Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 1:36

Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
nogmaals een oproep voor Spa francochamps 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Rufie,

Zoals hierboven te lezen viel ben ik vandaag met Michael ook op Spa geweest. Zoals je in mijn verslag op mijn site ook kunt lezen ben ik wellicht wat "verpest" door de Ring aangezien het daar altijd wemelt van de GT2, GT3, GT3-RS en dat soort spul. Ik vond Spa eerlijk gezegd wat tegenvallen. Uiteraard waren er veel Porsches, maar op de Ring kom je ze ook net zo goed tegen. Verder vond ik het jammer dat er naast het race-gebeuren weinig te doen was in de vorm van standjes.

Ik heb me uiteraard wel vermaakt, maar na een uurtje of 2 hadden wij het wel gezien.

Een verslag van mijn dag kun je vinden op mijn site http://www.ring-world.nl

Paskal

25 apr 2004 0:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 Turbo
Broek op Langedijk
Bericht 
wow wow wow Een erg mooie foto collectie heb je daar paskal.
Zit nu al meer als een uur op je site maar ben nog niet uitgekeken 8)
Kwist niet dat er zoveel Porsches daar op de Nürburgring rond racen.

25 apr 2004 1:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Kben es benieuwd voor Francorchamps ... ga morgen kijken ... POCA box wat vergezellen ... en als het verder niet veel soeps is maak ik het wel soeps met men kar door de Ardennen :!: :D :wink:

Das helemaal geen straf om naar daar te karren ...

Dirk
:wink:

25 apr 2004 1:30
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
michael schreef:
Volgend jaar ga ik op Zondag.

Ik ook, heb de indruk dat er dan veel meer animo is.
911 kompressor schreef:
Verder vond ik het jammer dat er naast het race-gebeuren weinig te doen was in de vorm van standjes.

Je kan wel standjes vinden in een aantal boxen. De Poca box is er zo eentje van.
EriC4C schreef:
Dat moet die van Lou zijn geweest

Nope, wel een (buiten de kleur) erg mooie SC (staat trouwens in het verslag van Paskal)
Rufie schreef:
Hey komaan Lou, laat maar komen die foto's

Dabi schreef:
Uhhh allemaal, kan dat en anders de mooiste ,
speciaalste

Misschien dat Shark er een apart albummetje kan voor maken, anders staan ze zo'n beetje verloren op het forum. Ik zal er al enkele plaatsen, laat wel weten waar ze staan.

Verder werd de traditie van de Poca verder gezet: alweer iemand uit de bocht in de dubbele linkse. Vanaf nu wordt de dubbele linkse gewoon de Poca-bocht genoemd. De GT3 van één van onze leden ging dwars de kiezelbak in bji het tweede gedeelte van de Poca-bocht. Tussen de banden en de velgen was het volgepropt met kiezelsteentjes, je kan het niet geloven. Verder heeft ie enorm veel steenslagschade, zowel aan de voorkant als de 2 zijkanten. Voor de rest is ie er met de schrik vanaf gekomen. (Ik meen mij te herinneren dat ik hier in één of ander draadje voor gewaarschuwd heb, weet niet meer welk, ERIC?)

Voor diegenen die vandaag nog gaan, een prettige dag gewenst en doe ze de groeten van mij in de Poca-box. (Hier zijn een aantal leden die op de achtergrond de belevenissen van de forummers volgen)

25 apr 2004 9:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
:shock: :shock: :shock: :shock: de blauwe GT3 :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock:

Dirkdieweerzittewachtentotdevrouwklaarispffff :wink:

25 apr 2004 9:42
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Lou schreef:
EriC4C schreef:
Dat moet die van Lou zijn geweest

Nope, wel een (buiten de kleur) erg mooie SC (staat trouwens in het verslag van Paskal)

Verder werd de traditie van de Poca verder gezet: alweer iemand uit de bocht in de dubbele linkse. Vanaf nu wordt de dubbele linkse gewoon de Poca-bocht genoemd. De GT3 van één van onze leden ging dwars de kiezelbak in bji het tweede gedeelte van de Poca-bocht. Tussen de banden en de velgen was het volgepropt met kiezelsteentjes, je kan het niet geloven. Verder heeft ie enorm veel steenslagschade, zowel aan de voorkant als de 2 zijkanten. Voor de rest is ie er met de schrik vanaf gekomen. (Ik meen mij te herinneren dat ik hier in één of ander draadje voor gewaarschuwd heb, weet niet meer welk, ERIC?)

Lou's waarschuwing voor de dubbele linkse :^:

..... en ehhh Lou ..... Barbierose ..... jouw avatar ;) :lol:

25 apr 2004 10:03
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
EriC4C schreef:
Lou's waarschuwing voor de dubbele linkse :^:

..... en ehhh Lou ..... Barbierose ..... jouw avatar ;) :lol:

THX Gigameister :wink:

Yep, mijn eerste avatar, maar die was dan ook gefotoosjopt. Moest em eraf gooien van die van ons, ze vond het nogal belachelijk zone janettenporsche. Was anders wel gemakkelijk om terug te vinden als ik berichtjes aan 't nakijken cq opzoeken was :wink:

25 apr 2004 10:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Wachtebeke
Bericht 
dirkie schreef:
:shock: :shock: :shock: :shock: de blauwe GT3 :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock:

Dirkdieweerzittewachtentotdevrouwklaarispffff :wink:

Yep, zie mail :!:

Wel e beke spoeje Dirk, anders mis je al the fun :!:

25 apr 2004 10:21
Profiel
PorscheForum Rookie
911 SC 1978
Vilvoorde
Bericht 
Hoi,

ik heb een tiental foto's van de Porschedays van zaterdag 24/04 onder Porsche foto's geplaatst.

Luc

25 apr 2004 13:21
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Net terug van de Porschedays ....

Machtig gezellige dag gehad :!: :D :!: De afwezigen hadden ongelijk ... alle iets mindere commentaren van de vorige dagen zijn wat mij betreft absoluut niet van toepassing voor vandaag zondag. Schitterend mooi weer ... mooi volk ... al wat je maar kan wensen ... :D

Machtige bakken gezien en massa foto's gemaakt ... van echt wel uitzonderlijke dingen ...
wie maakt ff een album aan voor de Porschedays aub :?: :?: :?:

De terugkomst is wel een beetje in mineur geeindigd ... ik kan niet begrijpen dat er op zo'n evenementen GEJAT wordt ... maar wij hadden prijs :!: :!: Witte zijknippers eraf gerukt :evil: :evil:
Heel veel geluk gehad dat ik hem niet betrapt heb ... of de collegas van RS-R hadden veel werk en er wad een persoontje die 3 weken mocht eten met een rietje :oops: :oops: :evil: :evil:
Als het dergerlijke zaken zijn wordt ik echt uitermate mega agressief :!: :!: :!: Maar jah ... nix aan te doen ... maar weer een nieuwe setje bestellen dus ... pfffff ...

Dirk
:(

Een voorsmaakje ...

KWIJLEN ... ook al is ie nie origineel ...

Afbeelding

25 apr 2004 19:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Wachtebeke
Bericht 
dirkie schreef:
Witte zijknippers eraf gerukt :evil: :evil:
Heel veel geluk gehad dat ik hem niet betrapt heb

Is inderdaad een schande. Maar wie had er nu geluk? Hij of jij? :wink:
Je had de auto aan de Poca-box moeten zetten.

Is dat die 993 die bij Machiels in Turnhout staat?
Knappe kar :!:

25 apr 2004 20:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Lou schreef:
dirkie schreef:
Witte zijknippers eraf gerukt :evil: :evil:
Heel veel geluk gehad dat ik hem niet betrapt heb

Is inderdaad een schande. Maar wie had er nu geluk? Hij of jij? :wink:
Je had de auto aan de Poca-box moeten zetten.

Is dat die 993 die bij Machiels in Turnhout staat?
Knappe kar :!:

Nope .... bij Michiels was een 993 ... dit is een 996 ...
Lou ... veeeeeeel speedsters gezien vandaag :!: :!:
E paar bijoekes zenne :!:

25 apr 2004 20:56
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
whoei...ben ook net terug. WAT een dag zeg, geweldig gewoon!

