Auteur |
Bericht |
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
Zie: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=869
Zal trouwens in Francorchamps met de MB zijn
Komt er nog bij dat ik nog gene tijd heb om de P binnen te brengen en hij moet nu ook weer opnieuw gekeurd worden.
Daar bovenop zijn ze hier pas begonnen met verbouwingswerken en geloof me dit slikt op dit moment enorm veel budget op. De P activities staan dus nu op een laag pitje
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
21 apr 2004 8:13 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
50 Porsche's zullen vanuit Venlo niet worden gehaald
Vanuit Duiven daarentegen ..... is ook nog eens de meest logische route vanuit Broek op Langedijk .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 apr 2004 11:29 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Heeft iemand die ook naar Dinslaken gaat 1 Mei nog een stoeltje vrij zodat ik met diegene mee zou kunnen rijden en ook zou kunnen genieten van het evenement en de P waarin "we" rijden natuurlijk???
Groeten,
Kevin-GT
_________________________________________ Kevin, "Adult" met Porsche geduld.
|
21 apr 2004 22:26 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Hé Michael, je wordt geroepen.
|
21 apr 2004 22:30 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Kan nog steeds niks 100% beloven, moet nog enkele uurtjes verlof zien te regelen, maar dat gaat denk ik wel lukken [is nog altijd gelukt tot nu toe, mocht het niet lukken kom ik gewoon wat later]
Ik heb inderdaad wel een stoeltje vrij dus als je interesse hebt hoor ik het wel [moet je dus wel deze kant op komen]
|
21 apr 2004 23:31 |
|
|
Dabi
911 TurboBroek op Langedijk
|
Ik rij 1 mei waarschijnlijk vanuit Bergeyk ( Noord Brabant ) vandaar dat ik over Venlo wou gaan . Maar inderdaad vanuit Broek op Langedijk zou Duiven verstandiger zijn.
|
22 apr 2004 0:10 |
|
|
Bas
911 SC 3.0 TargaAalten
|
Ik kom met nog 2 anderen waarvan er 1 maar 1.60 m is....ik stop hem achterin....maar als er ergens nog een plekkie vrij is dan zou dat wel erg fijn zijn....(voor hem )
_________________________________________ Als er een wil is zit ik op de weg......
|
22 apr 2004 19:07 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
He Dabi, gezellig man! Tenminste toch forum-mensen in Venlo (buiten mij en dirkie, en humphrey, en michael en... laat maar )...
Maareh, gezellig!
Kom je met de 3.2-965-GT2 ?
|
22 apr 2004 19:48 |
|
|
Dabi
|
Uhhhh ... een omgebouwde3.2naar965lookmeteenGT2vleugelerop. en ook zeker niet vergeten met een minder mooi turbo interieur.
Ik kom als Erwin as zaterdag het electr.gedeelte van het contact heeft vernieuwd ( wat waarschijnlijk oorzaak hievan is : http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=866&highlight= )
Maar als jullie je zouden schamen als ik met jullie meerij dan gaan ik wel over Venlo
Kan natuurlijk ook gewoon met de 4.2 komen is meteen een goede oplossing voor degenen die nog met niemand mee kunnen rijden of verplicht achterin moeten zitten
|
22 apr 2004 21:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Met de Audi? Ben je nou helemaal gek! Erwin is al een paar dagen niet meer op het forum geweest. Die heeft dat contakkie zeker af!
Anders kom je gewoon naar Pigeons
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 apr 2004 21:15 |
|
|
Dabi
|
Heb er alle vertrouwen dat Erwin het voor elkaar krijgt
En anders gewoon de benenwagen , moet dan wel maandag alvast beginnen
|
22 apr 2004 21:45 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Wie gaan er allemaal vanuit brabant??
|
23 apr 2004 21:17 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
ik (als ik op tijd terug ben uit S'pore) van uit Uden naar Duiven, Venlo is dichterbij maar Duiven meer deelnemers en een paar km extra is geen straf toch??
|
24 apr 2004 7:58 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ik ga over Venlo (samen met Porsche Club Tielt en dirkie )... Moet al veel rijden, dusse, Dabi, over Venlo met die bak! (prachtig!)...
Overigens komen er wel meer van het forum over Venlo, dus altijd gezellig
Groeten!
|
24 apr 2004 12:07 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Mensen van Porscheclub Tielt gelieve zich even te melden in dit topic zodat we wat kunnen afspreken voor de zaterdag aub
Even voor de duidelijkheid ...
Wie komt er nou van tforum naar Venlo
1.Pascal
2. RSR
3. Horn (heb ik t juist )
4. Dabi
5. Michael
6.Ikzelf
Vul aan aub ....
Dirk
|
26 apr 2004 13:11 |
|
|
Ben 996
996 Carrera 2LIMBURG (BELGIE)
|
Ook via Venlo,
2 Belgen
Ben 996
Eric 964 jub.
Grtz,
Ben996
|
26 apr 2004 18:48 |
|
|
horn
PF #57
|
Een paar kilometers extra is geen straf, maar vanaf Bilthoven over Venlo naar Dinslaken is mij wat teveel van het goede. Ik rij over Duiven (ligt precies op de rechte lijn Bilthoven - Dinslaken... )
Tot in Germany!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 apr 2004 18:57 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
1.Pascal
2. RSR
3. Horn (heb ik t juist )
4. Dabi +Kevin-GT*
5. Michael +Kevin-GT**
6.Ikzelf
* : Met Dabi naar Venlo
**: Vanaf Venlo stap ik over naar Michael
|
26 apr 2004 22:09 |
|
|
horn
PF #57
|
| | | | kevin-GT schreef: 1.Pascal 2. RSR 3. Horn (heb ik t juist ) 4. Dabi +Kevin-GT* 5. Michael +Kevin-GT** 6.Ikzelf * : Met Dabi naar Venlo **: Vanaf Venlo stap ik over naar Michael | | | | |
Wel alles lezen hé Kevin!!!!!
Enfin, zie jullie in Dinslaken. IK RIJ DUS NIET OVER VANLOOOOO...
|
27 apr 2004 0:03 |
|
|
John
Cayenne
|
Mannen,
Ik ga er niet bij zijn, moet gewoon werken (druk druk druk), dag van de arbeid he .
Veel plezier daar in de "Heimat", maar pas op he stukkie ri Oberhausen is aanlokkelijk maar het wemelt er van de sandalen dragende, met fietsenrek achterop rijdende Astra bezitters uit Holland , die ook is 130 willen rijden op de linkerbaan, en dan vergeten in het spiegeltje te kijken als er een bolide aankomt met 250+, dus remparachute mee.
|
27 apr 2004 9:31 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Jammer John .
Dus zorgen dat je niet (een van) de eerste in de "Porsche optocht" bent en voldoende afstand houden ..... zitten ze op de rechterbaan te "gapen" als je zelf er langs .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
27 apr 2004 11:53 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Komen jullie naar de Texaco aldaar
|
27 apr 2004 14:21 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ja, de vlaai wacht op ons.
Ben er dus op tijd.
|
27 apr 2004 14:59 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
|
27 apr 2004 15:43 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Dat geldt niet voor iedereen ..... makes or keeps? ..... over Duiven is een oplossing :lol:
|
27 apr 2004 16:28 |
|
|