Auteur |
Bericht |
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
28 dec 2005 20:21 |
|
|
John
Cayenne
|
|
28 dec 2005 20:34 |
|
|
Mauk
Vergane glorie: 993 2S VesuvioZwijndrecht
|
|
28 dec 2005 23:12 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ga ik maar eens in de praktijk brengen met deze familie-bak en jullie dan op het circuit de stuipen op het lijf jagen.
Nee, GT3 voorlopig niet, wil voor de komende tijd en een familiebak en een sportieve wagen, denk dus dat ik met de S4 goed zit.
Misschien na de Oudejaarsloterij denk ik er anders over.
|
29 dec 2005 13:43 |
|
|
Sjonnie
|
Als het een RS4 was geweest had je misschien kans...
|
29 dec 2005 18:09 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Oh, als de auto ingereden is wil ik tegen jou wel een rondje rijden.
|
29 dec 2005 20:18 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Breng het publiek even op de hoogte van plaats en tijd van dit gebeuren......... kunnen we nog wat weddenschappen afsluiten en zo...
|
29 dec 2005 21:58 |
|
|
Sjonnie
|
Een Audi S4 Avant tegen een 996 4S? Mooi. Waar en wanneer?
Misschien een speciale toelating vragen tijdens een NPC slalom (je blijft toch lid neem ik aan?)?
Nordschleife?
|
30 dec 2005 0:38 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Gelukkig zijn er meerdere factoren in het spel dan alleen de auto he ... Of vergeten we dat op dit moment even heel makkelijk?
|
30 dec 2005 0:41 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
Tja . . . . .
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
30 dec 2005 0:46 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Durf jij daar wel te rijden, immers niet verzekerd.
Zou het maar niet doen, Marc.
Ga eerst de Audi goed inrijden, wennen aan de quattro, en dan wil ik je aanbod gaarne aannemen.
En heb net mijn contr. van de NPC betaald, maar misschien kan ik het nog terugkrijgen
|
30 dec 2005 1:21 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Als dit gebeurt...kom ik graag even kijken...
Jurgen, die dit wel leuk zou vinden , maar eigenlijk wel weet, dat deze heren dit nooit doen...
|
30 dec 2005 7:32 |
|
|
horn
PF #57
|
mag helaas niet Sjonnie. Max 3 maanden nog zonder Porsche (uit mijn hoofd)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 dec 2005 7:43 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Meen je dat nou...???
Dus als je 10 jr lid bent geweest , 'm verkoopt om wat voor reden dan ook , maar wel het plan hebt om het volgend jaar d'r weer een aan te schaffen, moet je weer opnieuw lid worden...?
Tja, wat zal ik zeggen...je maakt dan toch nergens gebruik van, maar spekt wel de kas, of zie ik dat nu zo verkeerd...?
|
30 dec 2005 7:48 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Slapende leden, die dus nooit op een evenement verschijnen, worden toch óók niet gecontroleerd of ze werkelijk een Porsche bezitten???
Bij inschrijving wordt toch óók niet om een kopie eigendomsbewijs gevraagd????
Lijkt me moeilijk te handhaven die regel, cq. te controleren....
|
30 dec 2005 8:08 |
|
|
Sjonnie
|
Op de Nordschleife ben je wel degelijk verzekerd (uiteraard niet als je aan een wedstrijd meedoet, maar wel als je gewoon je rondetijd eens wil klokken.
De laatste afspraak met 911compressor en Paul ging niet door vanwege het slechte weer, maar in het voorjaar ga ik daar zeker eens rijden.
|
30 dec 2005 9:53 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Zullen wel een linkje met PON hebben oid maar of ze daar ook daadwerkelijk gebruik van maken ...
|
30 dec 2005 9:55 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Als jullie zoiets doen, zal de grootste lefgozer het wel halen (op voorwaarde dat het evenwaardige chauffeurs zijn).
Persoonlijk - nog zonder ervaring op dat vlak - zou ik niet gretig zijn om de gripgrenzen op te zoeken. Ik ben dan wel (goed) verzekerd, maar niet zo'n held.
En, denk eens terug aan Jeremy Clarckson, die een lesje in bescheidenheid kreeg van de Ringtaxivrouw...
|
30 dec 2005 10:33 |
|
|
carrera32
911 3.2 Cabriolet '87
|
Ik denk dat een 996 4s best wat moeite kan hebben met een S4, na het zien van dit filmpje; 996 turbo cabrio vs. Audi S4in de bergen.
Toch is de 4s meer 'mijn ding'
_________________________________________ Sander
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself." (Dr. Ferdinand Porsche)
|
30 dec 2005 10:53 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Sinds maandag, weet ik nog niet zo zeker, of ik al in het kort nog naar de ring wil om effectief te gaan rijden,.
Ik ken de heren RS-R en Sjonnie, daar niet genoeg voor, maar weet wel dat dit bij mij eens uit de hand zou kunnen lopen.
Eerst iets meer ervaring opdoen, en vooral even op zoek naar een wagen die je even tegen de vangrail kan gooien, zonder dat je er spijt van hebt, en die voorzien is van het nodige buizenwerk.
Ik wil altijd wel komen kijken naar een duel tussen de 4S en de S4, misschien rij ik er wel achteraan met het mazoutstoofje
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
30 dec 2005 10:55 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Dat is na maandag ook mijn gedachte!
|
30 dec 2005 11:19 |
|
|
pakkie
Cayenne SZO-Brabant
|
Sjonnie & PPP,
Die Ringdag doen we zekers nog een keer in het voorjaar. Snel rijden op de Ring kunnen jullie wel op je buik schrijven zonder Ring-ervaring. Ik ben met mijn 205 zekers sneller dan jullie beiden in jullie Porsches , maar dat komt simpelweg omdat ik het circuit ken en jullie niet/beperkt. Hoe dan ook is het een leuk dagje uit waarbij je alleen het risico loopt aan de Ring verslaafd te raken
Paskal
|
30 dec 2005 14:16 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Porsche is vandaag officieel overgeschreven.
Joost, veel plezier ermee.
Het geluid van jouw auto blijft geweldig.
|
30 dec 2005 14:48 |
|
|
carrera32
911 3.2 Cabriolet '87
|
_________________________________________ Sander
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself." (Dr. Ferdinand Porsche)
|
30 dec 2005 14:59 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ja.
Proline, Phantomschwarz, Tiptronic,Nav+ en DVD etc,etc.
|
30 dec 2005 15:07 |
|
|