Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 14:44

Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
Top service van Pon 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht Top service van Pon
Eén van de eisen van mijn verzekering is een SCM klasse 1 alarm. Nu heb ik mijn auto geimporteerd en heb dus geen SCM certificaat. Ik heb dus bij Pon het alarm laten testen, waarna die een verklaring verstrekt. Voor mijn verzekering is dat afdoende. Bij het uitlezen van de computer (meteen alle functies maar laten testen) kwam echter aan het licht dat de luchtmassameter een verkeerde (iets te hoge) waarde aangaf. Aangezien ik een internationale garantie bij de auto heb gekocht is die direct en kosteloos vervangen. De keuring van het alarm heeft Pon er toen maar gewoon gratis bij gedaan. Ach, ze waren toch zo leuk bezig ... Dank dus voor de aandacht en service. Een dikke pluim voor Pon!

p.s. ik heb geen aandelen Pon of hieraan gelieerde ondernemingen

03 jan 2006 22:33
Profiel
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
Netjes !

03 jan 2006 22:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Zeker netjes.Of was je stiekum bekend en waren ze bang voor een gevalletje "sue them" :wink:

(edit door paSCal: Taalfout en alle reacties daarover weggehaald, ik DACHT dat we dat niet meer gingen doen mensen???? )

03 jan 2006 22:56
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
misschien ook adresje voor jou?? :lol:

03 jan 2006 23:09
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Goed van je om dat hier even te melden Adu! En lucky you! :D

03 jan 2006 23:36
Profiel
PorscheForum Rakker
1971 911 S
Antwerpen
Bericht 
Netjes om dat te melden en zéér netjes geregeld door de invoerder!!!

Het mag gezegd worden!

04 jan 2006 12:43
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Keurig, maar is klasse I voldoende voor een 996?

04 jan 2006 13:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Dit is echt wat je noemt service :!: Hulde aan Pon.

04 jan 2006 13:28
Profiel
PorscheForum Rakker
997 GT3 Mk1
Bericht 
Dat is fraai dan :o
Ik heb mijn Porsche alarm (klasse III) in december 2005 ook laten keuren bij PON. Alleen om een certificaat voor mijn verzekering te krijgen. 112 euro.
Eigenlijk is dit net weer het zetje wat ik nodig heb om maar weer lekker naar mijn duitse Porsche dealer te gaan. Ondanks 100 km extra rijden. :wink:

En nee het gaat me niet om 112 euro, maar wel om het idee.

Kwam trouwens ook niet voor het eerst bij PON. Met mijn vorige Boxster er in 2005 een 4 cijferig bedrag uitgegeven. Was een duitse dealer auto met garantie.De Boxster S die ik overigens nu heb is ook een duitse auto met Porsche Gebrauchtwagen Garantie.

Grtz. Max

04 jan 2006 13:55
Profiel
Westervoort
Bericht 
@ Boxi ; jouw reactie is weliswaar mss begrijpelijk, maar toch vind ik 't jammer...
Het is begrijpelijk dat er normaal altijd gewoon betaald moet worden ; heeft iemand een enkele keer 't geluk, dat er "iets" matswerk aan te pas komt, wees blij voor 'm , meer niet. Door zulke reacties zullen bedrijven eerder huiverig worden af en toe iets extra's te doen, hoe goedbedoeld ook , en dat kan ook niet de bedoeling zijn, toch?

Vat dit niet op als kritiek op jou...maar vat de strekking van m'n mening een beetje.. :wink:

04 jan 2006 14:08
Profiel
PorscheForum Rakker
997 GT3 Mk1
Bericht 
Joh, Jurgen begrijp me ook niet verkeerd, Prima service van PON. En mooi voor Adu. Zo bouw je mooi een band op met je dealer.
Ik heb alleen het idee dat mijn duitse dealer meer open staat voor zo'n band met mij en m'n Sje.

Grtz. Max

P.S. Kan me ook niet voorstellen dat PON onder de indruk is van zo'n message op een forum... :D

04 jan 2006 14:15
Profiel
Rosmalen
Bericht 
boxi schreef:
Met mijn vorige Boxster er in 2005 een 4 cijferig bedrag uitgegeven. Was een duitse dealer auto met garantie.

Just curious boxi...... Gebrauchtwagen Garantie en tóch een 4-cijferig bedrag uitgegeven aan 'onderhoud'? :?: Hoe is dat mogelijk??

In mijn geval heb ik verdomd veel aan de service van Pon (en Porsche centrum Eindhoven) gehad toen het juist omgekeerd was. Ik kocht een Boxster in Duitsland met Gebrauchtwagen Garantie die tip top zou zijn.

Wat bleek: veel achterstallig onderhoud. Pon heeft via Porsche AG wat werk verzet en de dealer is gedwongen om de auto terug te halen en voor een 4-cijferig bedrag is de auto dit keer wél helemaal spik en span gemaakt!!! Perfect geregeld.
Het oude draadje kan ik even niet meer vinden..

Soms zit het mee, soms valt het tegen..... :wink:

04 jan 2006 16:13
Profiel
PorscheForum Rakker
997 GT3 Mk1
Bericht 
Hey Erwin, was geen onderhoud... :lol:

Grtz. Max

04 jan 2006 20:01
Profiel
Rosmalen
Bericht 
Oké, maar dan ligt het ook niet aan Porsche AG of Pon, en valt er niet over te makken toch? :?:

Iedere andere Nederlandse dealer zou datzelfde bedrag gerekend hebben.

05 jan 2006 8:04
Profiel
PorscheForum Rakker
997 GT3 Mk1
Bericht 
Hoi ER,

Mopper ook niet over wat ik heb uitgegeven met mijn eerste Boxster.
Ik heb dat er alleen bij vermeld om aan te geven dat ik reeds klant/bekend ben bij PON.

Grtz. Max

05 jan 2006 13:33
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht Re: Top service van Pon
adu schreef:
Eén van de eisen van mijn verzekering is een SCM klasse 1 alarm. Nu heb ik mijn auto geimporteerd en heb dus geen SCM certificaat. Ik heb dus bij Pon het alarm laten testen, waarna die een verklaring verstrekt. Voor mijn verzekering is dat afdoende. Bij het uitlezen van de computer (meteen alle functies maar laten testen) kwam echter aan het licht dat de luchtmassameter een verkeerde (iets te hoge) waarde aangaf. Aangezien ik een internationale garantie bij de auto heb gekocht is die direct en kosteloos vervangen. De keuring van het alarm heeft Pon er toen maar gewoon gratis bij gedaan. Ach, ze waren toch zo leuk bezig ... Dank dus voor de aandacht en service. Een dikke pluim voor Pon!

p.s. ik heb geen aandelen Pon of hieraan gelieerde ondernemingen

Niet al te enthousiast, zo'n luchtmassameter is niet echt gratis en welkome omzet voor de werkplaats.

05 jan 2006 23:29
Profiel
Rosmalen
Bericht 
boxi schreef:
Mopper ook niet over wat ik heb uitgegeven met mijn eerste Boxster.
Ik heb dat er alleen bij vermeld om aan te geven dat ik reeds klant/bekend ben bij PON.

Wij geloven je wel hoor! :wink: Ik was van mening dat je gemopper ook over de hoogte van die rekening ging. Maar het was alleen maar bedoeld als toegift.... waarvan akte.

Zo zie je maar: te véél info wordt soms ook 'afgestraft' ! :wink: :lol:

06 jan 2006 0:28
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 17 berichten ]