Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 4:53

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 224 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Vanacht porsche carrera gt afgeschreven 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
Bericht 
Citaat:
Er is dit weekend in de buurt van Ootmarsum een bijeenkomst voor liefhebbers van schaalmodellen Porsche

Het is toevallig geen schaalmodel van de CGT die plat gereden is.......?

The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers

15 jan 2006 14:44
Profiel
PorscheForum Rakker
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
Bericht 
Hierbij ook het bricht nu op de site van de Telegraaf.

Vrouw rijdt Porsche tijdens proefrit total loss
AMSTERDAM - Bij een ongeluk tijdens een proefrit is dit weekeinde een Porsche ter waarde van 450.000 euro volledig vernield. De vrouw die de auto bestuurde, raakte daarbij zwaargewond.

Twee gasten van een hotel in Ootmarsum mochten de sportauto even lenen van een andere hotelgast. De proefrit eindigde na een kilometer in een drama. De vrouw raakte de macht over het voertuig kwijt, doordat ze waarschijnlijk te hard reed.

De wagen raakte een aantal bomen en scheurde vervolgens in tweeën. De medepassagier kwam er met lichte verwondingen van af.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/31779131/Vrouw_rijdt_Porsche_tijdens_proefrit_total_loss.html

The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers

15 jan 2006 14:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Wat zal een verzekeringsmij. nu zeggen ?
Met enige regelmaat "dit soort sessies" en de premies zijn echt niet meer te betalen !

15 jan 2006 14:53
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Premie zal wel in verhouding zijn zeker, alsook de eigen schade +/- €22.500 :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

15 jan 2006 15:01
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Tjongejonge wat een stemmingmakerij hier weer eens zeg ..... er zal wel alcohol in het spel zijn :roll: ..... aanname op basis waarvan :?: ..... niet op basis van wat er over de omstandigheden bekend is :!: ..... dus moet het wel introspectie zijn en zegt het dus meer over degene die het schrijft dan over het onderwerp waar het om gaat. :idea:

15 jan 2006 15:16
Profiel
Bericht 
Nou ja.
Eigenaar zal nu wel aan een borrel toe zijn lijkt me.

15 jan 2006 15:19
Bericht 
Mick schreef:
Tjongejonge wat een stemmingmakerij hier weer eens zeg ..... er zal wel alcohol in het spel zijn :roll:

Welk weldenkend mens leent midden in de nacht een krachtige en peperdure sportwagen uit, waarvan je van tevoren had kunnen weten dat een dergelijk wagen in onervaren handen tot ongelukken kan leiden. Dan ben je op zijn zachtst gezegd niet bij je volle verstand => gezien het late tijdstip (=bekende omstandigheid) etc. etc, denk je in eerste instantie aan alcohol.
:bang: :bang: :bang:

Ik heb zelfs al moeite om mijn wagen voor een beurt, reparatie o.i.d. af te staan aan een (on)bekende.

15 jan 2006 15:35
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ongelooflijk, nu mogen we al ,niet meer 's nachts gaan rijden ook niet?

Nogmaals allemaal veronderstellingen.

Voor het zelfde geld, was die vrouw de een of andere testpiloot, die nooit alcohol drinkt, en even gaan proefrijden is, met iemand naast haar, die een berooerte heeft gekregen, en met zijn volle gewicht op haar gevallen is, waardoor de wagen van de baan is gegaan.
Lijkt ongelooflijk, maar kan wel. Misschien heeft die mevrouw zelf wel een beroerte of iets dergelijks gekregen?

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

15 jan 2006 15:39
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
1973 911s Targa
Rotterdam
Bericht 
aan dit tempo zal de cgt binnenkort zeldzamer zijn dan de 959, zelfs al zijn er 5 keer meer cgt's gemaakt dan 959's

15 jan 2006 15:40
Profiel WWW
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Grijp je kans, je kan hem nog steeds nieuw bestellen :lol:

15 jan 2006 15:42
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
1973 911s Targa
Rotterdam
Bericht 
btw, nog een cgt die net overleden is :

http://forums.pelicanparts.com/showthre ... ost2350680

15 jan 2006 15:43
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Bericht 
ppp 356 schreef:

Ik kan memoeilijk voorstellen, dat het de eerste maal is dat ze elkander ontmoeten, en dan nog :roll: :roll:

Ik vind dat veel mensen op het gebied van hun wagen, enorm bezitterig zijn, je moet niet iedereen metr je wagen laten rijden, maar niemand vind ik :cry: :cry: .

Kan ik volledig mee akkoord zijn.:wink:
Sommige mensen zou ik direct laten met mijn wagen rijden, andere vertrouw ik dan weer niet.
Toch probeer ik in de mate van het mogelijke zoveel mensen te laten genieten van leuke dingen die ik heb ,
of dat nu een porsche is of een stom camerake of een oude fiets.
Maakt allemaal niets uit.

