Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 feb 2025 1:38

Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
nogmaals een oproep voor Spa francochamps 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Gave foto´s van de zondag. Frappant dat de zondag-bezoekers veel enthousiaster waren dan de zaterdag-bezoekers. Op de foto's van zondag zie ik namelijk niet zo heel veel meer dan ik op zaterdag zelf heb gezien.

Oh ja, gisteren waren bij de Ring zowel een nwe 911 Turbo, een Boxster als een Carrera GT aanwezig. Allen van Porsche zelf... Helaas waren ze al pleite voordat ik mijn toestel tevoorschijn had getoverd. Gelukkig was een bekende van me wel op tijd :)

Afbeelding

Zonde van die GT2, maar dat gebeurt op de Ring helaas maar al te vaak. Zo ging er gisteren helaas een GT3-RS total-loss :(

Paskal

25 apr 2004 23:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Die 959 waar Lou het over had smoelt niet echt lekker :roll: , de verhoudingen kloppen niet, volgens mij is het zo'n omgebouwd hok :cry: .

25 apr 2004 23:45
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
michael schreef:
Die 959 waar Lou het over had smoelt niet echt lekker :roll: , de verhoudingen kloppen niet, volgens mij is het zo'n omgebouwd hok :cry: .

Die 959 is inderdaad een kopie.

Een eenvoudige manier om een echte van een fake te onderscheiden :

een echte 959 heeft geen dakgoten. Replica's wel. Het vraagt teveel moeite en kosten om dit om te bouwen.

Ik heb een fantastisch weekend achter de rug, maar jammer genoeg veel te kort. Ik ben daar drie dagen geweest en ik heb het gevoel dat het maar een namiddag was.

Jammer genoeg niemand van hier tegengekomen.

Groeten,
Rufie.

26 apr 2004 0:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
rufie schreef:

Groeten,
Rufie.

Binnenkort kunnen de forumrakkers een herkenbaar shirt van PorscheForum dragen :wink:

26 apr 2004 0:46
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Shark schreef:
rufie schreef:

Groeten,
Rufie.

Binnenkort kunnen de forumrakkers een herkenbaar shirt van PorscheForum dragen :wink:

Goed idee eigenlijk !

Om je nog even voor te stellen hoe een echte 959 er uitziet en let op de rand van het dak...

Afbeelding

26 apr 2004 0:50
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
paSCal schreef:
Wauw, een 959 daar.. Daar verbleekt elke GT3 RS naast... En zelfs die Carrera GT...

Dat geluid hoor ik dus veel vaker. Ben ik dan de enige die de 959 geen mooie bak vind? Ik vind de historie mooi en zal ook wel even met stomheid geslagen zijn als ik er eentje in het wild tegenkom, maar designmatig vind ik hem "lelijk"... :?

26 apr 2004 6:49
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
michael schreef:

AfbeeldingWaar had ik het daar dan over?Afbeelding

26 apr 2004 7:36
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
En nee, met een C2 tip al helemaal niet! (ben ik alle bijdehanters weer even voor... :wink: )

Bijdehand :?: ..... C2 was bij de vermelding van tip niet nodig hoor :lol:

26 apr 2004 11:23
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
dirkie schreef:
En nu voor de kenners .... kom op ... hoe zie je dat ze allemaal ECHT zijn :?: :?: :?: :?:

Nou van 3 kan je toch al zeker zijn tenminste ... en kom nou nie aandraven "met de wielen" of zoiets hé ... :D

rufie schreef:
Een eenvoudige manier om een echte van een fake te onderscheiden :

een echte 959 heeft geen dakgoten. Replica's wel. Het vraagt teveel moeite en kosten om dit om te bouwen.

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::^:

26 apr 2004 11:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
horn schreef:
paSCal schreef:
Wauw, een 959 daar.. Daar verbleekt elke GT3 RS naast... En zelfs die Carrera GT...

Dat geluid hoor ik dus veel vaker. Ben ik dan de enige die de 959 geen mooie bak vind? Ik vind de historie mooi en zal ook wel even met stomheid geslagen zijn als ik er eentje in het wild tegenkom, maar designmatig vind ik hem "lelijk"... :?

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat ook had "959 is nie mooi" ... maar met de tijd ... zoals ik dat ook heb met de 996 ... begin ik vreemd genoeg die kar wel echt machtig te vinden ... en dat heeft dan nix met de technische aspecten ofsow ervan te maken :!:
Ik heb hem gisteren niet gezien op Francorchamps die "959" ...

Ik moet eerlijk zijn ... zo'n 996 S4 ... of GT2 ... de widebody's dus ... vind ik best wel super machtige karren ... de narrow body's vind ik nog steeds ietsie te "rond".

Gisteren ook staan "Porschelullen" met een kerel die zen C2 964 de wide body look heeft gegeven ... ik weet het ... het is niet origineel blablablabla ... maar heel de terugweg heb ik met Tach erover bezig geweest om onze ook te laten "verbreden" :? Zeker zonder "vette" achtervleugel vind ik het een BEEST van een auto :!: Er waren daar een aantal van die 30th anniversery 964'ers aanwezig ... pfoeee ... echt MEGA karren vind ik dat.
Ik ben dus langzaam maar zeker een echte "wide body fan" aan het worden. (op Porschegebied dan :lol: :lol: )

Dirkdieerernstigoverdenkt
:wink:

26 apr 2004 12:44
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Jongen toch, da's geld weggooien.
Koop dan meteen een originele turbo werks look.
Al het geld wat je er in steekt krijg je nooit terug, itt een "echte" brede.

26 apr 2004 12:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
RS-R schreef:
Jongen toch, da's geld weggooien.
Koop dan meteen een originele turbo werks look.
Al het geld wat je er in steekt krijg je nooit terug, itt een "echte" brede.

"het geld dat ik erin steek begrip" heb ik al langer opgegeven :!: :!:
De zaken die ik gewijzigd heb ga ik ook nooit "terugkrijgen".

Dirk

26 apr 2004 12:59
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
dirkie schreef:
Gisteren ook staan "Porschelullen" met een kerel die zen C2 964 de wide body look heeft gegeven ... ik weet het ... het is niet origineel blablablabla ... maar heel de terugweg heb ik met Tach erover bezig geweest om onze ook te laten "verbreden" :? Zeker zonder "vette" achtervleugel vind ik het een BEEST van een auto :!: Er waren daar een aantal van die 30th anniversery 964'ers aanwezig ... pfoeee ... echt MEGA karren vind ik dat.
Ik ben dus langzaam maar zeker een echte "wide body fan" aan het worden. (op Porschegebied dan :lol: :lol: )

Dirkdieerernstigoverdenkt

dirkie schreef:
Gizmo schreef:
Zag te koop staan, originele Porsche schermen, om de porsche turbo breed te maken. Is dit te doen en wat moet je nog meer veranderen dan alleen de schermen?

Schermen bedoel je waarschijnlijk wielkastverbreders veronderstel ik ... :?:
Sniet echt aan te raden het zo te flikken ... veel meer werk ... beter een setje nieuwe kopen ... bredere dus ...

Komen er ook nog de bumpers bij ... want de originele zijn ietsie te smal dan.

Gizmo schreef:
Thnx voor het antwoord, is er iemand die dat al gedaan heeft op deze forum?

NOG niet dus ..... maar zoals we Dirkie inmiddels "een beetje" hebben leren kennen ..... ;) :mrgreen:

26 apr 2004 13:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Eric is getting the picture ... :lol: :lol:

ff OFF TOPIC

Heb die keuze enkele maanden geleden gemaakt om er nooit meer uit te halen wat erin gestoken wordt (€'s) ...

Dus heb ik zoiets ... dan maar helemaal naar men zin ...
Moet trouwes nog ff doorsparen dan hoor ... "als" ik het doe ... wel op de juiste wijze ... nix ringetjes, nix spoorverbreeders, nix van al dat soort toestanden. Ik wil ook niet voor de Turbo fake look gaan ... kwil em gewoon breed ... dus nieuwe onderdeeltjes, nieuwe velgjes met de juiste ET waardes ...

Dirk

ps heb trouwes nog wat vraagjes omtrent verbouwingen ... zet ik hier even verder ...

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?p=15026#15026

anders wordt het weer een zooitje hé :wink:

26 apr 2004 14:05
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Mannen,

Ik heb de foto's zitten bekijken van zondag, bbbbrrrrrrrrrrr om kippevel van te krijgen...

Klasse

Ik ben een eikel om nu al te vertellen dat je dit niet in Dinslaken zal zien, dit niveau bedoel ik, daar zal een hoog Sjonnie gehalte zijn op een grasveld.

27 apr 2004 13:07
Profiel
Bericht 
John, kun je je aardig in vergissen.
Als ik lees wat er allemaal komt op het Duitse P-forum.
Maar we laten ons verrassen.

27 apr 2004 13:13
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Laat me inderdaad zaterdag (aangenaam :uh: ) verrassen. De heen-/terugreis is op zich al garantie voor Porsche plezier ;) en de meeting ..... als het niet mijn smaak is ga ik volgend jaar alleen naar het verzamelpunt. :lol:

27 apr 2004 13:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Ach "Sjohhny bakken" al dan niet aanwezig ... ik weet zeker dat het weer verschrikkelijk gezellig gaat worden en dat ik weer een hoop "nieuwe" forum-gasten "in real life" ga ontmoeten en al de andere reeds bekende nog is ga terugzien... en dan, zoals Eric zegt ... het ritje op zich ... dat alles maakt het voor mij meer dan de moeite om erbij te zijn :!: :wink:

Dirk

27 apr 2004 13:58
Profiel
Bericht 
same here.

27 apr 2004 14:58
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
*hear hear*....

Is er trouwens in Dinslaken ook een punt waar de "2 NL groepen" elkaar tegen gaan komen? :mrgreen:

27 apr 2004 20:34
Profiel Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
paSCal schreef:
.... een punt waar de "2 NL groepen" elkaar tegen gaan komen? :mrgreen:

... paar jaar geleden was er toch zo'n treffen in een weilandje bij beverwijk :?:

28 apr 2004 9:11
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #18
Bericht 
Olaf schreef:
paSCal schreef:
.... een punt waar de "2 NL groepen" elkaar tegen gaan komen? :mrgreen:

... paar jaar geleden was er toch zo'n treffen in een weilandje bij beverwijk :?:

Die hielden toch ook contact met elkaar via GSM's :idea: :!: :wink:

28 apr 2004 9:38
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Die waren net op de Zwarte Markt geweest om wat gereedschap te kopen, en sloegen ff buiten direct de spijker op zijn kop. :twisted:

28 apr 2004 12:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Mijn vrouwtje vraagt of er nog "wederhelften" (buitenje P dan gerekend :mrgreen: ) meekomen ...

Van Pascal weet ik het al ... dat Esther er ook bij zal zijn ...

Dirk

28 apr 2004 15:22
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
dirkie schreef:
Mijn vrouwtje vraagt of er nog "wederhelften" (buitenje P dan gerekend :mrgreen: ) meekomen ...

Van Pascal weet ik het al ... dat Esther er ook bij zal zijn ...

Dirk

vlg mij moest dit gepost worden in een ander draadje......dinslaken :?

28 apr 2004 15:25
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende