Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 4:21

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 224 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Vanacht porsche carrera gt afgeschreven 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Gezien de staat van het wrak is er niet met mate gereden: dak of geen dak, koolstofvezel of staal. Een auto van dít kaliber breekt echt niet zomaar.
Ik verbaas mij hier overigens over de vooroordelen en aannames: M.i. eerst het verhaal en dan de conclusies :? .

15 jan 2006 20:59
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
s_vandamme schreef:
btw, nóg een cgt die net overleden is :

http://forums.pelicanparts.com/showthre ... ost2350680

Is dus dezelfde vandamme...... maar dat heb je vermoedelijk inmiddels zelf ook door.

15 jan 2006 21:16
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
ome piet schreef:
De Wiemsel is een zeer gerenommeerde ''dure''tent,waar veelal internationale congressen van diverse snit worden gehouden...vind in deze context ''ZAF/CH '' en wat dies meer zij niet zo raar... :roll:

Ik ben in mijn hele leven al op heel veel internationale congressen geweest en reis voor mijn werk regelmatig de gehele wereld af, echter zijn er buiten NL nog maar weinig plaatsen geweest waar ik mijn eigen wagen naar toe gebracht heb...
... en dan ook nog met een of andere schone toevallig aan het stuur zit...

Ik ben of te achterdochtig of te naief....

Laatst bijgewerkt door Marcel op 15 jan 2006 22:43, in totaal 1 keer bewerkt.

15 jan 2006 21:18
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
plh schreef:
Gezien de staat van het wrak is er niet met mate gereden: dak of geen dak, koolstofvezel of staal. Een auto van dít kaliber breekt echt niet zomaar.
Ik verbaas mij hier overigens over de vooroordelen en aannames: M.i. eerst het verhaal en dan de conclusies :? .

Van dat breken ben ik nu zo zeker nog niet van, als je zit hoe de CGT is opgebouwd. Eigenlijk heb je de monocock van de CGT waar dan toch maar de motor en ophanging is aan vastgeschroefd. Je kan zien op de foto, dat de monocock nog vrij intact is, en eigenlijk de motor er gewoon van afgebroken is. Dit gebeurt uiteraard niet tegen 20km/u, maar kan me best wel voorstellen, dat je dit effect sneller hebt bij een CGT dan bij een 911. Sprak de leek :?

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

15 jan 2006 21:25
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
1973 911s Targa
Rotterdam
Bericht 
ER schreef:
s_vandamme schreef:
btw, nóg een cgt die net overleden is :

http://forums.pelicanparts.com/showthre ... ost2350680

Is dus dezelfde vandamme...... maar dat heb je vermoedelijk inmiddels zelf ook door.

eeh sh!t , mijn cover is blown :roll:

15 jan 2006 21:26
Profiel WWW
Rosmalen
Bericht 
Marcel schreef:
Ik ben in mijn hele leven al op heel veel internationale congressen geweest en reis voor mijn werk regelmatig de gehele wereld af, echter zijn er buiten NL nog maar weinig plaatsen geweest waar ik mijn eigen wagen naar toe gebracht heb...
... en dan ook nog met een of andere schone toevallig aan het stuur zit...

Ik ben of te achterdochtig of te naif....

Me too!

Lijkt me niks te naïef Marcel. Mijn ervaring (voor wat het waard is):

a. ben nog nooit met eigen auto naar een buitenlands congres geweest; laat staan in een ander werelddeel...

b. ook ik rij zelden in mijn Zwitserse Top Class auto. Heb ik geloof ik ook géén, net als de bijbehorende bankrekening en het kapitale landgoed in de bergen. En wanneer ik dat allemaal WEL zou hebben, zou ik dan naar een congresje in Ootmarsum gaan om wijzer te worden?? :shock: :shock:

15 jan 2006 21:31
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Jongens mensen die zulke soort wagens kopen, zitten soms aardig in mekaar.

Zuidafrikaan -> Rijk -> Zwitsersbedrijfje (blijft voor geld toch nog steeds een interessant landje) -> wagen Zwitserse Nr-platen -> Congres Nederland +/- 1250km -> Ontspannend ritje op kosten van de zaak -> Mooie Dame -> Ontspannend ritje voor na het congres.

Dit zijn toch allemaal zaken die kunnen, en waar je echt geen crimineel hoeft voor te zijn :roll:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

15 jan 2006 21:41
Profiel WWW
964.c4
assendelft
Bericht 
ppp 356 schreef:
Jongens mensen die zulke soort wagens kopen, zitten soms aardig in mekaar.

Zuidafrikaan -> Rijk -> Zwitsersbedrijfje (blijft voor geld toch nog steeds een interessant landje) -> wagen Zwitserse Nr-platen -> Congres Nederland +/- 1250km -> Ontspannend ritje op kosten van de zaak -> Mooie Dame -> Ontspannend ritje voor na het congres.

Dit zijn toch allemaal zaken die kunnen, en waar je echt geen crimineel hoeft voor te zijn :roll:

staat er alleen in het artikel zuidafrikaanse vrouw en zwitserse eigenaar en belgische bijrijder.

robert

maar snap wel wat je bedoelt

Laatst bijgewerkt door rob964.c4 op 15 jan 2006 22:28, in totaal 1 keer bewerkt.

15 jan 2006 21:45
Profiel WWW Facebook 
Rosmalen
Bericht 
ppp 356 schreef:

De door jouw genoemde situatie is zeker óók mogelijk Paul. Maar ik denk alleen dat wanneer een dergelijke toestand zich 10 keer voor zou doen, dat er méér dan 5 zijn terug te voeren op een "alternatief" scenario...... wat dat ook moge betekenen.

Wellicht dat er de komende dagen wat meer details vrij worden gegeven.... zodat de roddel-corner van het forum ff vooruit kan. :wink:

15 jan 2006 22:26
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
We zitten hier flink te OH'en, we lijken wel een stel oude ... :shock:
Of met z'n allen wat teveel op de nieuwjaarsborrel ingenomen en daarmee achter de pc vroegtijdig toe aan een revisie? :lol:
Of is het gewoon komkommertijd? :wink:

15 jan 2006 22:32
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Nicolò schreef:
We zitten hier flink te OH'en, we lijken wel een stel oude ...

Niet teveel veralgemene :roll: ben juist volop mijn best aan het doen, om al deze evronderstellingen te weerleggen :roll: :wink:

15 jan 2006 22:37
Profiel WWW
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
ppp 356 schreef:
Niet teveel veralgemene :roll: ben juist volop mijn best aan het doen, om al deze evronderstellingen te weerleggen :roll: :wink:
Heb tenminste één Belgisch nummerbord bij de nieuwjaarsreceptie gezien! :lol:

15 jan 2006 22:40
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
ER schreef:
[ En wanneer ik dat allemaal WEL zou hebben, zou ik dan naar een congresje in Ootmarsum gaan om wijzer te worden?? :shock: :shock:

Hoor t al...geen ervaringsdeskundige wat Ootmarsum aangaat :wink:

15 jan 2006 22:44
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
plh schreef:

zei hij en veronderstelde dat er zeker niet met mate gereden is... :?

15 jan 2006 22:46
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Nicolò schreef:
We zitten hier flink te OH'en, we lijken wel een stel oude ... :shock:
Of met z'n allen wat teveel op de nieuwjaarsborrel ingenomen en daarmee achter de pc vroegtijdig toe aan een revisie? :lol:
Of is het gewoon komkommertijd? :wink:

niks OH-en, gewoon niet alles geloven wat je leest, doet me denken destijds aan de quote challenge ongeluk discussie waarbiuj Ferrari (geloof ik) met "normale" snelheid 2x de andere kant van de weghelft had opgezocht en daarna desintegreerde waarbij ook nog eens een fataal slachtoffer viel. Toen riep ok iedereen dat ie maar 120 had gereden of zo....totdat ......

Sorry, zal wel aan mij liggen, maar ik ben nogal achterdochtig (als je wilt) met dat soort dingen.....

15 jan 2006 22:47
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Marcel schreef:
Sorry, zal wel aan mij liggen, maar ik ben nogal achterdochtig (als je wilt) met dat soort dingen.....

Marcel, bij mij gaat het erom, dat iedereen onschuldig is, tot het tegendeel is bewezen. Je weet maar nooit, het zou toch spijtig zijn, dat je een van alles naar je hoofd gegooid krijgt, en nadien blijkt, dat je volledig onschuldig bent.

Het gebeurt al zo vaak in de krant, Artikel op de voorpagina, en nadien op het middenblad, een kadertje van 2 op 2 met een rechtzetting :roll: ondertussen is het kwaad al geschied.

Paul, die ook denkt dat het te snel was, en teveel drank, en onervaren, maar dit niet zegt voor hij zeker is.

15 jan 2006 22:56
Profiel WWW
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
ppp 356 schreef:
wolf schreef:
midden in de nacht in een horecagelegenheid je >200K euro auto uitlenen aan andere hotelgasten... lijkt mij dat er wel eens wat gedronken kan zijn. hoeft natuurlijk niet. de statisitieken bij dit soort ongelukken wijzen echter een andere kant op. zou je als belg toch moeten weten.

Groot verschil tussen feiten en vermoedens. Je zult maar veroordeeld worden omdat de statistieken uitmaken dat je zus of zo :bang: :bang:

Vooroordelen, een van de slechtere eigenschappen van ons mensenras :roll: :cry:

Ik ben het helemaal met je eens en hoort niet op dit forum thuis :cry:

Vreemd verhaal is het natuurlijk wel als je het leest. Maar.....weet die journalist veel, die moet ook alleen maar een verhaaltje hebben toch :roll:

15 jan 2006 23:00
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
Jan A. (964 C4) schreef:
[. Maar.....weet die journalist veel, die moet ook alleen maar een verhaaltje hebben toch :roll:

En wat sappige ingredienten waren zeker aanwezig :lol: :lol:

15 jan 2006 23:32
Profiel
Rosmalen
Bericht 
ome piet schreef:
ER schreef:
[ En wanneer ik dat allemaal WEL zou hebben, zou ik dan naar een congresje in Ootmarsum gaan om wijzer te worden?? :shock: :shock:

Hoor t al...geen ervaringsdeskundige wat Ootmarsum aangaat :wink:

Gelukkig niet Piet. En dat zou ik graag zou houden. :wink:

16 jan 2006 0:00
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
ppp 356 schreef:
bij mij gaat het erom, dat iedereen onschuldig is, tot het tegendeel is bewezen. Je weet maar nooit, het zou toch spijtig zijn, dat je een van alles naar je hoofd gegooid krijgt, en nadien blijkt, dat je volledig onschuldig bent.

Ik sta bij al je stellingen in dit draadje volledig achter je Paul.
Veronderstellingen gebeuren helaas veel te veel .
Maar met de gequote text ben ik het helaas niet eens.
Het zou inderdaad zo moeten zijn , maar in de praktijk is het helaas heel anders.
En ik en mijn zoon kunnen helaas uit ervaring spreken. :evil:

Laatste update 22/10/2013

16 jan 2006 0:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
http://www.brandweertubbergen.nl/uitruk ... ngeval.htm

Hier nog wat meer foto's.

Denk dat het trouwens maar goed is dat de wagen in 2 stukken is gebroken. De cockpit ziet er nog behoorlijk intact uit.

mhaschreurs.hyves.nl

16 jan 2006 0:37
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
De betreffende auto in betere tijden.... :cry:

Afbeelding

mhaschreurs.hyves.nl

16 jan 2006 0:39
Profiel Facebook 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
911-lover schreef:
ppp 356 schreef:
bij mij gaat het erom, dat iedereen onschuldig is, tot het tegendeel is bewezen. Je weet maar nooit, het zou toch spijtig zijn, dat je een van alles naar je hoofd gegooid krijgt, en nadien blijkt, dat je volledig onschuldig bent.

Ik sta bij al je stellingen in dit draadje volledig achter je Paul.
Veronderstellingen gebeuren helaas veel te veel .
Maar met de gequote text ben ik het helaas niet eens.
Het zou inderdaad zo moeten zijn , maar in de praktijk is het helaas heel anders.
En ik en mijn zoon kunnen helaas uit ervaring spreken. :evil:

Koen, ik begrijp wel wat je wil zeggen, maar je kan toch niemand schuldig verklaren, zonder dat je bewijzen hebt :roll: Als we iedereen gaan veroordelen op vermoedens of de horen zeggen verhalen, dan zijn we goed bezig :roll:

16 jan 2006 7:43
Profiel WWW
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Jongens,kapnoa...

16 jan 2006 8:08
Profiel WWW
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Da's moelijk op zulke momenten :twisted: :wink:

16 jan 2006 8:12
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 224 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende