Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 11:57

Antwoord op onderwerp  [ 401 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende
Porsche droom stukje opgeschoven. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
bartol1988 schreef:

We hebben een afspraak gemaakt om de auto te laten keuren over 2 weken in enter.

Kun je daar zo lang op wachten?

14 jan 2006 17:31
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
nee eigenlijk niet probeer het wel eerder te laten plaatsvinden kon evt ook volgende week. Men vader moet ook even overleggen met de eigenaar dus op evt volgende week.

Laatst bijgewerkt door bartol1988 op 15 jan 2006 18:15, in totaal 1 keer bewerkt.

14 jan 2006 17:32
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
Ben zelf vandaag ook wezen kijken en wil een AKK bij Carreric afspreken, maar wachten tot maandag vind ik al een hele opgave.

14 jan 2006 17:38
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Naar wat voor een porsche bent u aan het kijken dan?

14 jan 2006 20:06
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
U?
Wel erg netjes opgevoed.
Proficiat pa

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=7220

14 jan 2006 20:11
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Mooie porsche, wanneer gaat u een akk doen dan?

14 jan 2006 20:26
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
Rene914 schreef:
Ben zelf vandaag ook wezen kijken en wil een AKK bij Carreric afspreken, maar wachten tot maandag vind ik al een hele opgave.

14 jan 2006 20:27
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Maandag dus :) . Nou ik heb er wel vertrouwen in als hij gekeurd moet worden, want de verkoper komt van noord-holland hier naar lammertink in enter.

14 jan 2006 20:28
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Bericht 
bartol1988 schreef:
-Op motorkap voor roestplekje (eigenaar had een te groot object in de kofferruimte gezet).

Bartol, wen er alvast aan het is niet de motorkap voor ...........maar gewoon de kofferdeksel......... :wink: :wink: :wink:

Succes met de AKK bij Lammertink........ :D :D :D

14 jan 2006 20:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Ja ik weet het telkens zit ik er al bij na te denken hoe ga ik dit zeggen. Tis nog beetje raar voor mij. :D

14 jan 2006 20:59
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Wat nog wel interresant is ik heb alle boekjes en bonnen mee gekregen van de verkoper. Ga vanavond eens verder met bestuderen. Bonnen vanaf het begin (1976) en origineel boekje. Best boeiend om dat door te nemen :D .

14 jan 2006 23:04
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Ik heb het nu na 2 dagen al moeilijk, ik begin steeds meer te denken aan de positieve en negatieve dingen. Ik moet echt iets gaan verzinnen om deze 2 weken door te komen. Misschien moet ik maar heel veel met school bezig gaan zodat ik als de porsche door gaat alle tijd heb om er de eerste week van te genieten :D .

15 jan 2006 22:47
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
bartol1988 schreef:
Ik heb het nu na 2 dagen al moeilijk, ik begin steeds meer te denken aan de positieve en negatieve dingen. Ik moet echt iets gaan verzinnen om deze 2 weken door te komen. Misschien moet ik maar heel veel met school bezig gaan zodat ik als de porsche door gaat alle tijd heb om er de eerste week van te genieten :D .

Verstand komt al met twee dagen! :lol:

15 jan 2006 22:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Ik heb nog even op dit forum wat informatie gezocht over fuchs velgen en andere velgen onder een porsche. Want de velgen die onder de 912 zitten zijn niet grof beschadigd maar het lijkt wel of het zwarte gedeelte deel weggeschuurd is wat er erg raar uitziet. Wat zijn de oplossingen?

17 jan 2006 23:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
Fotootje graag, zul je vast wel hebben.

17 jan 2006 23:39
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Het zijn de foto's die ik reeds eerder heb geplaatst. Daar is het slecht te zien.

17 jan 2006 23:41
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
T zwart ligt toch veel dieper als de rest, vreemd dat dat beschadigd is

17 jan 2006 23:57
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Vond ik ook leek wel alsof er een schuurspons in het spel is geweest gewoon van die vlagen weg geschuurd.

18 jan 2006 8:27
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Ik ben op dit moment bezig mijn modelbouwspullen te verkopen ivm aanschaf van de porsche. Maar nu kom ik er toch wel achter wat voor een achterlijk volk daar soms rond loopt. ( al vaak meegemaakt)

Vandaag met het verkopen van mijn auto is een man die helemaal uit apeldoorn is gekomen boos weggelopen omdat de banden van mijn auto voor de helft waren afgesleten, normaalste zaak van de wereld. Hij knalde de deur dicht van de garage en begon scheldend weg te lopen.

Ik kreeg al niet zo goede indruk toen ik de man zag en het werd al snel bevestigd, hij kneep men hand bij het hand schudden echt bijna helemaal plat en had hem tevens half vast (echt niet fijn gevoel :? ). En hij had een vies leren jasje aan, was erg dik en was ongescheerd. En reed ook nog eens in een hele oude rode kleine auto.

18 jan 2006 18:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
bartol1988 schreef:
. Maar nu kom ik er toch wel achter wat voor een achterlijk volk daar soms rond loopt. ( al vaak meegemaakt)

Vandaag met het verkopen van mijn auto is een man die helemaal uit apeldoorn is gekomen). En hij had een vies leren jasje aan, was erg dik en was ongescheerd. En reed ook nog eens in een hele oude rode kleine auto.

Die Apeldoorners ook he.. :roll: :wink:

18 jan 2006 19:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Wat blijkt die man is naar wat na vragen een beruchte handelaar :shock: . Echt een beetje maffioso achtig. Nou ik probeer die handelaren wel te mijden.

18 jan 2006 22:29
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Morgen ga ik nog even met man vader een andere 911 hier in de buurt bekijken om een beetje te kunnen vergelijken. :D

20 jan 2006 20:38
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
bartol1988 schreef:
Morgen ga ik nog even met man vader een andere 911 hier in de buurt bekijken om een beetje te kunnen vergelijken. :D

Een andere 911 :? :roll:
Je was toch bezig met een 912 :wink:

20 jan 2006 20:45
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Ah dan kan ik weer even de sfeer van een porsche proeven (ik heb vorige week echt genoten al was het een kort ritje en het voelde nog beter als toen ik een jaar geleden met men vader in een ferrari 550 maranello reed). En het is puur om even een indruk te krijgen van hoe andere porsches eruit zien.

20 jan 2006 20:47
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
bartol1988 schreef:
een andere 911

Je blijft verrassen. :shock:

Ik ben inmiddels geslaagd.

20 jan 2006 21:00
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 401 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende