Auteur |
Bericht |
Pascal H
964 C4Limburg (België)
|
Welke P specialist kan mijn 964 uitwegen en uitlijnen?
Ik kreeg het uiteindelijk niet over mijn hart om het beestje de hele winter op stal te zetten en heb besloten om de P gewoon ingeschreven te houden. Is ook direct het probleem opgelost dat ik mijn nummerplaat moet terugsturen en kan dus mijn unieke 911 nummerplaat behouden.
Nadat mijn 964 een grote onderhoudsbeurt bij de P dealer heeft gehad heb ik vandaag bij de bandenspecialist de winterbanden erop laten plaatsen.
Het uitwegen en uitlijnen laat ik echter liever over aan de echte P specialist. Wie kan mij aan een adres helpen van een P specialist in Limburg (Nederland of België) welke een 964 kan uitwegen en uitlijnen?
Alvast bedankt!!!
|
30 nov 2005 19:42 |
|
|
Roi
niet meer....
|
Ritjeuh....
Als je de zoekfunctie op het forum gebruikt met "uitwegen" kom je volgens wel wat tegen. Mij staat i.i.g. Renntech bij in Steenwijk (NL). Leuk ritje..kun je goed bepalen of merkbaar geholpen heeft.
Moet natuurlijk ook dichter bij huis kunnen ....
Roi
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
|
01 dec 2005 13:23 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
P&P in Roggel.
Net zo'n specialist als Erwin van Renntech.
Ben uitermate tevreden.
|
01 dec 2005 21:30 |
|
|
Pascal H
964 C4Limburg (België)
|
En een stuk dichter bij.....
Bedankt mannen!!! Ga contact opnemen met P&P
Pascal
|
01 dec 2005 23:03 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Doe maar de groeten.
|
02 dec 2005 0:38 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Re: Welke P specialist kan mijn 964 uitwegen en uitlijnen?
En, is het uitwegen al gebeurd? Ik ben erg benieuwd naar de resultaten en de kosten.
|
24 dec 2005 15:54 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Sindsdien istie niet meer uit zijn auto gekomen (alleen om te tanken zo af en toe). Ik denk dat hij wel tevreden is
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
24 dec 2005 15:59 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Dus, een antwoord van hem hoef ik (voorlopig) niet te verwachten?
|
24 dec 2005 16:01 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
binnen kort van mij wel.
mijn auto gaat dinsdag naar erwin (renntech) voor nieuwe schokbrekers uitlijnen en uitwegen.(schokdempers koni geel)
ik ben zeer benieuwd naar het weg gedrag, ik laat het wel weten.
robert
_________________________________________ remmen is angst
Laatst bijgewerkt door rob964.c4 op 24 dec 2005 16:52, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 dec 2005 16:37 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
|
24 dec 2005 16:50 |
|
|
omebart
964 30 Jahre JubileumOuderkerk a/d Amstel
|
Ik heb mijn auto afgelopen week opgehaald bij de specialist Rob Goossen.
Er zitten nu 4 nieuwe eibach veren onder en de auto is ook uitgelijnd en uitgewogen. Kan wel zeggen dat de auto directer rijdt /stuurt en ben er zelf zeer tevreden over.
|
25 dec 2005 16:03 |
|
|
Garp
3.2 86, ex-964 C4 91, ex-964 C4 93België
|
Hallo, hebben jullie, Rob C misschien, nog een beetje feedback ivm het uitwegen. Daarnet even aan Kempower gevraagd die het idd wel kunnen maar vertellen dat het tussen de 3 à 8 uren werk kan zijn. Is dit realistisch? Alvast bedankt.
|
09 jan 2006 20:35 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
8 uur vindt ik wel een beetje veel, maar hou er rekening mee dat als ze het echt goed willen doen ze toch wel 2 a 3 uur bezig zijn mits de stelmoeren op de veerpoten goed gangbaar zijn.
Soms zitten deze stelmoeren zo verschrikkelijk vast dat men ze door moet zagen en er nieuwe moeren op moet zetten - in dat geval moet dus de schokbreker onder de auto uit
... dus al met al kan het wel eens een hele werkdag kosten voor zo'n bedrijf
|
09 jan 2006 20:42 |
|
|
Garp
3.2 86, ex-964 C4 91, ex-964 C4 93België
|
Bedankt Olaf, ik heb de stelmoeren nieuw besteld want deze moeten, tenminste vlgs de handbook, telkens vervangen worden. 4 nieuwe bouten en moeren gaan nu ook het verschil niet meer maken
De set-up die ik gekozen heb is Koni en Eibach omwille van de kostprijs, zo'n 975 euro ivm meer dan het dubbele voor H&R maar achteraf bekeken is er toch wel wat meer werk mee gemoeid door de Koni hulzen die in de afgesneden OE Boge moeten worden geschoven. Misschien zal ik tevreden zijn als het werk af is maar voorlopig is het toch allemaal niet zo eenvoudig. Groeten.
|
09 jan 2006 21:59 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Nu ik heb de auto inmiddels al weer twee weken dus er staat alweer 1200 km meer op de teller en heb inmiddels het verschil wel ervaren.
Nou kan ik niet zo goed de verbetering vertellen van het uitwegen alleen omdat ik ook nieuwe schokdempers heb laten monteren.
De auto stuurt beter, rijdt rustiger op slechte wegen, stuurt direkter.
Echt een hele verbetering.
Maar ik heb ook een grote beurt laten doen bij renntech en nu stuurt de auto lichter schakelt makkelijker, de motor liep al goed maar toch nog beter.Tevens heeft erwin de auto achter een cm laten zakken omdat hij iets voor-over stond.
Al met al heb ik een hele andere (betere) auto voor terug gekregen.
als het weer wat warmer is zal ik wat gaan proberen met de instelling van de schokdempers, ik heb zelf het idee dat het wel iets stugger mag.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
10 jan 2006 1:43 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
dus instelbare dempers
wist niet dat Koni die had.
|
10 jan 2006 1:45 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ja de koni geel (sport)
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
10 jan 2006 1:48 |
|
|
Garp
3.2 86, ex-964 C4 91, ex-964 C4 93België
|
Hier is een link http://www.koni-na.com/pdf/boltstrut.pdf naar de site van Koni USA waar de montering van de Koni hulzen wordt uitgelegd. De prijs voor een volledige set ligt rond de 600 euro in Duitsland.
|
10 jan 2006 9:39 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Maar wat precies de winst van het uitwegen is kun je dus niet vertellen.
|
10 jan 2006 17:51 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
nee dat zou iemand moeten vertellen die aleen uitwegen heeft laten doen, ik het er teveel bij laten doen om het verschil aleen toetekennen aan het uitwegen.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
11 jan 2006 2:24 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Lees zelf maar even dit draadje over uitwegenwat ik voor je opgezocht heb
Waarin je overigens ook nog eens deze link tegenkomt
|
11 jan 2006 10:26 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Bedankt Olaf, maar wat ik eigenlijk bedoel is of het in dit specifieke geval ook goed merkbaar was.
|
12 jan 2006 17:30 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
uitwegen
Ook ik vroeg mij af wat uitwegen precies was....
Heb het oude topic gelezen en ben weer helemaal bij
Super uitleg van Erwin! Weer wat geleerd hier vandaag
Binnenkort eens naar Steenwijk cruisen...
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
13 jan 2006 15:10 |
|
|