Ik geef dit topic maar eens ff een trap.
Vandaag na eindelijk wat elec. massa problemen (bij aanzetten ricting aanwijzers beginnen de meters @ midden console te dansen) naar de APK gebracht
En ze is goed gekeurd.
Ze staat helaas weer bij de dealer, zij mochten niet keuren hebben ze te weinig APK keuringen per jaar voor dus het is niet rendabel en wordt de wagen weg gebracht naar een ander punt. Dus ik die wagen opgehaald samen met een monteur. Ik starten, start ff daarna gelijk weer af
Na wat gestart eindelijk op weg, daarna keurig draaien etc. Maar ik zet hem op het terrein van de P dealer, afgezet. 10 min later weer starten om ff co iets op te hogen, stond iets te arm, starten lopen..Maar:
Daarna de werklplaats ingereden, hij liep stationair elke keer afslaan, beroerd stationair draaien en op 2,5 of 3 poten lopen! En ik begrijp er niets meer van. Morgen ga ik erna kijken..maar heeft iemand idee? Of zullen de bougies kapot zijn?
Ook plofte hij (backfire ofsow soort van..) in de uitlaat als je wat gas gaf. Voordat je de CO kon instellen, laat staan ff de meter laten uitlezen (duurt ff altijd) was de motor alweer uit. Ruk ding.