Auteur |
Bericht |
Roi
niet meer....
|
Standaard installatie valt tegeeuuhh....
In de P luister ik eigenlijk nooit naar muziek. Vindt de weergave (standaard installatie 1991) ook niet echt best..dus gewoon naar de motor luisteren..
Roi
|
13 nov 2005 22:39 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Ik betrapte er mij dit weekend ook op de muziek na 10 seconden weer af te zetten met de bedenking, "dan liever de sound van de motor" (ondanks het feit dat de Bose installatie natuurlijk wel prima is)
Zonder zijn sound is een sportwagen maar half een sportwagen !
|
14 nov 2005 10:00 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Standaard installatie valt tegeeuuhh....
Altijd weer hetzelfde cliché. Zie hier.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
14 nov 2005 17:32 |
|
|
ECT
|
Altijd je radio uitzetten!!
Gisteren al rijdend CD proberen te beluisteren en het motorgeluid via open ramen. Kon me maar moeilijk op de weg concentreren met als gevolg dat ik bijna de berm inreed en slipte. Gelukkig was het gisterenochtend rustig op de weg. Dus nu gaat de radio uit!
|
14 nov 2005 19:06 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
mmmmmmm.......
bekend voorkomen
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
14 nov 2005 23:51 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Vaker / meer km's in de 911 rijden, dan krijg je vanzelf begrip voor die andere mening hier over en hoef je deze niet steeds weer te beantwoorden met dezelfde dooddoener.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 nov 2005 10:28 |
|
|
Roi
niet meer....
|
Ik wist niet dat je alle pagina's iedere keer opnieuw leest.
Oke zeg....ik moet toegeven dat ook een van mijn speakers -de grote in de het linkerportier defect is- -evenals mijn airco ja, ander topic, wat een k.tbak zeg-...dus dat is ook een reden van de belabberde geluidskwaliteit. Mijn muzieksmaak kent ook een bereik waar het gegrom van de motor overeenkomt met wat er uit de speakers komt, maakt zelfs niet uit of ze dan kapot zijn
Vroem...Vroem..
Mzzl.
Roi
|
15 nov 2005 13:30 |
|
|
kona bart
944 type-1 1985alkmaar - oudorp
|
ken ik ook
Ik luister meestal geen cd of radio in de auto, als er een cd ingaat is dat Metallica, Muse, Nine Inch Nails of hele oude 'Tarantino' muziek
_________________________________________ --<< PORSCHE POWER >>--
944 Granat Rot '85
|
15 nov 2005 16:28 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Annie - Heartbeat
fantastisch nummer voor in de Porsche
_________________________________________ Got coffee?
|
13 jan 2006 18:55 |
|
|
bartol1988
ZoekendeOldenzaal
|
Nou ik ga denk ik wel muziek luisteren in de auto. . Tis ook niet goed om altijd naar het motor geluid te luisteren begint het toch te vervelen of heb ik dat verkeerd? .
|
13 jan 2006 23:31 |
|
|
Mick
|
|
13 jan 2006 23:50 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
handige site, en mooie dame (had ik nog niet gezien)
het is dat ik niet op blond val, anders stond ze nu op mijn hitlist
_________________________________________ Got coffee?
|
14 jan 2006 11:47 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
wel, dit post is begonnen met de vraag: wat zou nou Eric Clapton in zijn auto hadden gespeld, hier is mijn tip (van een evenoud kerel):
1) Pink Floyd: Dark side of the moon
2) Tangerine Dream: Ricochet
3) Genesis: Invisible touch
4) Toto: alles.........
weemoed vanavond.........
_________________________________________ crazy italian........
|
14 jan 2006 19:56 |
|
|
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
In m'n dagelijkse auto luister ik altijd naar dance, en dat mag best hard en stevig. In m,n p zit een radio met cd wisselaar, maar heb hem nog nooit gebruikt!
Het geluid van m'n p klinkt als vette muziek in m'n oren!
Ook dat is porsche rijden. - mooi om naar te kijken.
- een kick om in te rijden
- een voorrecht om er een te bezitten.
- een genot om naar te luisteren.
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
22 jan 2006 1:07 |
|
|
Melvin19
|
nouw ik ga een andere kant op rampenren van ali b , yes-r partysqaud
(dat snap je wel voor een 12 jarige) en meat loaf keigoed rock muziek
en wat muziek uit de 70,s en 80,s keigoed
|
26 jul 2006 20:36 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
voor de mensen met een iPod/iTrip -> gebruikte ik vroeger ook, maar nu overgeschakeld naar een Transpod, kost wat meer, maar beduidend betere kwaliteit - bevat een veel krachtiger zender, duwt (als het moet!) zelfs de nationale frequenties eruit ( stoor je wel andere weggebruikers mee in files / aan kruispunten ) en is daardoor een beetje illegaal - is wel enkel geschikt voor "dockable" iPods; voor meer info bvb. HIER of google op Transpod.
Heb je steeds je volledige music library mee (tenzij die meer dan 15.000 nrs. telt ), dus steeds het gepaste muziekje bij het gepaste moment/stemming
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
26 jul 2006 21:53 |
|
|
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Ik draai af en toe Vocal Trance Nummers. Vaak erg rustig en erg mooi.
Maar voor de rest radio538.
|
26 jul 2006 22:31 |
|
|
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2Zwiep
|
In de wisselaar van de Porsche zit al jaren minimaal 2x U2 (vreemd dat deze zo weinig genoemd word?????) White stripes, Live, Queen, Ilse de Lange, Rammstein en Gibberish (lokaal bandje van een vriend van mij zeker de moeite waard om ff de site te bezoeken; www.gibberish.nl)
En mijn absoluut favorite rechtervoet op de plank nummer is dan 7 nation army van The white stripes.
In mijn servicebusje (top 18km/h-0 tot 18 in 14,54min) staat standaard de cassete (voor de jongeren onder ons een mp3 op een heel lang opgerold lintje) teruggespoeld tot Shall i let this good man in van Moondog JR aka Zita Swoon. Briljant nummer met een nog briljantere tekst.
Ik ben benieuwd of er uberhaubt iemand is die dit nummer kent. Het is een nogal alternatief bandje waarvan dit nummer redelijk poppy klinkt, vandaar waarschijnlijk dat het eind een beetje vreemd is.
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
|
26 jul 2006 23:21 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Yep, fijn nummer maar ik schat "TV Song" nog nets iets hoger in, kan niet direct een "youtube" vinden maar HIER alvast de lyrics
2.2VTEC die morgen om 6h30 uit bed moet maar geen goesting heeft om te gaan slapen wegens binnen in huis nog 30 graden
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
27 jul 2006 1:10 |
|
|
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2Zwiep
|
O.A. TV SONG track 6
Hier kun je hem horen! Inderdaad ook een lekker nummer ook nog uit de Moondog tijd als ik het goed heb.
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
|
27 jul 2006 12:58 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
sterk Maarten, komt van de CD "Everyday I wear a greasy black feather on my hat"; ik heb 'em, de CD (dateert nl. nog uit een tijdperk dat downloaden, P-2-P, rapidshare en tutti quanti nog moesten uitgevonden worden (1995)
|
27 jul 2006 21:11 |
|
|
500E
Audi V8
Mercedes SL 280
Discovery 3 HSE V8 2005Heemskerk
|
Nirvana geeft goed gas
|
14 jul 2007 15:40 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
Beach lounge
en Van Halen als ik echt hard wil rijden...
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
14 jul 2007 15:43 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
14 jul 2007 16:02 |
|
|
Jelle-924
944Sommelsdijk
|
sinds pas eindelijk de radio aangesloten, maar luister 9 van de 10 keer naar de motor en anders is het vaak een cd van de blue man group ook heerlijk opzwepende muziek maar misschien dat er binnen kort een cd in gaat van eigen maak met zeker weten faithless erop en misschien ook nog wat nummer van fatboy slim en natuurlijk komt radar love er 100% zeker op
_________________________________________ Een 944 uit 1985
|
14 jul 2007 16:25 |
|
|