Auteur |
Bericht |
bartol1988
ZoekendeOldenzaal
|
Akk wordt zeker gedaan.
|
10 jan 2006 15:41 |
|
|
912
|
Aangepast. Ongeoorloofde opmerkingen ten aanzien men taalgebruik.
Excuus
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
Laatst bijgewerkt door 912 op 10 jan 2006 17:16, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 jan 2006 15:49 |
|
|
bartol1988
ZoekendeOldenzaal
|
Ah wat u wilt.
|
10 jan 2006 15:51 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
bartol,
trek het je niet aan , 912 is wel eens vaker in een slechte bui! Ga lekker kijken en rijden met je Pa a.s. zaterdag.
de meeste dromen zijn bedrog, maar wie weet komt deze droom voor jou binnenkort wel uit
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
10 jan 2006 16:13 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
10 jan 2006 18:20 |
|
|
912
|
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
10 jan 2006 20:06 |
|
|
bartol1988
ZoekendeOldenzaal
|
Maar ik krijg ook positieve reacties van mensen die het een plaatje van een auto vinden .
|
10 jan 2006 20:17 |
|
|
Targa911S1967
"Porsche's zijn om op te vreten..."
|
_________________________________________ Porsche's zijn om op te vreten....
|
10 jan 2006 21:48 |
|
|
Berend
|
912
Heb een 912 zien staan bij hazet in ochten. Wat vinden jullie van deze auto qua prijs en staat van onderhoud?
|
11 jan 2006 15:30 |
|
|
912
|
Re: 912
Regel 1: foto's vertellen niets.
Maar als we dan toch wat zinnigs moeten zeggen:
Zo op het oog niet verkeerd. Heeft wel wat aandacht nodig voor details:
- Stoelen zijn van een jonger type
- Middenconsole slaat nergens op
- Let op dashboard, lijkt op airco, kan later ingebouwd zijn...
- Deurbakjes ontbreken
Pluspunten:
- Houten stuur
- Kleur (?)
KKBK.....
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
11 jan 2006 19:15 |
|
|
Berend
|
Re: 912
Wat vind je van de prijs. De stoelen zijn inderdaad niet orgineel. Ook over de kleur heb ik mijn twijfel. Er zit geen airco in. Wel een blauwpunktradio.
|
12 jan 2006 11:20 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
die radio lijkt mij een van de minder belangrijke dingen
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
12 jan 2006 11:33 |
|
|
912
|
Re: 912
Als er geen airco inzit moet je even goed kijken wat er gebeurd is met het dashboard want die ventilatie en regelschuiven zijn niet standaard.
Radio is inderdaad minder van belang die koop je overal.
Prijs is redelijk normaal, iets aan de hoge kant. Vraagprijs lijkt me. Als je daar 1000 euro af kan praten is het geen verkeerde auto denk ik. UITGAANDE VAN DE FOTO'S...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
12 jan 2006 12:24 |
|
|
Berend
|
Re: 912
De cilinders zijn 'opgeboord' tot 2000cc. Is dit een gangbare procedure of geeft dat wellicht problemen?
|
12 jan 2006 12:55 |
|
|
912
|
Dat zag ik niet in de advertentie staan, maar je hebt al wat info ingewonnen blijkbaar.
De standaard cylinders zijn 1600. Maar er zijn naderhand sets op de markt gebracht die 1780 cc zijn. Bijna 1800 dus. Ik ken geen mogelijkheden om tot 2000 te komen op een standaard 356/912 motor. Dus je moet even checken hoe dat zit.
Maar zo'n 1800 setje is algemeen geaccepteerd en naar mijn mening ook te prefereren. Mijn Targa is 1600 en mijn Coupe 1800. Je merkt duidelijk het verschil. Die extra cc's zijn de moeite waard. Kwalitatief hoeft het ook geen probleem te zijn en je ziet uiterlijk niet aan de motor dat er grotere cylinders op zitten.
Veel algemene autobedrijven weten echt niet wat de verschillen zijn...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
12 jan 2006 13:09 |
|
|
Berend
|
Ben er geweest en heb er in gereden. Rijd heel bijzonder. Moest wel m'n best doen. Het was al wat donker en het regende. De ruiten kreeg ik moeilijk schoon met de ruitenwissers en de ventilatie. Verder vond ik vooral het vermogen erg goed. Wel hard werken bij het aanremmen. Optisch zag de auto er goed uit. Een keuring heb ik uiteraard nog niet laten uitvoeren.
|
12 jan 2006 14:28 |
|
|
Webber
944 S 1987Stukje onder Breda
|
Ramen niet goed schoon krijgen = iets waar je geduld voor moet hebben bij oudere auto's. Juiste ruiten reinigings middel is al een wereld van verschil tegen aanslag. En tja, die ventilatie is nu eenmaal niet zo modern he...
_________________________________________ Scarface, knew it too, porsche is the car to drive
|
12 jan 2006 14:37 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
en welke is dat volgens jou?
_________________________________________ Got coffee?
|
12 jan 2006 15:10 |
|
|
bartol1988
ZoekendeOldenzaal
|
Nog 2 nachtjes, voel nog geen zenuwen maar dat zal wel komen als het echt door zal gaan voor de dag van de aankoop.
|
12 jan 2006 18:05 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Heel veel succes en wijsheid Bartol1988!
Laat je niet gek maken, want er zijn goede Porsches genoeg.
_________________________________________ Just don't lift mid-turn.
|
13 jan 2006 10:06 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
En Bartol ga je morgen kijken ?
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
13 jan 2006 15:10 |
|
|
bartol1988
ZoekendeOldenzaal
|
Ja zoals het er nu voorstaat wel jah
|
13 jan 2006 15:29 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
fun
Succes en veel plezier morgen
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
13 jan 2006 15:35 |
|
|
bartol1988
ZoekendeOldenzaal
|
Nou net terug van het bekijken van de porsche. Was naar mijn idee een goede indruk ondanks een aantal kleine aandachtspunten. Zal even om het overzichtelijk te houden de naar mijn idee wat mindere zaken op een rijtje zetten:
-Op motorkap voor roestplekje (eigenaar had een te groot object in de kofferruimte gezet). Tevens op het hoekpuntje putje roest.
-En voor bij het raam 2 blaasjes roest.
-Interieur zijkant bakjes iets krom door warmte of iets degelijks.
-Klein scheurtje in dashbord.
-Mechaniek dakje maakt iest lawaai.
-Uitlaat was niet origineel.
-Schakelen was even wennen, maar dat licht naar mijn idee gewoon omdat men vader een volvo v70 gewend is .
We hebben een afspraak gemaakt om de auto te laten keuren over 2 weken in enter.
|
14 jan 2006 17:24 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Ik wil je niet direct ontmoedigen, maar onder die zichtbare blaasjes roest zit een grotere plek roest waar je vaak niet vrolijk van wordt. De kosten van het verwijderen en weer gaaf maken van zo'n roestplekje is al gauw zo'n EUR400,- Maar dat zullen ze je over 2 weken wel vertellen in Enter Maar als de prijs goed is en er ruimte is om de gebreken op te lossen, kan het een mooie auto zijn voor jullie.
Ik wens jullie heel veel wijsheid toe
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
14 jan 2006 17:28 |
|
|