25 apr 2004 20:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Wachtebeke
Bericht 
OK,

Volgend jaar ga ik dus terug op zondag ipv zaterdag. Is dan blijkbaar meer te zien :roll:

Loudiehetverschilnietdirectziettusseneennamaakspdeedster996eneennamaakspeedster993

25 apr 2004 21:17
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
Citaat:
PS Morgen is er ook de Parade, kan je sowieso met je P even over het circuit (2 of 3 rondes, wel aan een tergend lage snelheid)

Uhhh, dit was toch echt plaatselijk met een gangetje van 170 á 190 :shock: :lol:
Moets af en toe toch echt ff fix stuuren om die 996 bij te houden.... (john?) :?: 8) [/quote]

25 apr 2004 21:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Heeeel veeel fotookes ... echt de moeite ...

http://www.porscheforum.nl/album_cat.php?cat_id=20

Idd Denniz ...PRACHTDAG !!!

Lou ... idd op zondag gaan ... jammer dat je er nie was ... was ambiance ...

Dirk

25 apr 2004 21:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Wachtebeke
Bericht 
dirkie schreef:
Lou ... idd op zondag gaan ... jammer dat je er nie was ... was ambiance ...

Dirk

Afbeelding

Ik zie net op het album bij Poca dat ik ook deze schoonheid heb gemist......
Djue dedjue toch.....

25 apr 2004 21:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Wachtebeke
Bericht 
Denniz C2 schreef:
Citaat:
PS Morgen is er ook de Parade, kan je sowieso met je P even over het circuit (2 of 3 rondes, wel aan een tergend lage snelheid)

Uhhh, dit was toch echt plaatselijk met een gangetje van 170 á 190 :shock: :lol:
Moets af en toe toch echt ff fix stuuren om die 996 bij te houden.... (john?) :?: 8)

Ja, da klopt, maar ik vond vorig jaar de frustratie groot dat je maar enkele honderden meters je bak es goed kon laten gaan. (Ik haal aan Les Combes maar een top van 180, moet je wel een goed stuk gehad hebben..)

Met hoeveel waren jullie gelijk op het circuit bij de parade?

25 apr 2004 21:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Jup ... Maaarrrr ... hij is in PANNE gevallen ... whoehahahaha ...
Maar hij snorde daar idd rondjes ... adembenemende machine ...

Trouwes ... vrij ernstig ongeval gebeurd ook ... GT2 ... volledig opgeplooid ... ff kleine 190.000€ op een hoopje ... die slaap volges mij toch nie lekker vandaag

En als je denkt dat je met een GT3 (RS) een exclusieve P hebt ... vergeet het maar ... het krioelde ervan ...

645 Porsches op circuit Lou ... ik heb ff 160 gehaald en moest dan alweer grondig in de Bremo's ...

Dirk

25 apr 2004 21:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Wachtebeke
Bericht 
dirkie schreef:

Da's echt nie om mee te lachen. Van wie was ie eigenlijk?

25 apr 2004 21:50
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Denniz C2 schreef:
Moets af en toe toch echt ff fix stuuren om die 996 bij te houden.... (john?) :?: 8)

Nee hoor Denniz, was niet John. Die hou je met een C2 niet bij, weet ik uit ervaring. En nee, met een C2 tip al helemaal niet! (ben ik alle bijdehanters weer even voor... :wink: )

25 apr 2004 21:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Lou schreef:
dirkie schreef:

Da's echt nie om mee te lachen. Van wie was ie eigenlijk?

Kheb er geen flauw idee van eerlijk gezegd ... Denk van iemand van Porsche zelf ...

25 apr 2004 22:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Lou schreef:
Lou -diehetverschilnietdirectziettusseneennamaakspdeedster996eneennamaakspeedster993

Tipje: de achterlichten ;)
(993 heeft een "platte balk", 996 heeft 2 losse "grote" lampen (op de 4S na, die heeft er een balk tussen ;) )...

Ik wist trouwens niet (naief?) dat het ZO groot was, volgend jaar ook maar tijd voor maken denk ;)

Wauw, een 959 daar.. Daar verbleekt elke GT3 RS naast... En zelfs die Carrera GT...

Laatst bijgewerkt door Pascal op 25 apr 2004 22:15, in totaal 1 keer bewerkt.

25 apr 2004 22:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Wachtebeke
Bericht 
Shame on me Afbeelding

25 apr 2004 22:15
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
horn schreef:
Denniz C2 schreef:

Nee hoor Denniz, was niet John. Die hou je met een C2 niet bij, weet ik uit ervaring. En nee, met een C2 tip al helemaal niet! (ben ik alle bijdehanters weer even voor... :wink: )

Aha, John is dus lastig te volgen .....dan was hij het niet :roll: ach, er waren ook maar een paar 996 daaroh hej :)

25 apr 2004 22:48
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende