkt me...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
17 dec 2005 10:20 |
|
|
Epicurus
*in between Porsches*
ex 993 C2 coupe
ex 993 C2 cabrio
ex 964 C4
|
Volgens mij is dat ook alleen interessant als je een wagenpark hebt dat groter is dan je 'aankunt'.
Ben het met je eens: Use It or Lose It....
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
|
17 dec 2005 12:15 |
|
|
skywalker
heel veel P-onderdelen op mijn spijlbus!Rûne
|
Er zijn ook nog mensen die auto's restaureren, erg handig om ze dan te kunnen schorsen.
|
17 dec 2005 23:34 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Inderdaad ...
Ik heb beide 11jes 1 keer geschorst ... toen ze gestript werden om naar de spuiter te gaan ... vervolgens weer opgebouwd en aangemeld ... ow en een keertje omdat ik de APK niet op tijd kon halen
|
17 dec 2005 23:39 |
|
|
Epicurus
*in between Porsches*
ex 993 C2 coupe
ex 993 C2 cabrio
ex 964 C4
|
OK, in geval van langdurige (restauratieve) werkzaamheden handig....
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
|
18 dec 2005 2:19 |
|
|