Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Rechtzetten ..... of krom Rijstijl was niet aan de orde ..... ongetwijfeld "goed" met zijn ervaring , maar voorbeeldig ..... Dirkie de ..... Laten we het er op houden dat Dirkie gebruik maakt van de mogelijkheden die de Porsche biedt ..... en deze nog wat ruimer (heeft ge)maakt . " Buiten het ietsje te hard rijden, maar niet meer dan 140-145 ofzo" ..... tja, samen met een SC , maar anders .....
.....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 maart 2004 17:27 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ik heb zaterdag toch af en toe de 250 aangetikt, en dat heeft Dirkie toch zeker en vast ook wel gehaald.
Da's die ene uitschieter geweest..
|
15 maart 2004 18:37 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
pfffffffffffffffffffffffffffff
|
15 maart 2004 19:23 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Dus echt rustig gereden
|
15 maart 2004 19:48 |
|
|
John
Cayenne
|
Dirk,
Ik kan op dit moment maar een ding zeggen, en das rijden met de Porsche waar die voor gemaakt is, nl sportief rijden, letterlijk en figuurlijk, vooral dat laatste willen Porschisten nogal is vergeten.
Om on topic te blijven Dirk, gister in Lelystad nog gebabbeld met Jaap en die adviseerd toch nog steeds Michelins onder je Porsche en hij kan het weten, vooral Michelin is een combi van sportief en comfort.
De conti's zijn ook beste banden dus kiezen uit deze twee zou ik doen, of Franse of Duitse rubbers alhoewel op zijn Frans , zonder dollen ik heb onder Porsches alleen maar ervaring met Bridgestone's (helaas) en Conti's.
De laatste beginnen nu toch wel wat slijtage te laten zien na krap 15k, mijn keus zou op dit moment Michelin zijn.
Pilot SPORT PS2 295/30 ZR18 98Y EL Velgbescherming, N2
|
15 maart 2004 20:07 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Was dit draadje ff kwijt... 'k heb idd Michelin Pilot Sport laten monteren, zit voor ook en is daar nog redelijk.
Heb me alleen wel laten tillen zeg , dom, dom, dom. DNW (dat... nooit... weer...)
ErikE
_________________________________________ Take the long way home....
|
21 apr 2004 23:58 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Zijn dan wel (ook nog ) Pilot Sport banden van het "oude" type ..... de nieuwe Pilot Sport band is (nog?) niet in 255/40-17 leverbaar! (ook niet in 205/50-17)
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
22 apr 2004 19:52 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
na 5 mei party zitten ze er bij mij ook onder de Mich's ... ben benieuwd ...
Dirk
|
23 apr 2004 6:38 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
|
O, is dát waar die rubberkruimels vanaf komen dan .
Was allemaal overigens via Car-Care. Was de reden dat ik eerder 'es voorzichtig polste hoe anderen hier ervaringen hebben. Ik ga er iig niet weer heen, want hield aan de hele beurt een erg slecht gevoel over....
(de bandjes rollen overigens prima)
|
23 apr 2004 17:07 |
|
|
horn
PF #57
|
Deel het verhaal achter dat slechte gevoel eens met ons? Ik zat nl. net te kijken naar iets in de buurt... (Pon te duur, Motron prettig maar wel een eindje weg, Renntech prettig maar nog verder weg...)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 apr 2004 18:41 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
|
Sorry voor late reactie, Horn; we hebben tussendoor nl. "even" een zoon gekregen...
Ik heb me in december (na aanschaf 964 C4) gemeld bij Car-Care voor een "intake", om (nog eens) bevestiging te krijgen dat ik een goede heb gekocht. Tijdens dit bezoek komen we overeen de achterbanden te gaan vervangen, en men zal een goed prijsje maken. Het hele verhaal voert te ver (en ik zou er weer om uit mijn vel springen), maar ik kreeg na een week( ) fijntjes te horen dat de rekening voor de checkup en twee nieuwe achterbanden EUR 1600 bedroeg!! Zónder - zoals wel afgesproken - telefonetisch contact op te nemen over eventuele "andere zaken". Men heeft o.a. zonder noodzaak (want in september 2003 gebeurd) de motorolie, ruitenwissers (waren nog nieuw!), vloeistoffen e.d. ongevraagd vervangen. Bovendien zag de auto er uit als een beest, ongewassen en met overal rubberspray op lak en targabeugel. Voor dat geld hadden ze 'em wel even mogen wassen. Kortom: teleurstellend Niet mijn toko, zul je begrijpen. Ik ben (weer) bij Hans Bos en zijn compaan Rob (ex-Apoint monteur en nu voor zichzelf begonnen)
|
30 apr 2004 0:04 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Allereerst gefeliciteerd met de aanwinst,
Wat betreft de andere "aanwinst",
betekent dus dat je het extra onnodige( mondelinge overeenkomst) niet had hoeven te betalen.
Heet niet voor niets "Car Care".
Eventuele klanten van dit forum die dit lezen blijven nu dus weg.
Kost meer als €1600.
Schandalig gedrag.
|
30 apr 2004 0:09 |
|
|
horn
PF #57
|
Nou, daar hoef je dus geen sorry voor te zeggen! Lijkt me een goede reden. Van harte gefeliciteerd! Car Care dus niet. Hoorde er nl. wel goede berichten over.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 apr 2004 0:16 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
GEFELICITEERD !!! ..... een "eikeltje" erbij ;):mrgreen:
|
30 apr 2004 14:20 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
30 apr 2004 19:30 |
|
|
Hans Scholten
denhaag
|
ik lees hier niks over wat er onder een boxster past of goed is heeft iemand enig idee ??? of ervaring mee
|
30 okt 2005 23:12 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Inmiddels met veel merken banden "kennisgemaakt" . Onder de Boxster had ik Michelins, naar volle tevredenheid!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
31 okt 2005 0:47 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Dit is wel erg weinig info. Wat zoek JIJ in een band? Ga je er mee naar het circuit. Is het een mooi weer auto. Vind je comfort belangrijk, of prestaties...
Er is niet zoiets als een beste band. Er zijn een aantal goede en ieder heeft specifieke kwaliteiten.
|
31 okt 2005 9:43 |
|
|
F@RGO
|
ik denk dat een circuitbeest hier geen bandeninformatie zal halen
Ik had conti sportcontact en michelin's eronder,
en was van beiden heel tevreden bij een sportieve rijstijl op de openbare weg. Zelfs in de regen, zolang het profiel er was .
|
01 nov 2005 19:17 |
|
|