15 jan 2006 15:46
Profiel
964.c4
assendelft
Bericht 
jaja dat dacht ik al toen ik je post zag staan. :lol:

maar dat blok wat voor jou bij erwin staat is ook niet niks heb het even bekeken maar zag er (voor mij leek) bruut uit, daar kom je wel mee vooruit.
Word het motor blok zo geplaatst of krijgt het nog een upgrade?

robert

:oops: foutje aangepast na aanwijzing van do993tupperware

Laatst bijgewerkt door rob964.c4 op 15 jan 2006 16:54, in totaal 2 keer bewerkt.

15 jan 2006 16:41
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
rob964.c4 schreef:
manman wat een klapper, welke snelheid zou hier gereden zijn :?

Ben zelf eens met een Rover 400 met ruim 100 km zijwaarts tegen een boom geknald. Weet nog hoe dat er uit zag. Ik schat dat je voor zo'n schade, met zo'n auto minstens 200 moet hebben gereden bij impact.

15 jan 2006 16:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
1973 911s Targa
Rotterdam
Bericht 
een rover 400 heeft meer metaal dan een CGT en heeft een dak structuur..

de CGT , veel kunststof, een een Carbon Fiber chassis ,zal van nature uit al verpulveren bij impact , en heeft geen dak
etc etc, die vergelijking gaat niet echt op, 't zal wel snel geweest zijn , maar 200 is beetje teveel denk ik

15 jan 2006 16:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 964 c2
munnekeburen
Bericht 
:shock: Pfffff echt erg :shock:

ik hoop dat ze 't er goed van af brengt :( .. en ik zie dat :( in.. als ik dat wrak zo bekijk,,,maar ja de bij rijder kwam eigelijk met de schrik vrij op wat lichte verwondingen na dus 't kan ook goed gaan :roll: ....
als er feiten boven water komen dan ben ik,na al dit gespeculeer wel benieuwd naar de afloop.

15 jan 2006 17:32
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
nou dan geen alcohol :wink:

las op pelican dat er in amerika gister ook weer een in de prak is gereden... gaat snel zo. :roll:

15 jan 2006 17:45
Profiel
Bericht 
Hier iets betere foto's

http://www.twente-nieuws.nl/index2.php? ... fb86c6a922

15 jan 2006 18:12
PorscheForum Rakker
1973 911s Targa
Rotterdam
Bericht 
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

die laatste staat niet in dat online artikel , maar wel op de open dir

15 jan 2006 18:19
Profiel WWW
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
ppp 356 schreef:
Ik kan me moeilijk voorstellen, dat het de eerste maal is dat ze elkander ontmoeten, en dan nog :roll: :roll:

daar zou ik niet al te zeker van zijn gezien de "constructie" - zuid afrikaan, zwitsers kenteken, auto in NL en de daar vaak aanverwante levensstijl....

15 jan 2006 19:21
Profiel
PorscheForum Rakker
1973 911s Targa
Rotterdam
Bericht 
Marcel schreef:
ppp 356 schreef:
Ik kan me moeilijk voorstellen, dat het de eerste maal is dat ze elkander ontmoeten, en dan nog :roll: :roll:

daar zou ik niet al te zeker van zijn gezien de "constructie" - zuid afrikaan, zwitsers kenteken, auto in NL en de daar vaak aanverwante levensstijl....

what's your name?

Ivona humpalot !

smashin' baby yyyeeeaaahh

do you swing?

15 jan 2006 19:28
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Bericht 
Ik vermoed dat het een ferme tik moet geweest zijn,
kan mijn niet voorstellen dat zo een auto gemakkelijk in twee kan breken.
Hier zie je hem nog als nieuw
Afbeelding

15 jan 2006 19:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
ECT schreef:

Wie leent er nu een peperdure auto uit .... en dan ook nog aan een vrouw :bang: :bang: :bang:

hallo kan het iets minder...... :wink: niet alle vrouwen rijden slecht :!:

15 jan 2006 19:46
Profiel
PorscheForum Rakker
1973 911s Targa
Rotterdam
Bericht 
was waarschijnljk een probleempje met het hiel/teen werk tijdens een powerslide, stilleto hielen ... verkeerd schoeisel :lol:

15 jan 2006 20:00
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
Marcel schreef:
ppp 356 schreef:

De Wiemsel is een zeer gerenommeerde ''dure''tent,waar veelal internationale congressen van diverse snit worden gehouden...vind in deze context ''ZAF/CH '' en wat dies meer zij niet zo raar... :roll:

15 jan 2006 20:17
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 224 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende