Maar die andere die verborgen waren en niet postten bleven voor iedereen geheim.
... en laten we dat lekker zo houden
... een andere manier om erachter te komen is te kijken welke persoon wel gepost heeft maar niet in de lijst van 'laatste 24 uur actief' staat
22 dec 2005 20:40
horn
PF #57
911-lover schreef:
paSCal schreef:
Hoe nuttig is het eigenlijk om te zien 'wie er online zijn' ?
Voor mij (vanwege mijn eigen grondige redenen) is dit toch wel belangrijk
Dan zie je dat al die nicknames online zijn. Dat zegt niks over wie erachter zitten (behalve degenen die je kent).
Doe lekker allemaal wat je zelf wilt!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
22 dec 2005 21:13
Marjon & Berry
kampen
Sommige collega's vinden het al raar als ik in "onze " pauze (docentenkamer) ff lekker wat zit te lezen op 't forum, iedereen zijn eigen ding, wat jullie ???
Morgen, morgen, morgen
_________________________________________ Het is een virus ❤️
22 dec 2005 21:47
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Marjon & Berry schreef:
Sommige collega's vinden het al raar als ik in "onze " pauze (docentenkamer) ff lekker wat zit te lezen op 't forum, iedereen zijn eigen ding, wat jullie ???
Morgen, morgen, morgen
En maar klagen dat we het zo druk hebben in het onderwijs. Sprak hij die ook in het onderwijs zit.
23 dec 2005 16:40
Marco
996 Cabrio,
991 GTS
Thuredriht - PF#492
John4S schreef:
De browser met het PF staat bij mij wel is de gehele dag open, anderen denken dat ik dan geen donder (is ook wel zo tuurlijk) zit uit te voeren, als alleen maar de PF'fen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum